1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de RupeDoiu, 7 Feb 2017.

  1. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    La tub este ca cel de parbriz.
    Nu mai trebuie incalzit insa trebuie sa ai grija sa il pui uniform sa le lipesti bine ca altfel o sa ai condens.
     
  2. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Am găsit in Satu Mare o firma. Mi-am luat 16m cu 70 lei :)
     
  3. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    :) la atatia metri cred ca poti sa te apuci sa vinzi la metru,la cat o sa ai tu nevoie.:arco:
     
  4. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Mai am de curățat sticla pe interior+degresat far pe interior apoi mă pot apuca de etanat. Momentan sunt foarte mulțumit de rezultat :)
     
  5. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Gata. Săptămâna viitoare urmează polish pe faruri. A fost destul de murdara sticla pe interior. S-a curațat foarte bine farul.
     
    lowlife, Stefan, arazvan2002 și încă o persoană apreciază asta.
  6. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Am terminat cu montarea lor si cu înmatricularea. Insfarsit.
     
    lmdany, Chriss_Deejay, Banicaa și alți 4 apreciază asta.
  7. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Arată super :) Nice eyes
     
    RupeDoiu apreciază asta.
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Arata bine de tot.:applaus:
     
    RupeDoiu apreciază asta.
  9. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    De aratat, arata bine..dar de iluminat?
     
  10. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Nu s-a schimbat cu nimic dispersarea luminii. Lumineaza la fel de bine.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  11. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    N-am mai facut mare lucru la masina. Am eliminat catalizatorul si planul e sa-i fac un stage 2 la finalul lunii mai. Inca ramane de vazut.

    Au venit si la noi caldurile insfarsit :)
     
    MariusSCM apreciază asta.
  12. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Din cauza unei greseli de pilotaj, am ajuns sa indoi 2 supape si sa sparg 2 tacheti si 2 culbutori. Momentan masina este in service si astept sa curat chiulasa si sa inlcouiesc supapele indoite/ciobite.

    Initial am crezut ca am scapat doar cu tachetii si culbutorii, dar dupa ce s-au montat tacheti si culbutori noi pe admisie, s-a facut un test de compresie iar pe cilindrul 2 si 4 am compresie foarte mica.

    Dupa ce am vazut calamina de pusa pe supape, am decis sa redirectionez vaporii de ulei bagati in admisie de catre PCV.

    S-au schimbat urmatoarele momentant:

    Kit de distributie
    Tachetii si culbutorii de pe admisie
    PCV
    Diverter valve
    Tot felul de garnituri
    Filtru ulei
    Lant axe cu came
    Intinzator lant axe cu came
    Carcasa senzor de temperatura
    Schimbat vas expansiune
    Schimbat capac vas expansiune
    Schimbat ulei
    Curatat sistemul de racire al motorului

    Urmeaza in zilele urmatoare:

    Schimbat supape indoite
    Curatat chiulasa
     
    Ultima editare: 30 Mai 2017
  13. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Alte poze

    In pozele cu supapele, axele erau date jos.
     
  14. lmdany

    lmdany 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    a4 2.0tfsi '05
    Ioai, imi pare rau s-aud asta! Succes la reconstruire, sper sa nu te coste prea mult si sa iasa bine lucrarea, sa iesi cat mai repede inapoi pe strada!
     
    RupeDoiu apreciază asta.
  15. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Si din ce cauza s-a intamplat indoirea supapelor si tachetilot?
     
  16. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Eram in capat de 3 si a intrat in treapta 2 in loc de 4. Pe scurt, moneyshift.

    Astept si eu sa ies pe strada cu ea. Vreau sa-i fac un stage 2 dupa ce o repar. Sper sa reusesc.
     
    lmdany apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se pare ca nu ai ales un nickname potrivit. RupeDoiu = 2 supape, 2 tacheti sparti si 2 culbutori. Scuza-mi gluma mea! :)
    Revenind la realitate; sper sa rezolvi totul bine si ieftin. Este un plus aceasta aventura daca vrei sa treci la un stage 2. Bafta in continuare! :icon_thumright:
     
    DonDoneL, Beetle94, RupeDoiu și încă o persoană apreciază asta.
  18. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Iti recomand sa schimbi si lantul dintre axe daca tot e dat jos.
    Acum o sa fiu carcotas, dar a patit un prieten o chestie identica la un 1.8t (formatul distributiei e identic) schimband la 7500 din 4 in 2 (senzorul de turatie a dat eroare ca nu a putut masura turatie asa mare) si nu s-a intamplat nimic.
     
    RupeDoiu apreciază asta.
  19. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Am schimbat si lantul dintre axe cu tot cu intinzator.

    Parerea mea e ca a avut noroc. La mine din inertie au ramas supapele de la admisie deschise si cand a urcat pistonul, a dat in ele spargand astfel tachetii si culbutorii.

    Si eu schimbasem la 7000RPM si 160km/h.

    Numele este chiar foarte potrivit si relevant situatiei :)

    Ieftin nu o sa fie.
     
    Ultima editare: 30 Mai 2017
    DonDoneL, Mitiy, cata181 și încă o persoană apreciază asta.
  20. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    A inviat mortu. Masina se comporta excelent, trage bine, nu mai suna nimic pe ea. Ma bucur ca s-a terminat.
     

Distribuie pagina asta