1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditiv combustibil si/sau pentru curatat injectoare sau motor - Pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de X, 16 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Inca nu ai inteles, eu nu trebuie sa sustin nimic.
    La 210k km masina mea nu trancane, nu scoate sunete ciudate, consuma in parametri, merge in parametri, etc.! Pur si simplu am zis sa folosesc preventiv, chiar daca anul asta vreau sa o schimb, imi place sa o intretin cat pot de bine.
    Doza initiala de curatare e 1ml la 1 litru, apoi doza de mentenanta e 0.5ml la 1litru. 1 quart a fost 120 ron, ajunge pentru 940litri ca doza curatare si 1800 litri ca mentenanta.
    Din partea mea sa nu foloseasca nimeni, doar eu.
    L.E:
    E aprobat EPA (Agentia de Protectie a Mediului SUA), e testat si pe injetie directa iar baza e HOBS.
     
    Ultima editare: 16 Apr 2017
    Kspic apreciază asta.
  2. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Aseara am fost sa alimentez de la Rompetrol cum fac de ceva vreme. De la Brasov am pus saptamana trecuta Efix de 98. A mers masina exceptional.
    Aseara am avut o banuiala ca o sa imi iau teapa cu Rometrolul din Buzau. Am pus de 50 lei efix de 98 si m-am plimbat prin oras cu masina. Dupa cam ...... 10 km de mers, i-am dat prima talpa si am sesizat ca masinuta mea nu mai tragea ca inainte.

    Am mers spre casa, la fel, masinuta mea tragea mai slab.
    M-am dus spre Rompetrol, am pus de 100 de lei Efix de 95, am mers iar 10-15 km. Masina tragea identic.

    Deci aseara, eu am pus numai efix de 95, gram de efix 98 nu cred ca a fost.

    Asta ca completare legat de lipsa necesitatii aditivilor de carburant. Tara in care statiile PECO reprezinta o zona in care esti furat si nu ai cum sa dovedesti asta.
    La Brasov m-am dat la vorba cu o tipa care lucra la Romepetrol, o statie peco de langa blocul in care stau si mi-a zis care e procedura la ei de primire a carburantului. Si adevarat, masina a mers exceptional cu 98-ul de la ei.

    Deci... invatare de minte, benzina cu C.O. mare doar de unde cunosc. In rest, 95.

    @borsy, sa nu renunti la producatorul masinii mai ales ca urmeaza sa vina cireasa de pe tort si la noi in tara :)
     
    Ultima editare: 17 Apr 2017
  3. John_otto 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.9 ASZ 2001
    Salutre,
    Foarte interesant topicul :), felicitari


    @ Kspic: Am luat legatura cu un reprezentant local Metabond sa imi cumpar un Megasel si imi zicea ca acum metabond = metalube.
    Ca ar fi fost schimbate nu stiu ce licente .. bla bla (povesti de comerciant). Oare intr-adevar sa numai fie Metabond Romania ci metalube? tu ce sti?

    Merci fain
     
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    O sa intreb la Brasov cand ma duc sa iau un flacon de megalene ca iar raman fara :))
    Sincer nu cred.... dar orice este posibil.

    Oricum nu numele firmei ma intereseaza ci produsul in sine.
    De la metabond cateva produse prezinta interes, restul..... marketing gen uleiurile de motor metabond care sunt facute de total.
     
  5. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Un clip super fain. Este dedicat celor cu benzinare MPI, iar aici puteti vedea animat cam cum apar depozitele. In plus, fara a fi prezentate, depozite apar si in camera de ardere, depozite care pot determina frecari, deci uzuri.
     
    Ultima editare: 23 Apr 2017
  6. John_otto 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.9 ASZ 2001
    cu exceptia concentratiei, care ar fi diferenta intre RedLine RL-2 si 85 plus?
    daca ar fi doar concentratia diferita nu inteleg scopul achizitionarii de 85 plus pentru ca iesi mult mai scump cu el.

    dupa doza initiala de curatare, ar fi ok sa folosim unul din cei doi aditivi pentru intretinere? :)
    Ce ziceti?
     
  7. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    85+ e si cetane improver pe cand Rl2 nu.
     
    John_otto și Kspic apreciază asta.
  8. John_otto 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.9 ASZ 2001
    multumesc pt lamurie. Oare pe pertea de curatare sunt la fel?
     
  9. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da, sunt aprx. la fel.
     
    Kspic și John_otto apreciază asta.
  10. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Cum a zis si Borsy, RL-2 este mai mult pentru curatare, protectie, lubrifiere si are doza de aditivare mai mica, undeva la 12 ml/10 litri MAX

    85 PLUS se pune in doze mai mari, pentru ca are mai multe functii.

    Eu am folosit si RL-2 si 85 Plus, din RL-2 mai am si acum. Foarte bune ambele. 85 plus cred ca am folosit la fosta masina cam 5-6 flacoane. Metabond Megasel Plus la fel.
    Produse de calitate.... doar ca 85 plus e destul de scump si dpdv financiar nu prea renteaza. Aditivul e belea, nu as zice ca nu merita banii mai ales cand vorbim de pasionati, dar ..... pentru cei care merg mult cum este Audi66 ar fi o risipa.

