1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Iti recomand sa cauti un alt mecanic pana nu se strica si altceva pe acolo. Nu are sens sa te grabesti si sa faci "teste" cu un motor care nu functioneaza cum trebuie, e pacat de el.
    Un mecanic cu pregatire o sa stie de unde sa inceapa si ce sa faca.
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Tind sa cred ca injectoarele care le-am luat de la dezmembrari nu sunt bune la motorul meu.
    Sunt mai inalte cam cu 2 mm decat ale mele. Asta nu ar fi o problema dar se aude ca motorul functioneaza cum e vorba aceea "2 jumate" merge aproape in 2 cilindri. Tind sa cred ca merge doar in injectoarele masinii si celelalte 2 nu. Nu am ce sa mai reglez, am reglat distributia, am reglat injectoarele si tot la fel functioneaza. O sa mai incerc cu alte injectoare mai exacte cu ale mele.
     
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Revin cu noutati am descoperit ca suruburile sunt lungite ele ajung la capat si nu strange injectoarele la unul dintre injectoare dupa pornirile care am reusit sa le fac am gasit un surub rupt acum urmeaza sa schimb suruburile la injectoare.
    Daca nu strange injectorul acolo e presiune mare si cred ca pe acolo scapa motorina.
    Daca va intereseaza codul suruburilor de la injectoare la BKD este acesta:WHT003179
    Dupa acest cod le-am comandat
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu ce ti-am zis cateva posturi mai sus ?
     
    abpostelnicu apreciază asta.
  5. Madalinbenqu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 ,2005
    Va salut,
    Am un audi A3 8P din 2006 2.0tdi, 140 cp, motor BKD cutie automata. De putin timp dupa ce o turez peste 3000 undeva la 120 km/h se plafoneaza masina si nu mai trage deloc + ca apare o trepidatie urata de zguduie toata masina. Ma puteti ajuta cu un raspuns ?
     
  6. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Posibil injectoare, sau si turbina. Totusi verifica injectoarele.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  7. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Pana nu pui un tester pe ea, nimeni n-o sa te poata ajuta doar pe baza acestor simptome. Revino cu rezultatul scanarii cu vcds si posteaza sa vedem apoi.
     
  8. Madalinbenqu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 ,2005
    Tin sa va mentionez ca am luat masina cu o problema la senzorul de turbo din calculator asa ca am schimbat si calculatorul si sensorul de pe intercooler + ca am si Egr blocat
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Ai destule probleme cu ea, si cum spuneam, nu te ajuta nimeni fara o diagnoza.
     
  10. Lyponezu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 TDI , BKD , 2005
    Salut,
    Detin un audi A3 , 140 cp , 2005 , BKD

    Am un zgomot ca de tacheti in partea stanga amotorului. Pana la 1500 de turatii si in accelerare mai in forta nu se aude. Mi s-a spus ca sunt tachetii dar tinand cont cel din dreapta nu aude mai nimic nu stiu ce sa cred.

    P.S.:

    Revizia era facuta de 1000 km si pe la vreo 500 dupa revizie am adaugat aditiv pentru bataie de tacheti.

    Va Multumesc
     
  11. Marius.g 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi a3 . 2.0 tdi . 2005
    Salut. Detin un a3 2005. 2.0tdi. Bkd . Am pornirea grea cand e motorul cald. Sa fie oare din soft cum spun unii ? Mecanicul mi-a spus ca ar fi de la senzorul de axe cu came... astept pareri celor care au mai intalnit. Multumesc
     
