1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Am alimentat cu Benzina in loc de Motorina

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de Flubber, 15 Noi 2007.

  1. madalinmpr

    madalinmpr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f2
    Mai aveam aproximativ 50 km range, dar dupa 2 km mi am dat seama si am facut full pana in gura
     
  2. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cam multa benzina ! Era mai bine sa scoti benzina inainte de a alimenta cu motorina. Filtru de motorina trebuie neaparat schimbat.
     
  3. madalinmpr

    madalinmpr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f2
    Si cum pot scoate motorina ? Este chiar necesa sa o scot?
     
  4. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu mai scoate nimic acum. Consuma ce e in rezervor, apoi schimba filtru de motorina si pe viitor fii mai atent ! Cel mai bine pe masura ce se consuma ce e in rezervor alimentezi cu motorina ca sa nu nenorocesti injectoarele.
     
    madalinmpr apreciază asta.
  5. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    12 litri benzina + 55 litri motorina merge ...

    Pentru linistea ta, recomand, 200 - 250 ml. de ulei 2T. Cel mai ieftin, mineral.
     
    madalinmpr apreciază asta.
  6. madalinmpr

    madalinmpr 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f2
    Va multumesc pentru sfaturi colegi! Azi am mai consumat 10 litri si am complectat pana in gura rezervorului. Sper sa nu intampin probleme
     
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Bravo e perfect asa. Schimba si filtrul de motorina.
     
  8. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Salut,
    Am reusit si eu sa alimentez cu benzina (25 litri) in loc de motorina, noroc ca mi-am dat seama la timp si nu am pornit masina. Am scos o din statie impinsa si acum vreau sa golesc rezervorul.
    Intrebarea mea ar fi: daca scot furtunul la tur si activez pompa din VCDS se poate goli astfel rezervorul (aproximativ 40 litri)? As vrea sa evit sa scot bancheta si sa desfac capacul la rezervor. Mentionez ca am incercat cu o pompa auxiliara conectata la furtunul de tur si dupa 7 litri scosi nu a vrut sa mai iasa nimic din rezervor. Ceva s-a blocat. Multumesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Desfaci bancheta si scoti direct benzina din rezervor cu o pompa. Faci plinul de motorina in rezervor, consumi motorina, iar faci plinul si a 2-a oara dupa ce faci plicul schimbi filtrul de combustibil. Asa trebuie sa procedezi, nu altfel. Citeste topicul asta integral.
     
  10. marius marcu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2017
    Locație:
    londra
    Masina:
    audi a4 b8 2008
    Salut,
    Am plecat din Londra catre Romania. Azi dimineata in Germania m-am oprit sa dorm putin si am zis sa alimentez ca tocmai ce intrasem pe rosu. Fara sa imi dau seama am pus benzina. Motorina era aproximativ 10-15 litri si eu am adaugat in jur la 35 l de benzina. Am mers 5 metri sa parchez si sa dorm. Am simtit masina tremurand putin. Cand m-am trezit motorul nu mai pornea. Acum cei de la audi din Germania nu vor sa scoata benzina si sa schimbe filtrul vor sa schimbe multe piese la motor, in jur la 6-7.000 euro costa. Am gasit un mecanic privat care vrea sa scoata benzina si sa curete pe acolo. Odata facuta treaba asta ar trebui sa porneasca masina sau situatia e mai grava ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si noi de unde sa stim ?

    Scoate toata benzina, schimba filtrul de motorina, pune motorina in rezervor si vezi ce se intampla.
    In cel mai rau caz ai dus injectoarele si/sau pompa de inalte, dar nu cred sa se fi intamplat asta.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  12. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Amesteca cu motorina, daca ai posibilitatea, ulei 2T. 100 ml la 15 - 20 litri de motorina. Sper sa ai noroc.
     
