1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Diferenta intre Specifed value si actual value trebuie sa fie cat mai mica. Specified value = valoarea comandata/controlata de calculatorul de injectie prin intermediul Metering valve (regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune) iar actual value = valoarea reala a presiunii generata in rampa de pompa de inalta presiune si controlata prin intermediul regulatorului de presiune din rampa. Bineinteles ca in cazul in care senzorul de presiune din rampa nu-si face treaba, adica raporteaza valori eronate, calculatorul de injectie nu va reusi sa controleze presiunea din rampa. Cuplul de strangere difera daca diametrele si lungimile filetelor sunt diferite. Valorile cuplurilor de strangere sunt specificate in manualele de reparatii.
     
    Ultima editare: 7 Iun 2017
    Radu Ionita și dirig.alexandru apreciază asta.
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Si eu tot la fel iti sugerez sa incepi cu senzorul din rampa pt ca de regula astea cu discrepantele de acolo vin, daca mai astepti cca 1sapt ti-l dau pe al meu :)
     
  3. dirig.alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 S-line,2.0 TDi CAGC, 2010
    Merci @Clauu. Am dat deja comanda
     
  4. Jianu iulian

    Jianu iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Uk
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2009
    Revin cu lamuriri. Dupa ce am schimbat senzorul de presiune carburant si dupa ce am petrecut 3 ore prin reprezentanta audi, am deci sa imi duc masina in alta parte. in final totul s-a rezolvat prin inlocuirea regulatorului de presiune. chestia asa imi dadea erorea g 247 daca nu ma insel. Sper ca ajuta aceasta informatie, dat fiind faptul ca eu a trebuit sa ajung la al 4 lea service care sa gaseasca "buba". Cei de la audi insinstau sa schimb senzorul de presiune, desi le-am spus ca il schimbasem deja, sustinand ca probabil noul senzor este defect, iar celelalte doua garaje se pregateau sa imi schimbe pompa de presiune. Inainte de a lua o decizie, intrebati in mai multe parti, sau cel putin asta este concluzia la care am ajuns eu. :)
     
    CatalinMorcan și andyzaharia apreciază asta.
  5. Daniel H 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    AUDI A5 2.0 TFSI Quattro
    Salut de fiecare data cand pornesc motorul ca e cald sau rece masina se tureaza la 1000/rpm dupa ce merg cu ea cateva minute scade inapoi la relatii sau daca o accelerez in gol de cateva ori dar daca opresc masina si o repornesc se accelereaza din nou la 1000/rpm . Stie cineva ce ar putea fii?
    - pe vcds nu imi arata nici o eroare !!
    - am curatat clapeta acceleratie si egr + adaptare
    - video cum face



    - bateria e ok la fel si alternatorul
    - dpf la fel e ok

    IMG_5098.JPG
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  6. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut colegi!
    A4 b8 2.0 136cv 2012 nu porneste cu eroare P3073 si P0087
    Am facut urmatorul pas :
    Sters erori,
    verificat sita regulator presiune pentru eventuala mizerie sau şpan
    verificat presiunea de joasa ( pompa rezervor) la care am 1.2 bar
    Sa fie oare pompa de vina asta ultima?...
    A mai intanlit cineva astfel de fenomen
    Va multumesc!
     
    Dragut valentin apreciază asta.
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Salut, ce cod motor ai? Cum ai masurat presiunea, ai si pompa intermediara intre rezervor si pompa inalte? Presiunea nu e ok ar fi trebuit sa ai minim 8b inainte de pompa inalte. La o prima impresie ti-a murit pompa din rezervor.
     
