1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vad ca este la LDU si un filtru exterior, cel de la pozitia 14. Costa 222 euro.
     
    Florin Gradila apreciază asta.
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Salut. M-am uitat. Se pare ca nu ai filtru exterior. Este unul in interior. Si o conducta de presiune ce contine un filtru. Dar acelea se schimba la interventie majora la/in cutie.
    Pentru a fi si mai sigur, poti sa dai o fuga pana la mine sa vedem la fata locului.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Florin Gradila și bobalex18 apreciază asta.
  3. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Va multumesc pentru ajutor, astazi am mai primit un raspuns pe mail de la un servis de specialitate.

    "La acest tip de cutie nu se poate schimba filtrul de ulei la revizie.
    Astfel, ulei(6l) plus manopera costa 570lei.
    Cu stimă
    ..................."
     
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi la pretul asta sa nu iti puna Febi sau Ravenol.... OEM numai uleiul este aproape 650 de lei...

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Florin Gradila apreciază asta.
  5. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Salut cata81, trimitemi te rog codul la uleiul original daca poti sa il comand aici , eu am gasit ceva aici la 25,90€ L si daca e compatibil barem stiu ca este mai credibil, o sa a ti trim o imagine cu uleiul.Astazi am fost la Audi Centrum sa vad in istoricul masinii daca sa schimbat vreodata uleiul la cutie si nu au gasit nici un schimb de ulei facut si nici in cartea servis nu e trecut nimic, masina in prezent are 211000km dar cutia se comporta perfect fara anomalii smucituri etc.... daca ai fac doar schimbul de ulei nu este nici o problema cred nu?

    O seara buna.
     
  6. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Am mai gasit ulei OEM ptr cutie multitronic spune ca este scos nou numai ca difera codul. Acesta are codul G052516A2.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La cutia ta LDU se foloseste ulei original cu codul G 052 180 A2.
     
    Florin Gradila apreciază asta.
  8. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Va salut, am cumparat 6L de ulei pentru cutie original cod: G 052 180 A2 si am gasit un aditiv de curatare a cutiei inainte de schimbul de ulei produs aici in Germania de firma ProTec si va intreb daca este benefic pentru cutie sa il cumpar. Astept un raspuns.
    O seara buna va doresc.
     
  9. Silaghi cristian

    Silaghi cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2010 caha
    Salut,
    Am și eu această problemă la aceași mașină. Cum ați režolvat, ce e de făcut ? Vă rog un răspuns. Multumesc anticipat.
     
  10. tmariust 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A7, 3.0,2014
    salut! am patit si eu asta,ce avea si cum ai rezolvat-o?
    multumesc!
     
    Sandu92 apreciază asta.
  11. ggsolom 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 Avant (4F5, C6), 2.0TDI, CAHA, multitronic 01J , 2011
    Din ce am inteles de la Sergiu din Constanta, ar fi un filtru magnetic care in general nu se prea schimba.
     
  12. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    E recomandat sa se schimbe, macar la fiecare al 3-lea schimb de ulei (sa zicem). Nu deloc. In timp acumuleaza span/pilitura, si contaminezi si uleiul nou, dupa schimb.
     
  13. jderul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c6 4f 2.0 tfsi 2009
    Se poate mentiona ce cod de ulei sa folossc la cutia multitronic cod KYQ AUDI A6 C6 4F 2.0 TFSI cod motor BPJ
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  15. jderul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c6 4f 2.0 tfsi 2009
    Merci mult
     
  16. jderul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c6 4f 2.0 tfsi 2009
    te mai intreb ceva daca nu te superi,cutia asta are filtru de ulei care se schimba,mecanicul mi a zis ca nu are,ms mult
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, are. Cel din prima imagine. Este un filtru exterior, cu tot cu acea conducta.
    Cel din imaginea 2 se schimba doar in jurul a 300.000 km (nu sunt 100% insa) sau la reparatiile efectuate in cutie, daca este murdar sau altceva.
     
  18. jderul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 c6 4f 2.0 tfsi 2009
    Multumesc mult
     
  19. dimfritz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2011
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 2001
    Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nimic.
    Am un A6 2.0 Tdi BRE multitronic in 7 trepte...am inlocuit uleiul in cutie(ulei atf original audi) am inlocuit volanta si am o mica problema:
    Masina merge normal numai ca sunt momente cand franez , 0viteza scade iar motorul ramane turat la 1500rpm iar pe la 10-15 km/h cand da sa se opreasca masina scade usor turatia spre relanti...cand ma pun apoi in miscare se tureaza normal creste si viteza si turatia iar apoi cand iau piciorul si franez face la fel sau se comporta normal...scade turatia odata cu viteza. Precizez ca nu face tot timpu, schimba foarte bine , nu agata nimic.
    A mai patit asa ceva cineva ?
     
  20. ggsolom 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 Avant (4F5, C6), 2.0TDI, CAHA, multitronic 01J , 2011
    O intrebare pentru cei care au cutie multitronic : in timpul mersului pe pilot automat, dupa ce calci frana si apoi dai "Resume" la maneta pilotului automat , pentru a reveni la viteza de cruize selectata anterior , se intampla urmatoarele 2 situatii :
    1- motorul se tureaza brusc la 4000 ture/min , accelerare pana la vit de cruize, turatia motorului scazand intre timp la turatia de regim, corespunzatoare vitezei de cruize
    2- motorul nu se tureaza brusc, si se ajunge mai lin la viteza de cruize.
    Care este varianta corecta ? La mine aveam situatia 1 , pana sa imi crape cutia si situatia 2 , dupa repararea cutiei
     
    Ultima editare: 18 Iul 2017

Distribuie pagina asta