1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la Audi A7 - discuri/placute de frana - modificare sistem de franare

Discuție în 'Audi A7' creată de barladi, 19 Mai 2017.

  1. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Da-ti-mi un sfat - ca vreau ca nu vreau, a venit vremea sa schimb discurile de frana deoarece cele vechi s-au ovalizat, in ciuda faptului ca la mine au vreo 15 000 km si per total au maxim 20-25 000 km si la stilul meu de mers, le consider foarte menajate, deloc omorate. Pentru set 2 discuri fata noi am primit oferta de 3200 lei si pentru placute (cica modelul recomandat, ca ar fi fost revizuite) 1800 lei. La 5000 lei setul complet imi recomandati sa le schimb pe astea sau la banii astia gasesc alte kituri de franare complete? Unii spun ca ar fi gasit kituri de S7 in jurul sumei de 1000 euro, dar eu de cate ori am cautat, nu am gasit nimic, nici macar pe aproape
     
  2. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Cauta sistemul de franare de pe A8 4H ( discuri 380 mm si etrier 4 pistoane ) am pe A5 poti sa te uiti in topic
     
  3. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    MARRIUS24 - Nu sunt de 365mm pe A6 4H? Din cate stiam eu sunt exact ca la A7/A7 BiTDI/3.0tfsi.
     
  4. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    3.0 tfsi și 3.0 bitdi generatia 4G împart același sistem de frânare 356 mm fata respectiv 330 mm spate
    4.2 fsi A8 și SQ5 au același model de etrieri doar ca sunt pe discuri de 380 mm
    Acum nu știu dacă dimensiunile sunt la fel sau diferă doar portetrierul
     
  5. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    De 5.000 lei sa iau discuri si placute fata noi (ca cele vechi si-au dat duhul) sau la banii astia pot gasi un kit complet de franare, altceva care sa nu aiba problema clasica a ovalizarii ? Kitul de franare de pe RS5 cel cu etriere cu 8 pistonase si discuri de 365 cum vi se pare?

    Eu pe unde am gasit erau la preturi foarte mari. Dar in acelasi timp aud in stanga si in dreapta de niste kituri aproape la aceeasi bani pe care i-as da eu pe 2 discuri si un set de placute. Am vorbit azi cu un baiat si la 1800 euro si etrierii mei la schimb, imi poate da set complet de RS5 - etrierele cu 8 pistonase, discurile de 365 mm , placutele si furtunele. Toate noi. Oare se merita, ca auzisem si de kitul respectiv ca ar avea nu stiu ce probleme dar nu mai rtin exact care era?
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Cele de RS5, care sunt de fapt identice cu cele de RS6 C5, sunt bune, dar si astea sunt scumpe cand iti vine randul la discuri, daca vrei OE, dar un set te duce lejer 30k km.
     
  7. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Daca nu ar avea si astea probleme cu ovalizarea sau cu tocirea inegala nu ar fi rau. La banii astia si etrierele si discurile sunt noi. La stilul meu de mers e posibil sa ma duca chiar mai mult de 30 000 km. Nu sunt genul sa inrosesc franele :) 1800 euro pentru discurile normale sau 1900 pentru discurile waves
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Înainte de montaj pune meșterii să verifice bătaia discului așezat pe butuc cu un ceas comparator. O treabă simplă ce te scutește de eventualele trepidații sau ovalizare
    Marea majoritate sunt defecte de montaj mai degrabă

    Cum spune @mik51 frânele de RS5 sunt bune insa la un eventual schimb cu piese originale nu vor fi deloc ieftine acum depinde doar de tine

    Un upgrade la frane @barladi va fi mereu binevenit

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  9. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Man , asculta sfatul meu , A8 4.2 fsi generația 4h (2011-2015) ,ai discuri de 380 mm și un etrier mare și frumos care da bine și ochiului
    Cu puțin noroc poți găsi la dezmembrări tot kit ul cu 600 E maxim
    Mașina frânează extrem de bine cu acest sistem , iar mentenanța este de bun simt , discurile mult mai rezistente din cauza grosimii și când vinde vorba de schimbat le găsești de la 650 lei bucata ;)
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Marius arata-mi și mie un astfel de kit
    Zici că aș putea face direct swap pe bitdi? Daca e vorba de port etriere nu este atât de complicat