  8. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut Calu!
    Codul motor e CJCB 100kw
    Am masurat cu un manometru direct la iesirea din pompa rezervor
    Nu cred sa mai fie alta inafara de cea din rezervor, sub masina am doar filtru.
    Tre sa ajunga cea noua, va tin la curent.
     
    slabutzggg și Reviver apreciază asta.
  9. Mirel G. 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Sannicolau-Mare
    Masina:
    Audi A4 B8-avant 2.0 2011
    Am o problema cu un Audi A4 B8 2012, 2.0, 143 CP.
    La pornire invarte electromotorul in gol fara sa primeasca comanda de alimentare catre injectoare.
    Din pacate acuma 3 saptamni mecanicul a resetat regulatorul de inalta presiune (electric si mecanic)-a functionat, doar ca nu stiu cum a facut asta.
    Ati putea va rog sa imi faceti ceva poze cu el sa pot vedea unde sa desfac pentru curatare?
    Nu imi apare nici o eroare la tester.
    Multumesc,
    Mirel Gramada
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Verifica mai intai presiunea pe care o ai in rampa la pornire. Este posibil sa nu ai presiunea minima necesara pornirii, aprox. 240-250 bar si din aceasta cauza ECU nu comanda deschiderea injectoarelor.
     
  11. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Pompa din rezervor a rezolvat problema
    Va multumesc pentru ajutor!
     
  12. Swann_cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 Avant
    Salut
    Am un a4 2009 2.0 tdi 143 cp
    Am fost in service la Cardinal in Constanta avand pierdere la egr si un tampon motor spart, le schimb noi plus ca imi pune softul nou pe masina(de la scandalul audi cu emisiile), acum masina merge ok, chiar sa zic ca trage o idee mai bine, problema e ca la acceleratie, nu la podea, in acceleratie normala imi urca turometrul cu 200 300 rotati si apoi revine inapoi(adica sunt la 2200, sare la 2400 2500 ptr 2 3 sec apoi revine inapoi) motorul merge ok nu se slabeste din putere nimik... doar la turometru
    ce ar putea fi ?
    Multumesc
     
    George NGM apreciază asta.
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Trebuia sa refuzi (pe semnatura) update-ul de soft. Foarte multi din cei care au trecut prin Service si s-au ales cu acest update s-au plans de scaderea performantelor si cresterea frecventei regenerarilor. Acea crestere de turatie ar putea fi cauzata si de patinarea ambreiajului.
     
  14. Swann_cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 Avant
    Sa inteleg ca este o teapa cu softul...?
    Se poate pune cel vechi inapoi ?
    Ambreaju si volanta au fost schimbate acum 63000 km... nu cred ca e de acolo
     
  15. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Swann_cta
    Paulkf@ a spus ca o posibilă cauză ar putea fi ambreiajul. Acea patinare a ambreiajului (daca ea exista), poate fi dată de calitatea pieselor, stilul de mers, etc.
    Sau, sa existe o defecțiune electrică.
     
    paulkf apreciază asta.
  16. Swann_cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 Avant
    Am inteles...
    ms de ajutor
     
  17. Mirel G. 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Sannicolau-Mare
    Masina:
    Audi A4 B8-avant 2.0 2011
    Salut,
    Fara sa verific presiunea din rampa de pornire. Am inlocuit regulatorul de presiune, a pornit si s-a oprit din nou(fara a mai putea reporni) -> am pus regulatorul vechi si a pornit fara sa se ma opreasca -> am pus din nou regulatorul nou, iar aceasta functioneaza di acuma fara nici o problema. (las regulatorul nou pe masina sa vad daca se mai blocheaza si acesta).
    Dupa mintea mea ca o masina sa faca in felul acesta 100% mai este ceva ce nu functioneaza.
    Am verificat sita de la regulator (nu are pic de pilitura).
    Voi ce parere aveti?
    Multumesc,
    Mirel Gramada
     
    Radu Ionita apreciază asta.
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai inlocuit regulatorul de presiune din rampa sau de pe pompa de inalta presine (Metering Valve) ?
     
  19. Mirel G. 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Sannicolau-Mare
    Masina:
    Audi A4 B8-avant 2.0 2011
    Am inlocuit doar regulatorul de presiune.
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Amandoua sunt regulatoare de presiune, numai ca unul regleaza presiunea la intrarea in pompa de inalta presiune si este montat pe pompa de inalta presiune (Metering Valve), iar celalalt este montat pe rampa de inalta presiune si regleaza presiunea din rampa. Tu l-ai inlocuit pe cel de pe pompa sau de pe rampa ?
     

Distribuie pagina asta