1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei - inchidere centralizata - IMMO la Audi Q7 - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi Q7' creată de meine, 31 Iul 2010.

  1. meine 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q7,3,0 tdi,2007
    Salut,
    Am inceput sa spal masina incuiata si s-a pornit alarma. Am reusit sa opresc alarma numai dupa ce am introdus cheia manual
    Surpriza ... nu mai merge sa incui si sa descui din telecomanda. Am inteles ca trebuie sa resetez cheia. Ceva sugestii ?
     
  2. nykky severin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2009
    Locație:
    tr severin
    Masina:
    A6 2,5tdi
    Cred ca ai alta problema nici vorba sa faci ceva de genul reset cheie. Daca incui masina normal cu cheia se inchide toata sau doar usa unde folosesti cheia ?
    Daca nu se inchide toata, cauta siguranta de pe alarma si verifica daca este buna
    si mai multe detalii despre masina !!!

    se face doar o reprogramare a alarmei dar aste e un pic mai greu
     
  3. meine 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q7,3,0 tdi,2007
    daca incui manual cu cheia se incuie toate usile ,daca descui se descuie numai cea la care folosesc cheia.
    detalii masina??? Q7-3.0d-2007
    multumesc mult
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Salutare.
    Am facut astazi o scanare a masinii mele si am obtinut urmatoarele erori:senzorii de la inchiderea centralizata si Yala de pe usa pasagerului.

    3 din cei 4 senzori sunt defecti,totusi nu reusesc sa inchid masina cu nici unul.
    Yala pana o mai duce am sa o las asa, dar, in cele din urma va trebui inlocuita.

    Am activat meniul ascuns, iar acum as vrea sa il pun inapoi, dar nu ma lasa. Se poate pune inapoi? Cum se face?

    Va multumesc pentru ajutor. :)
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum adica ai activat meniul ascuns si ai vrea sa il pui la loc ? Ce sa pui la loc ?
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Meniul ascuns. Adica sa fie blocat accesul ca inainte.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    07 - Control Head]
    [Adaptation - 10] -> Channel 8 modifici valoarea 1 in 0.
     
  8. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Salutare,

    Cineva s-a mai confruntat cu asta: daca deschid portiera sofer, imi arata pe CB-ul din bord usa pasager deschisa si vice-versa. Cand deschid usile din spate arata ok pe display.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am si eu o intrebare legata de chei. Daca scot bateria la una dintre chei si o las in masina, este posibil ca dupa un timp cand vreau sa o folosesc sa se desincronizeze? Nu o pot lasa intreaga, deoarece am Keyless go/entry.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa se poate desincroniza chiar imediat.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Multumesc Cristi, atunci renunt la idee.:)
     
  12. JayZeinur

    JayZeinur 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2010
    Salut!

    Se pare ca trebuie sa schimb bateria la cheie. Daca o schimb se desincronizeaza? Daca da, cum o sincronizez?
    Mentionez ca mai am o singura cheie.
    Ce baterie recomandati?

    Multumesc anticipat
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu se desincronizeaza nimic, stai linistit. Eu am pus Duracell.
     
  14. croccodylo 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2015
    Locație:
    It
    Masina:
    A4 b7 2000 tdi
    Salutare,
    Daca apas deschiderea din telecomanda se deschide doar de lângă usa șoferului adica de la distanță foarte mică. I-am pus si baterie nouă si tot de aproape funcționează. Si altceva ce am văzut este faptul ca atunci cand apasă pe închis sau deschis becul rosu, cel din telecomanda, se aprinde odată si apoi se mai aprinde odată fara sa apas pe buton.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Referitor la prima problema cristalul de quartz al modulului alarmei s-a consumat. S-a mai discutat despre asta pe forum. Referitor la a doua problema faci diagnoza ca sa vezi "starea" telecomenzii cand se actioneaza butoanele de pe telecomanda = cheie. Se face diagnoza cu VCDS de cineva care stie bine sa foloseasca diagnoza.
    Astazi un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
    Inca ceva: la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  16. Cristikid 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Q7 3.0 2015
    Buna ziua,
    Vroiam sa stiu daca se poate coda cu VCDS optiunea de inchidere automata a usilor la pornirea de pe loc la un Q7 2015. Cei de la Audi mi-au spus ca masina nu ar avea in dotare aceasta optiune. Masina fiind achizitionata din Germania mi-am zis ca la nemti totul este posibil (adica sa nu aiba in dotare chiar daca este un lucru banal) si ca din pacate nu au acces in computerul masina sa faca posibila aceasta optiune. Parere ? Multumesc anticipat.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Optiunea asta este inca din 2005 pe mai multe platforme, m-ar mira ca pe o masina din 2015 sa nu existe. Ai cautat in MMI la Central Locking ?
     
