1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 3.0 TDI la Audi Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de RomanMalin, 7 Aug 2012.

  1. myke83

    myke83 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    AUDI A4B6.1.9 AWX 2002+AUDI Q7 S-LINE.3.0TDI.2008
    Bateria am cumparat-o acum doua luni,si saptamana trecuta am gasit-o descarcata de tot,poate din cauza ca este o baterie mai ieftina?(este rombat dar cel mai bun model de la ei) .Am pus-o pe redresor si a mers pana aseara cand s-a oprit in mers.Are curent dar nu porneste ,invarte secunde bune motorul dar fara rezultat.Am gasit in filtru de motorina multa apa,l-am schimbat dar degeaba...Am citit pe site ca trebuie codata bateria( cea originala cred),dar inainte de bateria pe care o am acum am avut tot rombat si a tinut 3 ani.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bateria ta ori este buna de aruncat, ori alternatorul numai incarca.
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca ai gasit apa in motorina, nu este de bine pentru tipul asta de injectoare. Tot spre baterie m-as uita.
     
  4. myke83

    myke83 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    AUDI A4B6.1.9 AWX 2002+AUDI Q7 S-LINE.3.0TDI.2008
    Am sa schimb astazi bateria,dar totusi ma tem sa nu fie ceva cu sistemul de injectie pentru ca s-a oprit in mers.In momentul in care am accelerat mai tare s-a taiat dintr-o data alimentarea si de atunci nu mai porneste.Am verificat pompa de motorina(cea din rezervor) si functioneaza,are tendinta sa porneasca o secunda doua(cum faceau masinile pe carburatie cand se"inecau" cu benzina).
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te supara dar de unde bagi motorina ?
     
  6. myke83

    myke83 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    AUDI A4B6.1.9 AWX 2002+AUDI Q7 S-LINE.3.0TDI.2008
    De regula de la Rompetrol, dar motorina pe care o am acum in rezervor este de la Petrom
     
  7. myke83

    myke83 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    AUDI A4B6.1.9 AWX 2002+AUDI Q7 S-LINE.3.0TDI.2008
    Atasez un filmulet sa vedeti cum face,am vazut ca iese fum in zona turbinei.
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Fumul ala parca este de la cablu ce se topeste. Verifica putin traseul electomotorului sa nu fie ceva ars sau slabit. Bateria parca invarte bine.
    Vezi că este slabit suportul de la capacul motor.
     
  9. myke83

    myke83 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    TARGOVISTE
    Masina:
    AUDI A4B6.1.9 AWX 2002+AUDI Q7 S-LINE.3.0TDI.2008
    Am verificat cablurile si nu se vede niciunul topit,fumul miroase a motorina nearsa.O duc la "doctor" dar sa gasesc unul bun in zona mea.Va multumesc frumos pentru raspunsurile promte si imi cer scuze daca am postat ceva aiurea(am sters filmuletul).Cu respect!
     
  10. Popovici Pavel 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    audi q7, 3.0, 2012
    Salut,
    Am achizitionat recent un Audi Q7 din anul 2012 si am constatat ulterior ca atunci cand scot joja de ulei cu motorul pornit iese fum, sau gaze, nu stiu sigur. Poate sa-mi spune cineva care ar fi cauza?
    Va multumesc
     
  11. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S-line 171kW BUG 2006 Audi Q7 3.0 TDI 200kW 2016
    Buna ziua,
    De 2 zile sunt posesor de Q7 3.0tdi an 2006. Am observat ca exista un timp mort intre acceleratie si raspuns 1-2 sec. Va rog sa ma lamuriti si pe mine ce poate fi. Am verificat tijele la clapete si sunt fixe, nu au joc.
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Fizic nu au, dar daca sunt uzate si doar 1 mm, are acea reactie. Trebuie sa faci o diagnoza ca sa fi sigur 100%.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se numeste LAG si asa lucreaza cutia de viteze uneori sau ai intarzieri de acceleratie din cauze turbinei si/sau chiar a galeriilor. Chiar daca acele tije nu se misca asta nu insemna ca acele clapete sunt in regula. Te rog sa citesti forumul inainte de a mai scrie pe forum despre unele lucruri care se repeta. Daca exista (si asta tu trebuie sa afli dupa ce citesti integral forumul) mesaje in legatura cu problema ta nu ne repetam inutil. Multumesc pentru intelegere.
     
  14. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S-line 171kW BUG 2006 Audi Q7 3.0 TDI 200kW 2016
    multumesc de recomandare...dar de 2 zile tot citesc acest forum...si fiind foarte multe discutii...ieri am stat 6 ore neintrerupt sa citesc...si nimic
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Multe lucruri sunt asemanatoare cu modelul A6 C6. In acele topicuri gasesti informatii ce se aplica si la noi.:)
     
  16. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S-line 171kW BUG 2006 Audi Q7 3.0 TDI 200kW 2016
    In seara asta dupa un drum de 100km am observat ca de fapt nu este un raspuns intarziat al acceleratiei...ci pur si simplu pedala are cca 2cm de punct mort...de aici si senzatia de accelerare intarziata. Exista un reglaj?sau este un rezultat al unei defectiuni? ps. Turarea motorului incepe dupa ce apas cca 2cm pe pedala de acceleratie chiar si pe liber
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La masina ta, pedala de acceleratie este electrica. Adica informatia trimisa de ea catre ECU este transmisa electric, nu mecanic (prin sufa, etc.).

    Mai sus ti s-a recomandat sa faci o scanare, ai facut-o ?
     
  18. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S-line 171kW BUG 2006 Audi Q7 3.0 TDI 200kW 2016
    Din pacate nu am acces la diagnoza. Abia in iulie ajung in ro
     
  19. ASebastian

    ASebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2017
    Locație:
    Zurich
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S-line 171kW BUG 2006 Audi Q7 3.0 TDI 200kW 2016
    De curiozitete am demontat sa vad ce e cu clapetele alea. Pentru inceput precizez ca tubulatura de plastic are multa calamina in interior, de fapt piesa metalica ce vine intre clapeta mare si tubulatura de plastic, in interior are doua orificii care duc la conducta imbracata in tesatura, unul din orificii era astupat complet. Surpriza am avut-o cand am descoperit ce joc au clapetele (mai mult cea din partea soferului).

     
  20. Dabuleni 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2015
    Locație:
    Dabuleni
    Masina:
    Q7, BUG, 2007
    Salutari, o problema apărută recent. Mi s-a descărcat acumulatorul peste noapte. Am încercat sa pornesc prin curent de la alta masina, dar doar învârte electromotorul foarte repede fără sa pornească. Am schimbat acumulatorul și același lucru. Am încărcat acumulatorul original, degeaba, Invârte electromotorul dar nu pornește. Aveți vreo idee? Mulțumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta