1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia electrica la A6 C4 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de maryuzzz, 7 Dec 2010.

  1. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Probleme electrice interior

    Astazi am vrut sa desfac bricheta de la sofer sa o curat fiindca arata deprolabil si s-a atins firul de la becul brichetei cu unul din pinii de pe bricheta si nu mai merge inchiderea de pe cheie,din interior merge inchiderea,nu merge alarma si nu mi se aprinde bordul cand pun pozitia.
    Are cineva o schema electrica a interiorului?
    Multumesc.
     
  2. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Pe partea de inchidere am rezolvat-o...nu stiu exact cum dar s-a rezolvat.Am scos si am bagat sigurante si acum merge inchiderea...si inchiderea pe cheie.
    Acum merg si luminile ambientale,doar ca nu am lumina pe pe ceasurile de bord si restul becurilor care se aprind o data cu pozitia.
     
  3. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Problema vine sigur de la bord.Am schimbat putin bordul cu cel al unui prieten si se aprind luminile din bord.
    Are cineva idee ce ar putea fi ars?Daca se mai poate face ceva sau trebuie sa schimb bordul.
     
  4. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Am rezolvat problema.
    Am fost la un electrician si a observat ca am circuitul de pe bord care duce la potentiometru ars...asa ca a tras un fir direct cu un papucel si a rezolvat problema.
    Pentru ceilalti: mare atentie cand desfaceti ceva la masina ce tine de electric sau patiti ca mine.
     
  5. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    Eu am cumparat alte ceasuri de bord!aceeasi problema !
     
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Da, acesta este unul din bug-urile acestei maşini. Unele trasee de cablaj ale bordului sunt mai subţiri decât secţiunea unei siguranţe de 5 amperi. La cel mai mic scurt-circuit acestea se distrug, uneori fără a se arde siguranţa. Eu folosesc o sursă de calculator (12 V) cu protecţie la scurt-circuit când fac verificări la instalaţia electrică şi am nevoie de tensiune pe fire.

    @bogdan89 Instrument cluster-ul se poare repara foarte uşor. Traseul ars se poate reconstitui cu sârmă de cupru, se văd urmele înnegrite ale cablajului vechi.
     
  7. virgilius

    virgilius 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Audi A6 C4 2.5TDI an fabricatie 1995
    Buna ziua,
    Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu o schema a releelor si ordinea acestora caci tocmai am deschis capacul de sub bord si am constatat ca imi lipsesc doua dintre ele am observat ca fiecare releu are cate un numar: 213, 204, _ _, _ _,229, 202.

    Nu stiu ce numar corespunde celor doua relee din mijloc care imi lipsesc caci mai am ceva relee de la o alta masina dar nu stiu exact care sunt si la ce folosesc acele relee.
     
  8. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    S-au montat relee atâtea câte trebuie. Faptul că nu le ai, nu înseamnă că lipsesc ci că, la motorizarea ta nu sunt necesare. Placa releelor este aceiaşi la toate motorizările.
     
  9. virgilius

    virgilius 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    focsani
    Masina:
    Audi A6 C4 2.5TDI an fabricatie 1995
    Imi cer scuze domnul Nelu daca sunt prea insistent dar eu cred ca s-au defectat si nu le-a mai pus inapoi persoana care a avut masina inaintea mea.
    La unul dintre ele (pozitia 4) a fost improvizata o tabilta din alama ceva de genu si introdusa in locasurile respective pentru a pacali instalatia, iar la celalalt sunt mufele la fire, tot. Se vede ca a fost un releu candva acolo dar nu stiu ce cod are.
     
  10. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    "Tăbliţa" este un ştrap, şi eu o am. Pe locul ei, la maşinile cu cutie de viteze automată, este un releu care dă curent la electromotor numai atunci când poziţia manetei de viteze este în P sau N. Punând în locul ei un releu, nu vei mai putea porni motorul, pentru că cutia mecanică nu are acel switch prin care se închide circuitul cheii de contact. Releul este un element de execuţie, el trebuie comandat de alt circuit, care la tine (noi) lipseşte. Prin urmare lasă lucrurile aşa cum sunt acum.
     
  11. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    E posibil ca martorul sa apara in bord cand ai un scurt pe instalatie sau sunt puse niste comenzi invers. Eu am patit cand mi-am retapitat interiorul. Mi-au pus comanda de la deschiderea usilor (de pe usa soferului) pe usa din dreapta unde ar fi fost deschiderea geamului.
    Imi apareau bujiile intermitent dupa ce porneam.
    Am mai patit o data cand am bagat miscat bricheta. Probabil am atins 2 fire.
    Problema ta pare sa fie una electrica. Trebuie verificata in detaliu.
     
  12. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Salutare tuturor. Am o problema si sper ca ma puteti ajuta ... Pe nici una din usi ( exceptand a soferului de unde se pot controla toate ) nu functioneaza comanda pentru actionarea geamului . Am verificat sigurantele si sunt ok . Imi puteti da un sfat ?
     
  13. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Buna ziua , am si eu o rugaminte , cine ma poate ajuta cu mai multe informatii despre mufa care intra in blocul de lumini , mai exact pozitionarea firelor pentru faza lunga pentru faza scurta si pozitie.....vreau sa conectez un modul la firul de pozitie si nu stiu care este .
    Blocul de lumini are codul SWF (443953513L , KLS 201.934)
     
    Ultima editare: 21 Iul 2012
  14. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    Salut,

    Nu am gasit alt topic, imi poate spune cineva unde se afla panoul de sigurante la Audi 100 C4? Sub capota in partea dreapta langa parbriz cum te uiti din fata masinii, am o cutie, am desfacut-o, si acolo am vreo 2 relee, si 3 sigurante, dar nu normale sunt unele foarte groase si atat.
    Sub volan, dupa locul acela de depozitat, am vazut la fel niste relee, dar sigurante nu. Nu-mi merge reglajul farurilor si vreau sa vad daca este din siguranta.
    Astept un raspuns.Multumesc
     
  15. Poly 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    Audi A6,C4,2.6 quattro
    La mine,a6,c4 sant in partea stanga a bordului,este un capac chiar langa chederul usii.
     
  16. 12vyo

    12vyo 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi a6 c4 ael 1996
    Salutare.Si totuși are cineva schema cu valorile sigurantelor?
     

Distribuie pagina asta