    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  11. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Si eu sunt curios unde gasiti voi preturile respective. Eu din ce am cautat, am gasit numai preturi astronomice. Era un set de W12 Phaeton pe la peste 1000 euro, dar discurile erau praf..plateam transportul degeaba. Pe de alta parte, caut ceva sa fie plug &play, sa nu trebuiasca iar port-etrier custom....ceva sa mearga montat direct pe fuzeta de la C7

    Cata, montajul s-a facut cum trebuie - s-a periat fuzeta, s-au eliminat toate impuritatile, s-a gresat, s-a montat. Vreo 10 000 km au mers foarte bine, doar ca eu am discurile de pe RS3 si TT RS, cele predispuse ovalizarii. Din ce am vorbit cu comerciantii, acum in coada au litera "C" dupa cod si ei spun ca ar fi varianta revizuita care nu s-ar mai ovaliza. Varianta proasta nu le mai apare ca stoc de piese. Iar ca si uramare, in toamna cand am cerut o oferta de pret inca gaseam varianta initiala la 1250 lei bucata, iar acum se gaseste doar varianta cu "C" in coada la 1600 lei bucata.

    Am citit tot topicul dar nu am gasit nimic de genul. Doar la inceput, prin 2012 cand i-ai pus un sistem aftermarket
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Daca montajul a fost corespunzator atunci e clar

    de RS3 zici ...:3sadwalk:
    2 seturi ovalizate in nici 10.000 de km am avut, primul dupa cam 3000 parursi schimbate pe garantie si acum a venit si randul celui din garantie ...
    Chiar nu stiu cu ce sa mai incerc si cum spui tu preturile nu sunt deloc light

    Astept si eu raspunsul lui @MARRIUS24
     
  13. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Ai codurile de pe ele. Daca e codul simplu 8P0.615.301 cum le am si eu, sunt prima varianta care se ovaliza. Nu se mai gaseste pe stoc codul respectiv pentru ca a fost inlocuit de 8P0. 615.301 C, care se spune ca a fost revizuit. Problema mare este daca ai modelul cu "C" in coada si tot s-a ovalizat....in cazul asta chiar nu stiu ce solutie ar putea fi...
     
  14. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Stie cineva daca etrierele Brembo 18 ZR se potrivesc direct pe fuzeta de la A6-A7? Cu ce diametru de disc ar fi compatibili? Sau daca stie cineva daca fuzeta de A4/A5 este la fel cu cea de A6/A7, ca asa imi pot face o idee mai larga asupra combinatiilor posibile
     
  15. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    A venit vremea sa schimb discurile de frana pe fata, nu pentru ca ar fi tocite ci pentru ca au inceput sa se ovalizeze. Problema intalnita ar fi ca am dat comanda, discurile vin doar pe original si cu toate astea, gaura centrala a lor este de 64 mm, butucul fiind de 66,6 iar partea unde intra discul cat si discul vechi, sunt de 68,4 mm. Ce recomandati sa fac? Sa le alezez pe strung? Am sunat si la magazin si a ramas ca trimite mail in Germania dar ceva imi spune ca nu au ce sa faca. Codul discului e identic, doar ca cele noi au un C in coada pentru ca sunt modelul revizuit care spun ei nu s-ar mai ovaliza.
    Ps. Am cerut sfaturi in stanga si dreapta pentru un set de placute cat mai moi pentru a minimaliza riscul de ovalizare si mai multi au recomandat TRW. Nu ma intereseaza daca scartie sau daca lasa praf mult. Vreau doar sa fie cat mai moi. Am ales bine?
     
    Mitiy apreciază asta.
  16. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Buna seara. A venit vremea sa schimb si eu discurile + placutele frana fata, as dori daca se poate un sfat pentru o alegere mai buna la un pret mai decent. Nu as vrea ca dupa 2000km sa se ovalizeze deoarece este foarte neplacut la franarea de la viteze mari. Multumesc !
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod PR ai la franele de pe fata ?
     
  18. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Sincer sa-ti spun nu stiu. Unde pot vedea ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cere in topicul VIN Decoder fisierul PDF dupa VIN-ul masinii si iti las codurile pentru discuri OE si aftermarket, in felul asta cauti in mai multe locuri si ai de unde alege un pret mai bun.
     
  20. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Am cerut. Multumesc frumos :D
     

Distribuie pagina asta