  12. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Rezolvarea la problema ta o astept si eu, sunt curios care e problema.
    Va rog sa ne ajutati, nustiu daca si la el se comporta ca la mine, la rece porneste la sfert de cheie, insa cand ajunge motorul spre 90 de grade masina porneste greu, dar nu in sensul ca invarte o tura sau 2 ture sa porneasca, la mine ieri mi-a fost rusine deja de masina mea a invartit sa nu exagerez de vreo 30 de ori pana a luat-o, dupa ce porneste nu mai are probleme.
    Nu cred sa fie din soft deoarece am observat ca uneori daca ii dau o cheie invarte sa zic de vreo 2 ori, il las si ii dau dinnou o ia, deci tot de pe la axul cu came ar trebui sa fie ceva.
    Inainte am dat vina pe injectoare pt ca stiam ca am defect, dar acum nu mai sunt injectoarele, avansul e reglat pe -2.5 iar injectia pe 4.8.
    Ceea ce am observat este ca pe vagcom uneori nu mai reactioneaza avansul, ori e defect senzorul de la axa cu came ori e de la vagcom, de ex masor valoarea acum, opresc motorul, il repornesc si incerc sa masor valoarea si imi ramane doar valoarea ce am masurat-o inainte, o perioada de vreo 20 de secunde, asta cu repornirea motorului si a vcds-ului, deci nu e treaba ca am lasat vcds asa am oprit motorul si am repornit, am repornit atat motorul cat si programul, ca si cum as intra de la inceput sa citesc avansul doar ca valoarea ramane intepenita dupa care incepe sa isi revina.
    Nustiu daca e normal dar cand am schimbat distributia mi-au aparut erori de la ax came.
    Temperaturile le masoara bine si de la apa, si combustibili, aer.
    Daca stiti alte cauze va rog sa ne spuneti si noua.
     
  13. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Clar la voi nu se rezolva din soft daca motorul invarte si de 30 de ori pana porneste ... pornirea grea la cald inseamna ca nu porneste la sfert ca atunci cand e motorul rece, masina statuta. Invarte cam de 2 maxim 3 ori ... asta inseamna pornire grea la cald la BKD. La voi este posibil sa fie senzorul de la ax, dar eu stiu ca ar trebui sa invarta multisor si la rece, atunci cand e senzorul de la axul cu came.
     
    abpostelnicu apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru cei care va inscrieti astazi pe forum (si nu numai) si tot astazi vreti raspuns. Inainte de a mai scrie pe forum va rog eu sa cititi integral forumul indiferent de arie si dupa, sa puneti in aplicare tot ce ati citit ca sa remediati problema. Asta nu este un forum de ghicitori si raspunsuri la ghicitori.
    Se discuta la concret de exemplu - ai o eroare depistata si stii sigur ca ai o problema de la o anumita componenta - de abia atunci intrebi cum rezolvi cand stii ca ai incercat toate variantele in urma une diagnoze si un urma faptului ca ai inlocuit niste piese.

    Nu se procedeaza asa cum faceti voi adica va treziti sa intrebati aiurea fara nici o documentare concreta in spate (diagnoza, schimbat de piese, investigatii amanuntite, etc.)

    Ultimele 4 mesaje vor fi sterse pentu ca sunt scrise aiurea si inutil.
     
  15. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Eu am BKD si am problema cu pornirea la cald, dar nu e ceva ce ma deranjeaza. E cum a zis si Andrei, invarte cam de 2-3 ori cand apa e la 90 de grade, la rece o ia la sfert.
    Problema asta se rezolva din soft. Din ce m-am documentat, computerul masinii are 2 mapari diferite: la cald una si la rece alta. Rezolvarea se face prin clonarea celor 2 mapari, sa fie identice, alimentarea cu combustil ssa fie aceeasi. Am impresia ca la cald, acesta alimentare e conditionata de alti factori.

    In cazul vostru, pot fi mai multe probleme: electromotorul, alimentarea cu combustibil, bateria, bujiile (daca problema ati sesizat-o in iarna). Faceti o diagnoza mai bine.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pana la a face atatea clonari, incearca asta cu VCDS :
    Engine \ Login cu codul 12233 \ Adaptation \ canalul 01 - din valoarea 0 modificati la 300 - Test - Save.
     
  17. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Ce zici tu acolo si ce fac tunerii e hack! Rezolvarea corecta implica schimbarea electro-motorului care nu ajunge in timp suficient la turația necesară pentru a incepe injecția. In principiu la cald creste turația pentru injecție si scade volumul, intrucat motorina este suficient de atomizata din cauza temperaturii crescute pentru a arde eficient.
    Problema aceasta s-a rezolvat complet de VAG prin 2008 cand au introdus o noua revizie pentru Electromotor.
     
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    La mine turatia masurata in timpul pornirii cu vagcom e intre 300-366 de rotatii.
     
  19. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    abpostelnicu eu am venit cu o solutie prin soft, nu am zis ca e in regula varianta asta.
    Sa inteleg ca daca cumpar un electromotor nou (produs dupa 2008), se rezolva ?
     
  20. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Da se rezolva.
     

Distribuie pagina asta