1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Buna ziua m-am gandit si eu la un intercooler pentru bkd-ul meu, stie cineva care e marimea max care intra la a3 8p bkd? Voi cum spuneti ca ar fi mai bine sa pun unul mare plus cel de pe masina sau ii ajunge doare unu mai mare decat originalul?
    Cei care au mai schimbat, o sa se simta mai bine masina?
    Si m-am mai tot uitat la rezervoarele acelea de ulei, oit catcher, epurator sau cum i se mai spune, este benefic pentru motor ar merita sa montez si eu unul?
     
  2. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    @kng_bv parerile difera, cel mai mult conteaza cine iti face turbina si ce pune in ea. eu am fost cu turbina la unul dintre ei..si m-a lamurit. Si in plus a vrut sa ma si stoarca de bani, gen 500 lei montat/demontat turbina.
     
  3. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Am hotarat sa imi cumpar o turbina de 2.7 , pretul reconditionarii si hibridizari sa zic asa este foarte ridicat, preturile incep de la 2000 ron in sus. Turbina de 2.7 se gaseste la preturi acceptabile de la 350€. O sa merg pe varianta asta.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Cred ca e cea mai ok varianta. O sa ai nevoie de evacuare si eventual va trebui sa o sudezi sau sa faci o flansa de adaptare ptr ea

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  5. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    MacMac cu siguranta asa va fi, am deja pe cineva care se poate ocupa de asa ceva. O sa vina si evacuarea, nu stiu pe partea de intercooler daca mai trebuie facut upgrade, masina mea are doua intercoolere laterale, oare vor fi suficiente?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Eu as fi mers direct pe 2260, nu-mi plac jumatatile de masura.

    Un IC frontal cum am pe leon e cea mai eficienta solutie.

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  7. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Stiu ca 2260 sunt ceva mai piperate la pret. O sa studiez mai amanuntit situatia si sper sa ma decid.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    3-350 euro una buna ce nu necesita revizie, in functie de unde o cumperi si ce noroc ai.
     
  9. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Ideal ar fi sa nu aiba nevoie de revizie [emoji16]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Stie cineva daca s-ar potrivi pe masina mea turbina bv50 de pe audi a4 b7 3.0tdi?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 27 Apr 2017
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Plug & play niciodata :) Dar un mester priceput poate monta orice, oriunde
     
    letkuteb apreciază asta.
  12. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Daca intentionezi sa o pastrezi stock poti sa o cumperi, dar as fi mers pe GTB sau un GTD1752vrk sau 1756.

    Ieri am pornit bestia, am muncit cam 3-4 ore sa fac un down pipe din 2 bucati cu Vband in mijloc ptr a putea fi demontat mai usor de pe masina.
    Putin rodaj apoi sper sa vedem cel putin 3xx cai pe dyno.
     
    Ultima editare: 30 Apr 2017
    Clauu și letkuteb apreciază asta.
  13. bogdan_mms 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5, motor CJCB, 2013
    Salutare,

    Dupa luni bune de rasfoit forumuri si cerut pareri, mi-am facut curaj si am resoftat al meu 2.0 de 136 de cai, cod CJCB. Pentru asta am apelat la Dragos, un om de nota 10, il recomand cu placere.
    Am plecat de la 145 de cai complet stoc ( mare surpriza aici, nu ma asteptam, mai ales ca masina a avut si interventia pentru Dieselgate) , si am ajuns la 180 de cai si 410 NM si din spusele lui Dragos cu modificari destul de mici, fara nicio modificare hardware.

    Va rog o parere despre curba de putere ?
     
    arazvan2002, vali_p și Micckkey apreciază asta.
  14. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Treaba buna acolo.
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Stiti cumva daca injectoarele de caha 170cp se potrivesc si pe ale noastre?
     
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ai cu alimentare in capul inj sau laterala. Daca sunt cu alimentare identica cu ale tale se potrivesc.
    Eu am cu alimentare sus in cap 03L130855x ultima revizie oem

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    De ce ai schimba un injector cu altul identic? :)
     
  18. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Zice ca s-au decalibrat injectoarele..am dubii

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    :)) buna gluma cu decalibratul, e prima data cand aud asa ceva la injectoare piezo. La 1800 de bari decalibrare inseamna o tona de fum, pornire grea spre deloc si bataie continua.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    MacMac apreciază asta.
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    clau vad ca tine neaparat sa-si distruga motoru si nu stie cum :)
     

Distribuie pagina asta