    In plus trebuie sa aveti grija, nu orice aditiv pus in orice masina da rezultate bune. Daca pe sistemul de injectie sunt depuneri, rezervorul este murar iar filtrul de motorina nu e ORIGINAL, exista riscu de a face mai mult rau decat bine folosind aditivi potenti. Cand se mobilizeaza ceea ce aveti in rezervor in sistemul de injectie nu e ok iar riscurile nu scad ci cresc.

    Eu la fostul dieselar
    - am curatat rezervorul ( care avea mizerie in el, cu toate ca masina vedea doar statii peco bune )
    - am aditivat progresiv
    - am folosit filtru de motorina original GM
     
    Ultima editare: 25 Apr 2017
    John_otto și borsy apreciază asta.
  11. John_otto 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.9 ASZ 2001
    Thanks for sharing Knowledge :)

    Am luat un flacon de 85plus, Alimentez 99% din timp cu Rompetrol efixS, si asta e motorina ce intentionez sa o aditivez.
    O sa incep cu vreo doua plinuri aditivate cu doza de curatare (37.5ml-10L motorina) si o sa vad ce iasa.

    Sper ca nu e considerata reclama, dar am gait aditivul doar la syntheticoil-europe.eu, si am intrebat la o grama de de magazine auto si cautat la greu pe net.
    Din discutia avuta cu baietii de la syntheticoil este posibil sa nu prea mai aduca aditivi de la RedLine ... sau sa aduca foarte rar.
    Probabil ca trebuie gasita alternativa petru ei :).
     
    kojak13 apreciază asta.
  12. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Doar ei il aduc in Ro din cate stiu. Ei sunt si parteneri Redline in Ro.

    Rompetrol sunt ok, doar ca daca bagi efix s nu te arunca la doze foarte mari de 85 plus. Motorina lor e deja binisor aditivata.

    Anul trecut am avut probleme cu Rompetrol la Brasov, dar anul asta nu.
    In schimb am alimentat din Buzau si culmea am avut o eroare + harta de avarie. Am pus din Brasov iar benzina de rompetrol si nu au mai fost probleme.
     
  13. John_otto 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.9 ASZ 2001
    dupa parerea ta, 37 ml - 10L motorina in EfixS e mult, putin?
    Asa apare pe RL85plus ca doza initiala :shrug:
     
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    E mult.

    O sa ma uit pe fizierul word in care notam ce doze am folosit si iti spun dupa.
    Ideea este in felul urmator, la o prima alimentare mereu incepi cu doza mica pentru ca o curatare brusca ar putea sa mobilizeze prea multe depuneri de pe circuitul de injectie si sa te trezesti cu belele. Totul depinde de masina. Daca discutam de A3-ul meu.... pot sa ii dau orice aditiv de curatare gen Redline SI-1 in doza maxima pentru ca masina a fost tratata cu aditivi mai bine de 30k km.

    Si la metabond, doza maxima fiind de 9 ml, niciodata nu am recomandat doza maxima din prima.
     
  15. John_otto 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 8L 1.9 ASZ 2001
    @Kspic, cand ai timp arunca te rog o privire peste documentul magic.
    Multzam
     
  16. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    1 ml / litru minim
    3.6 ml / litru max

    Eu foloseam cam 2.5 ml / 1 litru adica 25 ml / 10 litri motorina.

    Poti folosi pentru doza initiala 15-20 ml / 10 litri pentru primii 30 litri motorina arsi dupa care poti sa urci la 25-30 ml/10 litri pentru tot flaconul.
    Dar cu mentiunea ca rezervorul sa fie spalat iar filtrul de motorina pe original. Asta ca sa nu ai surprize. Masinile SH sunt un deliciu, nu stii ce a folosit inainte fostul proprietar.

    Eu la fosta masina foloseam 12 ml redline cu 6 ml metabond. Asta pentru intretinere.
    Am si uitat sa ma uit peste acel word .....

    Mai multe detalii legat de aditiv gasesti aici:
    https://www.redlineoil.com/content/files/tech/85 Plus Tech Info.pdf
     
    John_otto apreciază asta.
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, cine a folosit produsul, care ar fi doza, ca din descriere nu inteleg, cica 0.2 - 0.3% din cantitatea motorinei,
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Auras, ai vreo problema ? Daca nu, lasa "prostiile" de-o parte :)
     
    Aurel G apreciază asta.
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Nuuuuu, doamne fereste, dar asa preventiv.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu il folosesc de mult timp si nu am probleme, chiar ajuta. Eu pun 50 ml la 25 litri de motorina. Porneste mai bine, nu mai miroase urat si scoate mai putin fum.
     
    Aurel G apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta