1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AKN 2.5 TDI la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Nimsoc, 20 Ian 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti s-a mai spus sa faci o scanare si un log in mers dar tu tot insisti cu ghicitul.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  2. Bruno walter 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a6tdi 2500 2000
    Salut,
    Am un audi A6 C5 150 cp TDI 2500 cod motor AKN din 2000. De cateva zile motorul câteodată nu se mai accelerează, iau contactul pornesc si totul normal. La viteza de 140 se limitează, dacă merg încet in coloana nu se mai accelerează turațiile raman la 1.100 nu la 900. L-am pus pe tester si a dat senzor accelerație. Poate sa fie numai senzorul sau sa curat turbo ? Va mulțumesc.
     
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Orice intrebare se pune dupa ce ai facut o diagnoza,pina atunci eu iti recomand sa ii iei bornele la baterie....tu ce vei face ?
     
  4. boteanu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Chitila
    Masina:
    Audi A8 D2 1995 AFB quattro tiptronic
    Fac apel la colegii de pe bucuresti sau ilfov care ma poate ajuta si pe mine..Sa încep.
    Motor an 2003 Akn pompa injectoare turbo an 2001 fără schimbat ecu.Motor tras la punct asa: Cale pentru axe..am tăiat doua bucati de tabla groasa de 3-4 cm lungime pentru a le bloca ..arborele blocat pe lateralul motorului (partea dreapta cum te uiti la el sub suport motor) este un dop de plastic cu surub. Acestea fiind blocate pompa de motorina am blocat-o cu o șurubelnița fara cap ,am tăiat-o la flex am polizat-o putin ..totul gata am pus cureaua am întins-o.A pornit putin mai greu dar apoi dupa ce s-a amorsat porneste chiar FOARTE BINE nu a pornit de când o am asa bine înainte invartea mult..-->PROBLEMA este ca se accelerează foarte greu si scoate fum albastrui cu o ușoară tenta de alb as putea spune dupa 2500 rpm+ trage exact cum trebuie
    1: Distributie noua kit complet
    2. Filtre +ulei schimbat are 1 km de când s-a facut
    3:bujii noi
    Ce sa fac? Cineva mi-a spus ca este avansul prea mare deci injectia prea devreme.cum îmi dau seama?
    Daca doreste un coleg din Buc-If sa mă ajute.Nu am vcds(vag com) ca sa îmi pot da seama si in service nu am încredere.
    Cine doreste sa mă ajute cu problema asta las numărul de contact : 0730 807 294 Marian
    Îmi pare rau pentru greseli de ortografie sau vezi ca nu ai pus virgula ..
     
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Slabe sanse cineva sa te caute pe tine pe nr de telefon si zic asta ca poate nu vede persoana care te poate ajuta.

    In zona de prestari servicii ai colegi si gasesti din București.

    Fara scanare sunt presupuneri si nici cu VCDS nu este ceva concret plus ca persoana care o utilizeaza sa stie sa interpreteze si sa folosească.
     
    boteanu marian apreciază asta.
  6. boteanu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Chitila
    Masina:
    Audi A8 D2 1995 AFB quattro tiptronic
    Am fost la un service. Am luat-o pe platforma pana acolo, a doua zi am luat-o. Raspuns: motorul este la punct axe, vibrochen, pompa. Avans pompa 0,5. Bne atunci ce are ? Ori culbutor sarit, tachet rupt sau supapa. Acesta a fost raspunsul primit de la baiat. Acasa ajuns iar am desfacut doar pe ureche iar pe partea dreapta la motor. Direct am vazut culbutorul cazut la mijlocul axelor, tachetul este intreg..Am dat jos Axele si am apasat pe arcuri ,un arc a ramas blocat deci ca urmare o supapa indoita..probabil si piston..maine vad.
    Scuze pentru textul lung..
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Totusi e bine ca ai gasit buba....
    Totusi din ce inteleg in prima faza s-a inlocuit motorul....tu ai facut-o ...sau asa ai luat masina?
    Daca ai facut-o tu...de ce nu ai verificat inainte tachetii-culbutorii si supapele?
    Banuiesc ca esti convins ca daca exista uzura sus mai ales pe culbutori sau tacheti tocmai te-ai fraudat financiar
     
  8. boteanu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Chitila
    Masina:
    Audi A8 D2 1995 AFB quattro tiptronic
    Sunt convins,motorul l-am schimbat eu am garantie la motor 30 de zile batai suspicioase sau consum de ulei etc...Am intrebat vanzatorul daca a umblat in motor,a spus ca nu .Totusi astept chiulasa completa care mi-a comandat-o ,trebuie sa soseasca astazi sambata sau luni.incerc sa atasez un video.Astept pareri https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1326986760742933&id=100002948651364 fiind prima pornire distributia trasa,pompa avans 0,5 conform service( nu am vcds..)
     
  9. boteanu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Chitila
    Masina:
    Audi A8 D2 1995 AFB quattro tiptronic
    Salut băieți,
    Ce se intampla daca,pe pistoanele de pe partea dreapta au compresie mai mare si cele de pe partea stanga compresie mai mică ? Am inteles ca va avea un mers neregulat.
     
  10. Razvan0903 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 2.5 1999
    Buna,am și eu o problema cu audi a6 2,5 TDI motor akn .De ceva zile a început sa îmi facă o figura,dupa ce o pornesc merg cu ea cam jumătate de ora apoi începe sa piuie de 3 ori iar după câteva minute nu mai trage nu se turează doar pana in 3000 și dacă continui sa merg cu ea nu pot ca îmi da șoc când o accelerez.Aceiasi chestie mi se întâmpla și pe autostrada la viteza mare după o perioada îmi da șocuri puternice dacă las accelerația puțin și o calc după trage puțin apoi din nou începe sa îmi dea șocuri și sa nu se tureze,știe cineva ce poate avea și de ce îmi face asta?Am pus-o pe tester și a apărut ceva eroare pe intermitent la senzorul de lângă pompa de injecție in rest turbina injectoare pompa Ok
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ceva eroare ? Nu te-ai gandit ca trebuie scrisa eroarea exacta ?
     
  12. Razvan0903 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 2.5 1999
    Asta îmi da
     
  13. danutzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2014
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 2001 ake 180cp quattro
    Razvan0903 Salut . Ai probleme la senzor turatie pompa injectie (un baiat care stie electronica ti-l poate inlocui), senzor temperatura lichid racire, langa pompa de injectie, senzor temperatura exterioara.
    Bafta si spor la treaba!
     
  14. Razvan0903 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 2.5 1999
    Mersi,revin după ce o fac
     
  15. Vlad08 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6
    Am o intrebare si eu daca nu deranjez,cum pun pompa de injectie la punct?masina nu mai porneste deloc.multumesc anticipat
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vlad08, este scris pe forum in topicul despre pompa de injectie la motorul 2.5 TDI din aria motoare si transmisii si numai acolo. Citeste toate topicurile despre motoarele 2.5 TDI, de pe forum.
    Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  17. StefanRadu

    StefanRadu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5 AKN 2000
    Va salut,dețin un Audi A6 2.5 AKN din 2000 110 kw 150 CP, de 7 luni am o problema care nu ii găsesc soluția , am fost la multe service-uri in orașul Iasi ,si nimeni nu a avut nici o rezolvare.
    Deci problema la mașina sta in felul următor , am martorii aprinși ABS+ESP aprinși, am făcut multe diagnoze si aveam ceva erori legate de debitmetru , intake mainfold si supply voltage, nu le mai știu momentan le am pe laptop simptomul este:
    1.Masina ajunge la turații de 3000 atât
    2.Martorii ABS+ESP aprinși
    La un parcurs de 10 km , martorii se sting brusc si mașina își revine si trage perfect timp de 15 secunde sau 1 minut, apoi iar se aprind si imi da in cap, pe forumul dumneavoastră am citit despre aceasta problema , dar nu am găsit nici o soluție
    Am schimbat debitmetrul,switch pedala frâna, nu știu ce ar putea fi , maine voi posta un log in mers, si pozele cu erorile de la diagnoza!
    Mulțumesc pentru înțelegere,voi cum ați rezolvat aceasta problema ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu repunerea distributiei la punct si/sau reglajul avansului din pompa. Nu ai citit ce trebuie pentru ca ce ti-am spus eu este scris in mai multe topicuri pe care repet, nu le-ai citit. Te-ai dus la toti prostii care se numesc mecanici.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  19. maxinesi

    maxinesi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    UK / Suceava
    Masina:
    audi a6 v6 B4 2.5 tdi 120 kw an 2003/2004 cod BCZ
    StefanRadu Aceasta problema am avut-o si eu la 2.5 cod BCZ si tot asa se aprindea martorul ESP iar esp pe test imi dădea că e avansul de vina. Am gasit intr-un final un mecanic care se pricepe la audi si mi-a zis din start axele cu came. Mi-a desfăcut capacele la axe si surpriza câțiva culbutori căzuți de la locul lor iar axele aveau o uzura prea mare. Asta am pățit eu.
     
  20. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Reglează avansul corect, cu vcds. Numai bine !
     

Distribuie pagina asta