  18. Cristikid 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Q7 3.0 2015
    Binenteles! Nu am gasit nimic, nici eu, nici cei de la Audi.
     
  19. vaskez

    vaskez 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi r8
    Salut la toata lumea,

    In urma cu 2 saptamani au incercat sa-mi fure masina in afara tarii (ma aflu in Spania), un Audi Q7. Nu au reusit deoarece masina s-a blocat (imobilizatorul cred ca a ajutat). Service-ul m-a pus de am cumparat ECU nou in valoare de 1400 Euro pentru ca vezi doamne nu se mai pot conecta la ECU. Am citit apoi ca practic trebuie deblocat imobilizator si apoi ar fi putut. In fine, am cumparat ECU, au montat ECU iar acum masina este "derutata" adica ei zic ca nu exista o conexiune intre imobilizator, gateway si ECU: mi se sting aprind farurile in mers, usile se deschid inchid, alarma incepe sa sune intr-una si sunt nevoit sa las masina deschisa. Servo cand virez stanga dreapta se intareste, slabeste, intareste, slabeste (ca si atunci cand ai viteza si directia devine ai tare) doar ca simti la 30-40 la ora cum e tare imediat moale tare moale asta in continuu.

    In urma discutiei cu cei de la service care au mai avut probleme din astea cu IMMO blocat (in momentul in care m-am prezentat eu erau alte 2 masini Q8 si RS Q8 ambele cu aceeasi problema la una dintre masini (Q8 sau RS Q8) mi-au spus ca nu au mai reusit nici ei, nici cei de la Audi Germania pe online sa deblocheze imobilizatorul. Am inteles ca e mult mai performant la ultimile modele, in ideea de a nu mai permite hotilor sa fure masini.

    Intrebare: ce cabluri credeti ca ar fi intrerupt hotii pentru a evita ca imobilizatorul sa nu blocheze masina si sa o poata fura? Luni merg iar la service sa verifice fir cu fir, sa vada unde ar fi problema pentru ca nu ii dau de cap decat faptul ca nu comunica intre ele cele mentionate mai sus. De ce nu comunica ? In plus, cred ca si masca de sub volan unde banuiesc eu ca este imobilizatorul a fost deschisa. Eu am gasit masca de sub volan inchisa dar nu pe exact pe pozitie, nu erau clemele intrate perfect. Va atasez si cateva poze sa vedeti cum am gasit masina de dimineata. Poate asa va faceti o idee. Adica ce ar fi putut modifica / intrerupe ca sa poata pleca cu masina. Daca este cineva care poate sa intre in "mintea hotilor" si sa ma ajute cu cateva idei mi-ar fi de mare folos.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca instalatia electrica este in regula, reprezentanta pune ECU nou dupa care il codeaza online cu VAS dupa VIN-ul masinii.
    E destul de simplu si treaba de 10 min.

    IMMO este in ECU. Deci, cum nu comunica IMMO cu ECU ?

    Acum, n-au decat sa verifice instalatia si releele sa vada unde e problema.

    Tu te-ai dus la service sau la reprezentanta ?
     

Distribuie pagina asta