  13. ***H2SO4***

    ***H2SO4*** 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2,5 TDI 114 KW 2001 AYM Multitronic
    Salutare
    De 1 Mai am imprumutat masina din semnatura ,parintilor care in drum spre padure au zis sa faca plinul ,pana aici un gest frumos doar ca spre disperarea mea au alimentat cu 38 de litri de benzina de cea mai buna calitate :).
    Au plecat din peco si dupa 1 km masina sa oprit si moarta a fost.
    Am scos tot din rezervor,am golit toate conductele,am inlocuit filtrul de motorina cu altul nou si am facut amorsarea asa cum am citit aici.
    Dupa ce am montat o pompa de amorsat intre rezervor si filtru pe tur,am pornit masina dupa mai multe incercari.insa dupa ce consuma motorina din filtru de motorina se opreste,si tot asa amorsez merge,ma opresc din pompat merge putin si se opreste.
    Dupa parerea mea nu vine motorina de la rezervor,acum nu stiu daca la modelul meu pompa din rezervor impinge motorina spre motor sau o trage pompa de injectie.
    daca bag turul si returul intr-un bidon cu motorina eliminand rezervorul si filtrul merge foarte bine fara sa se opreasca...
    am observat ca atunci cand dau sa pornesc sare motorina pe la supapa aia care intra returul in ea iar ea in filtru .
    Am desfacut in portbagaj in incercarea de a scoate pompa afara sa vad daca descopar ceva acolo dar nu am reusit sa o scot fiin mult mai mare decat gaura aceea...
    Ce pareri aveti?
    pompa de motorina sau pompa de injectie este dusa?
     
  14. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Pai daca ai vazut ca iasa motorina pe la supapa de pe retur,de ce nu ai schimbat-o?
    Poate fi cauza problemei tale,deoarece pe acolo prinde aer si e normal sa se opreasca.
    Schimba supapa,numai pe original si neaparat si garnitura care este acolo.
    Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk
     
    ***H2SO4*** apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cauza la supapa aia mie imi pornea masina si cand o acceleram putin se oprea. :) La mine doar fasaia daca puneam urechea langa ea, la tine daaca supureaza, inseamna ca ori a crapat supapa ori e filtrul de vina si nu sta supapa fixa pe el.
     
  16. ***H2SO4***

    ***H2SO4*** 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2,5 TDI 114 KW 2001 AYM Multitronic
    un cod pentru supapa aceea,daca nu indraznesc prea mult ...
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca inainte nu supura pe langa si esti sigur ca ai montat-o corect, nu e crapata, etc. problema este la filtrul de combustibil.
    Eu am schimbat supapa degeaba si de vina era filtrul. :) Pur si simplu defect din fabrica si supapa nu etansa bine pe el.
    Sfatul meu este intai sa schimbi filtrul deoarece este mai ieftin, eu am dat in jur de 200-250 ron pe supapa daca imi aduc bine aminte.
    P.S Nu stiu la tine dar in cazul meu (C6) supapa exista doar OE.
     
    ***H2SO4*** apreciază asta.
  18. ***H2SO4***

    ***H2SO4*** 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2,5 TDI 114 KW 2001 AYM Multitronic
    ziua buna la toata lumea
    am rezolvat problema mea. In primul rand sunt norocos ca am scapat dupa alimentarea cu benzina,masina merge ca la inceput,iar faptul ca nu pornea se datora supapei care se baga in filtru,nu intra cum trebuie si nu se amorsa instalatia de alimentare :).
    multumesc domnilor pentru info
     
  19. Ionut A5 Quatrro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2017
    Locație:
    Augsburg,Germania
    Masina:
    Audi A5
    Salut colegi,am făcut-o și eu până la urmă,am alimentat benzină in loc de motorină Audi A5 3.0 quatrro,mai aveam vreo 5 litri de motorină și am alimentat 50l benzină,am condus vreo 20 km după care motorul sa oprit(atunci mi-am dat seama ce am făcut și cât de dobitoc sunt).Acum mașina este la service,să ma astept și la scimbat de pompă și injectoare?voi ce ziceți?mulțumesc frumos.
     
  20. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Poate ai noroc si scapi cu schimbatul filtrului de motorina si inlocuirea benzinei din rezervor.
    Eu am avut acest noroc.


    Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk
     
    Ionut A5 Quatrro apreciază asta.

Distribuie pagina asta