1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    S-ar putea sa se rezolve si la mine problema cu schimbarea electromotorului avand in vedere ca am turatia de porniste undeva intre 300 si 400 de turatii?
    As putea intai sa il gresez sa nu aiba motive sa mearga infranat si atunci mi-as da seama daca e el problema nu?
    Nu de alta dar incepe sa imi fie rusine cu masina, merg cu ea e motorul cald, opresc sa merg pana unde, iar cand ma intorc toti se uita la mine ca dece nu potneste masina.
    La mine dupa ce e la 90 apa trebuie sa invarta intre 6 si 10 ori pana sa o ieie, daca apa scade la aprox 70 (pe ac indicator) atunci porneste normal.
     
    Ultima editare: 27 Apr 2017
  2. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Daca problema este atat de gravă e posibil sa fie si injectoare.

    Du-te la un service serios si rezolva problema, pe forum nu ai cum sa rezolvi probleme fara loguri.
     
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Injectoarele acum nu demult am schimbat, le-am dus la verificat, de unu stiam ca e stricat dar la verificare s-a descoperit inca unul ce facea probleme la turatii, 2 ale mele erau ok iar 2 le-am luat de la dezmembrari, le-am verificat si practic ele sunt ok acum, deci injectoarele cad de pe lista, n-am nici 1000km de cand le-am schimbat.
    Din 12 injectoare abia am gasit 2 functionale :p
    Au fost reglate, a functionat perfect dupa inlocuirea lor, asa parca o ia in valuri merge bine, dupa care incepe sa porneasca greu, primadata am schimbat bateria pt ca era cam dusa dupa aceea a pornit ok asta cam pe la 240k, cam de pe la 260k a inceput problema cu pornitul greoi, bateria e ok nu mai e ea de vina, cred ca ar fi capabila sa dau la automat si o ora( dar nu vreau sa iau foc :p ).
     
  4. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Tin sa va contrazic in legatura cu electromotorul. Problema generala cu pornitul greu nu este de la el. Eu am schimbat electromotorul cand am luat masina, la sfatul unui mare mecanic, iar masina porneste identic si cu cel nou-nout Valeo. Pe cel vechi l-am dus la un centru care se ocupa cu reparatie-service electromotoare, mi l-au verificat si au spus ca nu avea nici cea mai mica problema.
    Eu bag mana in foc, ca problema tot din harta de pornire la cald este, adica software.
     
  5. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Repet, electromotorul a fost modificat printr-o revizuire Adica are alte interne. Tu ai cumparat un produs after Market nu stiu cum te astepti sa se comporte ca unul OEM. La mine problema s-a remediat cu schimbarea electronotor cu unul OEM. Problema software nu a existat. Singura problema software care s-a remediat la bkd prin update de Soft a fost o pornire la rece din cauza tipului de motorina care se folosea.
     
  6. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Valeo cu cod pe el si stanta Audi era si cel vechi. Asta nou era acelasi cod, cu ultima litera schimbata gen din B s-a transformat in G care reprezinta o noua revizie. In fine, ai dreptate si tu, nu te contrazic, eu spun doar ce am patit eu.
     
    abpostelnicu apreciază asta.
  7. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Exact cum zici si tu sunt multe cauzele.
     
    AndreyPH apreciază asta.
  8. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Atunci sa incerc doar sa il gresez pe al meu sa vad daca se schimba turatia sau pot sa il las asa?
     
  9. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    A3-ul meu, de cand l-am luat, daca il repornesc imediat dupa ce l-am oprit, porneste lafel de repede ca atunci cand motorul e rece, dar in 2 drepte(500-800rpm) iar daca astept 5 minute inainte sa repornesc, porneste normal.
    Mecanicul la care servisez de regula masina a zis ca nu poate spune cu certitudine de la ce e si ca nu se merita investigat, am schimbat pareri si cu cativa dintre colegii cu experienta de aici de pe forum si de pe vwforum si concluzia e ca schimbarea electromotorului nu e o solutie garantata iar uneori problema se intoarce dupa scurt timp, iar cel ce mi-a facut softul masinii a zis ca, cel putin pentru masina mea, nu se merita modificarea softului pentru ca acum nu se comporta rau, iar dupa modificare o sa scoata fum la pornire.
     
