1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetru aer - MAF - motor benzina la TT Mk1 (8N) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de 13rvr, 11 Aug 2014.

  1. 13rvr

    13rvr Banned

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    TT,1.8t, 2001
    audi tt 1,8t (2001), 178 hp

    Problema:

    Are momente cand se simte ca nu mai "trage"...pe la 3500 ture pana in 4500-5000 dupa care isi revine. Apoi pe la 6500 etc... nu mereu, difera intervalele de timp cand face, dar nu face sub 3000-3500.

    Am scos mufa de la debitmetru si trage mult mai bine, fara intreruperi.
    A fost scanat ECU cu VCDS si nu are erori, scanat cu TORQUE are eroare MAF.

    Intrebarea este:
    Este debitmetrul dus sau ceva de la vacuum sau ambele? A mai avut cineva problema asta, daca da, cum a rezolvat-o?
     
  2. 13rvr

    13rvr Banned

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    TT,1.8t, 2001
    Am probat masina fara MAF si mergea bine, am comandat MAF-ul si astept sa-l montez. Am sa revin cu concluziile.
     
  3. 13rvr

    13rvr Banned

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    TT,1.8t, 2001
    Pot aparea probleme daca merg fara MAF, fara mufa conectata ? In afara de consum daca pot aparea probleme ma intereseaza.

    P.S.:

    Si cu MAF-ul nou merge mai prost decat cu el scos. Nu mai da eroare, dar trage muuult mai bine fara. Intre timp am schimbat si filtrul de benzina si tot asa face.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2014
  4. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    verifica ce valori masoara debitmetru, deorece de multe ori am patit sa cumpar debitmetru nou (bosch, pieburg) si sa fie defect sau sa masoare aiurea. Daca ai 200+ ar trebui sa ai in jur de 180mg/str .
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Noi 2014
  5. 13rvr

    13rvr Banned

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    TT,1.8t, 2001
    Merg fara MAF conectat.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Noi 2014
  6. Zangur ovidiu

    Zangur ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2017
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    Audi tt, 1.8t, 2000
    Salutare, am o problema cu debitmetrul care ma scoate din sarite. Tt ajq 180cp, an 99. Am schimbat 4 debitmetre, nici unul nu citea nimic, ultimul a mers pana cand am umblat sa repar o scurgere de apa de la turbina. Am pus tot la loc si cand i.am dat cheie, debitmetrul mort la fel si turbina. Precizez ca am cumparat numai bosch si oem vw. Primesc in vcds semnal implauzibil, g70. Am verificat vacum, am testat electrovalvele, toate bune. Ar mai putea fi vreo cauza? Cand pun debitmetre aiurea, de mercedes de exemplu, citeste ceva, 10 mg si nu merge ca nu.i al ei dar citeste ceva.
     
  7. Zangur ovidiu

    Zangur ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2017
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    Audi tt, 1.8t, 2000
    Am gasit problema debitmetrului, toate debitmetrele cumparate de mine, dupa serie caroserie, tip motor, erau pentru 12 volti. Am facut niste masuratori la mufa acestuia si am descoperit ca masina mea functioneaza cu debitmetru pe 5 volti. La nici un magazin online sau direct nu au putut sa.mi spuna daca debitmetrele(maf) care le cumparam erau pt 12 sau 5 volti. Nici un cod nu mi se potrivea. Mai am un golf 4 v5 din acelas an, nevoia de oxigen fiind similara cu cea de pe audi m.am gandit sa.i fac o proba cu maf-ul de golf si auditu meu a pornit turbita imediat. Acum am in sfarsit un cod pt maf. Oricine are probleme cu maf-ul, recomand sa.l masoare inainte si daca il mai detine pe cel vechi care i.a mers, sa pastreze codul. Scriu asta pentru ca am vazut foarte multi schimband maf si masina tot nu mergea.
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La orice senzor de pe masina in mufa se gaseste 5V!!
    Ce ai cumparat tu cu 12 V nu am inteles.
     
  9. Zangur ovidiu

    Zangur ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2017
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    Audi tt, 1.8t, 2000
    Debitmetru pt 12v, tensiune principala dintre firul rosu cel mai des, poate fi mov cu dunga rosie si firul negru. Tensiunea principala, mai este un fir mai gros ce masoara 5 volti si inca unul care este semnalul, gasesti pe youtube exact. Masori cu aparatul in dc firul de masa cu firul de semnal si trebuie sa arate in volti, mg/s, da undeva normal intre 2 si 3,5 la ralanti si va creste pe masura ce accelerezi. Daca oscileaza mult ai maf defect sau nu este al masinii. Debitmetre se gasesc pentru 12 volti si 5 volti. Eu in mufa de la debitmetru nu am nimic de 12 volti, chit ca daca cauti pe internet maf specifica 12volti dar nu am vazut sa specifice 5volti, in schimb am vazut ca se specifica la ford,rover, mercedes, jag si unele tipuri de golf. Debitmetrele ce nu mi.au mers mie, au mers perfect pe un alt tt dar ii masura la mufa 12 volti, inclusiv pe un golf 5 care este in posesia mea. Acum stiind ce.mi trebuie am cautat codul pe net si am vazut ca este foarte rar si in dreptul lui este specificat doar ajq si hitachi majoritatea. La tt.ul meu fiind printre primele facute pe piese scrie doar audi nu vw audi cum apare pe restul audi-urilor care le.am avut. Pana si turbina am gasit.o ff greu. Nu gaseam nici noua si nici sh, cu greu am dat de una la 3600 reconconditionata la fel cu ce aveam pe masina.
     
    Ultima editare: 21 Iun 2017

Distribuie pagina asta