1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic sau AC - audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de roguero, 28 Iul 2008.

  1. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Încă nu i-am făcut diagnoză, mâine dimineață o duc la un service.
    Ieri am deschis capota după un drum și am constatat că a crescut nivelul lichidului de răcire în vasul de expansiune, cam cu 3 degete peste nivelul de maxim. E prima oară când se întâmpla asta. Azi dimineață, după ce a stat toată noaptea, scăzuse cam cu 1 deget, dar au rămas cam 2 peste nivelul de maxim. Ăsta e și motivul pentru care am programat-o la un service. Să fie vreo legătură între asta și disfuncționalitatea climei?
     
  2. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Hmm, nu stiu ce sa zic. Eu inclin sa cred ca pe tester trebuie sa apara ceva in neregula. Nu m-as panica totusi cu nivelul antigelului, chiar si peste maxim nu este nicio problema sa mergi.

    LE: Nu vorbesc nicio prostie. Nu are nici pe dracu sa mergi cu antigelul peste maxim. Punct.
     
    Ultima editare: 30 Aug 2016
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @AndreyPH Numai vorbi prostii.

    @dasefx1980 Du-te la service, 3 degete peste maxim este destul de mult. Antigelul are culoare normala, fara spuma in vas ?
    Apropo, problema cu ECON aprins poate avea mai multe cauze (de la un banal senzor la fulie/compresor defect), trebuie facuta o scanare si verificat mai amanuntit.
     
  4. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    La sfatul unor persoane avizate, mi-am facut programare pentru diagnoza la colegul al bundy. Sper să-i dau de cap, cel puțin sa nu se mai repete. Acum funcționează in parametri. Mulțumesc pentru intervenții
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @AndreyPH Acum am vazut ca ai editat mesajul, nu are nici pe dracu ?
    Esti Mama Omida cumva si ai tu idee de ce a crescut nivelul antigelului ?

    Apropo, de ce mai este semn MAXIM pana unde poti pune antigel daca nu are nici pe dracu sa mergem cu vasul aproape plin ?
     
  6. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    După o diagnoză făcută la Al Bundy, a rezultat că cele de mai sus sunt generate de funcționarea defectuoasă a sistemului de răcire, problemă pe care o cunosc de la diagnoze anterioare. La mine se mai întâmplă, total aleatoriu, să nu-mi plece ventilatoarele de lângă radiator și căldura creează presiune în sistem, astfel că ECU comandă oprirea compresorului. De asta și revenirea AC-ului când se răcește motorul. Cel puțin așa am înțeles eu explicațiile cu cunoștințele mele care tind spre 0. Sper să fie de pe la vreun contact imperfect că e destul de scump ventilatorul mare (unde se află și controlerul).
    Am scris cu quote că poate se mai lovește cineva de problema mea și are astfel un reper.

    P.S. Nu aveam raportată nici o eroare la climă, ci la motor, la sistemul de răcire (de altfel, singura eroare)

    Zi bună la toată lumea!
     
    Ultima editare: 9 Sep 2016
  7. Cocolino88

    Cocolino88 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a3 1.6 2008
    Salut,
    Detin un audi A3 8P 2007 1.6 si problema este urmatoare: dupa o ploaie sanatoasa se aburesc geamurile urat de tot fara clima pornita. Cand pornesc clima pe 22 grade isi revin. Cand opresc clima si merge doar ventilatorul iar se aburesc si miroase urat cateva zeci de secunde. Mentionez ca filtrul de polen este schimbat de 5-6 luni. Daca stie cineva ? Merci.
     
  8. Guest 1904 Guest

    Salutari. Am o problema mare cu dezaburirea parbrizului. Mentionez ca toate functiile de pe clima functioneaza doar cand dau dezaburire sau butonul "spre parbriz" nu vine aer prin grila. Ma poate ajuta cineva? Am inteles ca ar fi un motoras defect..care ar fi ala si cum ajung la el?
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca ar fi vorba de un motoras, mai mult ca sigur iti apare eroare pe vcds. Fa un test si posteaza aici eroarea.
     
  10. Guest 1904 Guest

    Asta este eroarea care o da vcds. 00710 Defroster Flap Motor -V107. Vreau doar sa localizez acel motor si sa fortez parghia pe deschis, pana imi cumpar altul. :banghead:
     
  11. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    In legatura cu moto-ventilatorul de clima: In prima faza am curatat cu un compresor tot ce inseamna praf si mizierie si am facut ungerea cu un spray cu ulei siliconic "special" (avea un aspect albicios). Ma deranjeaza faptul ca dupa ungere, chiar daca ea este facuta "ca la carte", sunetul poate reveni oricand, iar asta este un mare minus la capitolul confort, nu imi plac surprizele de genul asta. Sunetul era declansat mai ales dupa ce atingeam vreo groapa sau la un soc de nivel mediu, banuiesc uzura rulmentilor este mai mare. Chiar daca motorul lucreaza in parametrii, cred ca solutia ramane tot inlocuirea intregului grup. As elimina varianta cu piese din dezmembrari, chiar daca au preturi undeva la jumatate. Nu sunt sigur daca sa merg pe o varianta aftermarket sau original...
     
  12. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Totusi ce sunet scotea? Fluiera? Sau??
     
  13. Marin1988 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a3 8p, 2.0, 2006
    Salut, am un Audi A3 2006 8P, motor 2.0 TDI 140CP. Am probleme cu compresorul AC. I-am facut plinul...etc, da foarte putin rece, nu face fata mai sus de 20*C. Am fost la un service si mi-a zis ca este blocat, din acest motiv nu mai da aer rece, am fost si la al doilea service, acolo a verificat presiunea, unde a depistat ca nu face suficienta, solutia ar fi sa il schimb. Daca sunteti draguti sa-mi spuneti ce as mai putea face (un test, sa vad daca trebuie cu adevarat schimbat sau este de la senzor sau alt ceva), a doua intrebare este daca se merita sa investesc intr-un compresor nou sau la mana a doua. Multumesc!
     
    Ultima editare: 22 Mai 2017
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce presiune aveai cand au masurat si ce presiune aveai pe VCDS ?
    Daca tot sistemul este ok, aici ma refer sa nu ai instalatia infundata, conducte indoite/obturate, fulia sa fie ok si nu ai erori pe VCDS atunci te indrepti direct catre compresor.
     
  15. Marin1988 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a3 8p, 2.0, 2006
    Nu mai retin exact cati bari avea, cert este ca era sub limita. (Nu sunt nici un mare cunoscator). Ieri am dat comanda de o turbina la mana a doua cu 650 ron. Sper sa ma tina vara asta :)!
     
  16. DanLaurentiu

    DanLaurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8P Sportback 2.0 Diesel 140CP 2005
    Stie cineva unde sunt releele sau releul de la ventilatoarele de pe radiator. Nu pornesc ventilatoarele cand porneste clima.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sper sa nu ma insel dar la modelul tau nu exista releu pentru ventilator.
     
  18. DanLaurentiu

    DanLaurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8P Sportback 2.0 Diesel 140CP 2005
    Pai si atunci de ce nu imi pornesc pe clima? Ai vreo idee?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e nimeni Mama Omida, fa o diagnoza.
     
  20. DanLaurentiu

    DanLaurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8P Sportback 2.0 Diesel 140CP 2005
    Am facut si imi spune ca este de vina releul sau releele...dar nu stiu unde este
     

Distribuie pagina asta