    Ultima editare: 28 Apr 2017
    abpostelnicu apreciază asta.
  10. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Bingo ai pus punctul pe i normal ca va scoate fum intrucat se injectează prea multa motorina.
     
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Ok si atunci care e adevarata rezolvare ?
     
  12. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Electromotor nou + rescriere soft ? :)
    Asta doar in varianta "usoara" de ne-pornit la cald. Ca daca invarte de 10-15 ori pana o ia, aia clar nu e problema ce se poate rezolva cum am zis mai sus, si trebuie investigat mai amanuntit.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ati scos mufa de G62 de curiozitate sa vedeti cum porneste masina la cald??
     
    Sergiu Statache apreciază asta.
  14. Gheorghiu Andrei

    Gheorghiu Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8P 2005 -2.0 TDI (BKD) 140 CP
    Salut,
    In trafic, atunci când sunt bara la bara, începe sa se audă din zona motorului un sunet gen fâsâit. Va rog sa îmi spuneți de la ce ar putea fi. Multmesc. Sunetul se poate auzi în acest video:

     
  15. Gheorghiu Andrei

    Gheorghiu Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8P 2005 -2.0 TDI (BKD) 140 CP
    De la ce ziceți ca au apărut aceste petele pe egr ?
     
  16. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    EGR-ul a inceput sa borasca ulei. In curand iti face scurt si clapeta asv. Sfatul meu este sa cumperi cat mai curand unul nou, sau sa-l anulezi pe acesta.
     
  17. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Vreau sa schimb chiulasa la motorul BKD din dotare si vreau sa achizitionez una aftermarket noua. Nu prea mai am incredere in cele de fabrica Audi/VW.

    Am gasit urmatoarele modele:

    Chiulasa AMC 908818K - cu supape si toate cele

    http://www.autokarma.ro/piese-auto-...- 03.2013) 2.0 TDI 16V, 103 KW&grupa_order=1

    EngineTeam HL0083 - fara supape si arcuri supape

    http://www.autokarma.ro/piese-auto-...- 03.2013) 2.0 TDI 16V, 103 KW&grupa_order=1

    Intrebarea mea este daca sunt perfect compatibile cu motorul meu. Un consultant de la un magazin de piese (nu la cel din link-uri) mi-a comunicat ca nu sunt compatibile. Pe net gasesc ca sunt compatibile. Cineva face o greseala.

    Sa merg pe varianta cu supapele echipate sau sa merg pe cea fara (si sa le folosesc pe cele de la motorul vechi)?

    Merci,
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi de la AMC. Pentru compatibiltate mergi la un bun vanzator de piese auto nu la un cofetar care si-a schimbat mesaria in cea de vanzator de piese. Sunt profesionisti in Bucuresti care te pot ajuta. Eu stiu ca mama prostilor este mereu gravida dat tot nu inteleg unde gasiti toti prostii astia care vand piese. Nu mai cauta la prostii aia de la autokarma si epiesa, mergi fizic la un magazin de piese si lasa site-urile de vanzari piese ca altfel o sa ai surpriza sa cumperi o prostie.
     
    Ultima editare: 13 Mai 2017
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Eu am gasit un AMC 908718K nou, fara supape, la o firma care reconditioneaza chiulase in Bucuresti. Pretul (cu tot cu montajul unor supape noi) este de 3000 lei. Am gasit si doua AMC 908818k, noi, cu supape, in Germania, undeva pe la 700 Euro.

    Care este diferenta intre ele? 718k vs. 818k. Pe unele site-uri, inclusiv Ebay , par echivalente.

    Nu stiu pe ce sa merg in materie de garantie. Din acest punct de vedere, cei de la service recomanda sa cumpar de la noi.
     

Distribuie pagina asta