1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pe rampa ai regulator si senzor. Regulatorul este comandat electric de ecu si are rolul de a mentine cat mai apropiata presiunea in rampa de cea ceruta, impreuna cu regulatorul de joasa presiune de pe pompa de inalte..
     
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Dar daca senzorul este de 2200b iar regulatorul din rampa de 1800b, nu este o discrepanta intre ele? Nu este nici o problema sa fie asa?
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Regulatorul de pe rampa NU ESTE de anumita presiune! Este o supapa COMANDATA de ECU.
     
    Clauu și MacMac apreciază asta.
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ca idee, frecventa de modulatie la care lucreaza metering valve de pe pompa de inalta presiune, este de 180 hz. Probabil si regulatorul de presiune din rampa tot cam pe acolo are frecventa. Din acest motiv nu conteaza polaritatea (ordinea firelor) din conectorul metering valve. @Clauu stie deoarece ne-am lovit de dilema asta cand am facut trecerea la CP3.
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai prin etka la rubrica observatii aparea cate o valoare gen 1800b si de aici si confuzia :-)
     
  6. Adriannn

    Adriannn 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    focus 1.4 2001
    Salut,

    Am un 2.0 TDI BKD si as vrea sa fac resoftare, am vazut ca ar ajunge la 175 cp si 400 nm, insa mi se pare destul de mare cuplu pentru ambreiajul stock, pot cere catre tuner sa il limiteze pe la un 380 nm si putere 170 cp ? E vorba de o masina mai usoara (G5) si mi s-ar parea suficienta o resoftare mai "light".
     
  7. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Adrian evident, tunerul poate face orice valoare ii ceri. Daca iti spune ca nu se poate, urca-te in masina si fugi de el cat mai repede!
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iul 2017
    Adriannn apreciază asta.
  8. corvin72 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    vw golf4 1.9tdi
    Salut Adrian,
    Da ,dupa cum s-a specificat mai sus se poate customiza softul pe valorile cerute de tine,conteaza foarte mult si cine il prepara.
    In Bucuresti cunosc o firma foarte buna care fare resoftari cu o firma din Austria ,acolo am resoftat si masina mea care merge de ani de zile fara nicio problema.
     
  9. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Eu zic sa faceti tuning cu oamenii locali, sunt destui competenti in tara si sa lasati in pace scriitori de softuri straine.
     
  10. corvin72 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    vw golf4 1.9tdi
    De acord ca sunt oameni competenti in Romania dar pentru un soft bine facut m-as orienta in primul rand dupa istoricul firmei producatoare de soft chiar daca este din afara .
     
  11. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Si abt face softuri ..slabe..si au istoric..idem mtm. Istoricul inseamna doar ca platesti multi bani ptr un nume care obiectiv vorbind nu te incanta cu nimic..
    Du-te da 1000 euro ptr un soft de 20 cai ..semnat abt..penal

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    kng_bv, Bogdan123 și paulkf apreciază asta.
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am 2 cazuri de soft ABT venite la mine cu probleme mari. Un diesel, cu mari probleme pe controlul turbo si un A5 2.0 TFSI cu AFR total zapacit, teoretic cu 280CP dupa remap, practic si-a luat bataie de fiecare data cand s-a dat cu un A3 1.8T remapat la 220 CP. Ambele cu soft ABT (diesel-ul si 2.0TFSI). 1.8T are soft facut in RO :)
     
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Referitor la ads si cele 3optiuni, la selectia lor se schimba din setarile facute de tuner? Sau ce se modifica mai exact, doar raspunsul pedalei? Pt cei cu soft peste 200cp ar fi mai bine sa dezactivam ads-ul sau nu are legatura?
     
  14. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Cum trage A4 B8 multitronic 143cp, dupa resoftare? Cati km ati facut cu softul nou? Intreb pentru mi s-a promis 185 cp si 415 Nm si mi se par cam multi pentru cutie. Multumesc
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Valorile ce ti-au fost date sunt foarte bune, safe pt cutie si turbo. Una peste alta multumiri Dragos Completechip si @Bogdan mbi

    Am uitat sa mentionez ca toata operatiunea a fost fara fum.. pt mine era de neconceput asa ceva prima oara nu mi-a venit sa cred tinand cont la cum facea inainte masina dupa 4000rpm, deci pana la urma se pare ca nu am nici o problema cu injectoarele asa cum mi-a fost aruncata prin alta parte, valorile lor oricum dovedeau ca sunt in regula.
    To do turbo schimbat cu ceva mai serios pt 240-250cp :)
     
    Cata_ADC, andyzaharia și Micckkey apreciază asta.
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Gtd2060 pe rulmenti ar fi ideala ptr o masina de zi cu zi. Pacat ca e foarte scumpa.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  17. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    @Clauu ce turbina ai pe masina ?
     
  18. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cea stock doar cu internele schimbate, momentan inca este cumintica :) Pe la 240-250cp si 500nm am de gand sa ma opresc, imi sunt de ajuns. In depasiri cel putin ma ajuta enorm, ca pe mine asta ma interesa mai mult.
     
    letkuteb și Micckkey apreciază asta.
  19. Adrian07 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi a3 quattro 2.0 tdi 150 ambition 2013
    Buna,
    Am citit tot acest topic, afland foarte multe lucruri utile...Multumiri celor care posteaza in cunostinta de cauza.
    Acum, situatia mea:
    Audi a3 8v 2013, 2.0 150 hp, quattro, pana in 80 000 km, cutie manuala. M-ar interesa un stage 1, +/- 180 cai, ceea ce din tot ce am citit aici ar fi foarte sigur daca e facut bine. Optiunile gasite pe diverse siteuri sunt undeva intre 165 si 195 hp, cu preturi intre 3-400 si 1000 euro, ultima optiune incluzand si garantie (mtm, daca masina e noua). Mentionez ca masina este in garantie extinsa de fabrica, iar la terminarea acesteia se activeaza o garantie suplimentara, deci, evident, e important ca acestea sa nu se piarda prin modificarea softului.
    Singura optiune gasita care cred/ sper ca ofera acest lucru este prin MTM Romania, care are unul dintre colaboratori la reprezentanta VAG Cluj. Doar ca, din ce scrie pe siteul oficial, va costa peste 1000 euro. Prea mult pentru ce ofera, desi inca astept oferta concreta de la dansii. Exista alte optiuni oare?
    Mentionez ca nu am gasit pe acest topic nimic concret despre aceasta generatie de motor (care banuiesc ca e doar putin diferit doar de precedentul 2.0, despre care am citit f. multe), si mai ales pe acest tip de masina/ tractiune.
    Va multumesc anticipat.
     
  20. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Eu cred ca pierzi garantia doar daca vei avea probleme cu calculatorul masinii altfel nu as vedea cum pot cei de la reprezentanta sa-si dea seama ca masina este resoftata. Eu in locul tau nu as da banii aia pe o resoftare de la mtm. Sunt cativa tunneri buni la noi care te pot ajuta sa faci resoftarea pe care ti-o doresti. Si te costa maxim 300-400 euro.
     
    Adrian07 apreciază asta.

Distribuie pagina asta