1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tremurat la ralantiu / vibratie - motor diesel la A3 8P - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de alexsline21, 11 Ian 2009.

  1. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Problema este ca daca fac acest resoft o sa revin la puterea standard....si nu cred ca o sa vreau sa o fac. O sa incerc sa maresc ralanti-ul la 900-910 rpm si sa maresc cantitatea injectata la 0,7-0,8. Asta este tot ce pot sa-i mai fac.

    Nici cu pierderea de antigel nu mai ma stresez, am grija sa completez inainte de un drum lung si asta este. Am schimbat racitorul EGR si tot asa se comporta, nu scoate fum, nu are pierderi externe. Cand si daca o sa aiba o pierdere mai mare o sa-i schimb chiulasa.

    Mai am de facut cate ceva la masina si o sa vin si eu la intalniri.

    Merci,

    Adrian
     
  2. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Astăzi m-am văzut cu userul blackcat86 (recomand cu încredere) si am mărit ralanti-ul la 903. Masina merge perfect, motorul toarce ca un motan si la rece si la cald. Cu clima pornita mai are foarte fine vibrații, destul de rare, care nu deranjează absolut deloc. Cred ca si compresorul are si el o vârsta, dar problema a fost rezolvată. Cu aceasta ocazie am verificat si versiunea de soft si am constatat ca este custom, cu puterea estimată la 170-175 de cai. Un dino poate sa imi dea o cifra exactă, cert este ca mănâncă asfaltul.

    Am sa reiau pentru oamenii care au aceiași problema, prezint rețeta mea:

    -distribuție verificată si pusă la punct, verificată pe tester.
    - oringuri noi la injectoare, șuruburi si reglaj complet. Valorile sunt cat mai apropiate de 0, cea mai mare având 0,3.
    - EGR curățat, verificat, răcitor EGR schimbat
    - cablaj injectoare curățat si verificat
    - filtru de motorina schimbat mai devreme
    - motorina mai buna, Mol, OMV, aditivate. Nu alimentez cu altceva.
    - verificați si softul, poate aveți una dintre primele versiuni.

    Cam atat. Drumuri bune sa avem!
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  3. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Salut.

    Ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare. Motorul masinii tremura la relanti (mai ales cand se incalzeste) si uneori creste turatia la 1000+ rpm. Daca dau drumul la AC se mai reduce din trepidatie dar tot fluctueaza putin relantiul. Am schimbat de curand kit-ul de ambreiaj, inclusiv volanta si distributia si am verificat injectoarele care lucreaza in parametrii.
     
  4. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salut!
    Nu ai ce-i face mecanic, problema asta la fel ca si cu pornitul greu cu motorul cald, se rezolva din soft. Ia legatura cu colegul @turbocip si te rezolva el.
    Bafta!
     
  5. buyak 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a6 avant C5 2005 1.9 tdi
    Salut , masina e un audi a3 2.0 tdi 140 2009 fabricatie, am o problema cu relantiul. De fiecare data cand pornesc masina fie motorul cald fie rece, relantiul sta undeva intre 1000-1100 turatii. Daca apas pe acceleratie de doua ori prima data scade la 900 si a doua ora se stabilizeaza la normal . Nu am nici o eroare si nu stiu cum sa scap de problema asta. Daca ma poate ajuta cineva . Multumesc . Precizez ca nu am filtrul de particule iar softul e facut pe orignal.
     
  6. ViBogdan

    ViBogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 S-Tronic, 2.0 TDI CBAB, 2009
    Salutari. Am si eu o problema din gama mici vibratii la ralanti. Fenomenul urmator se manifesta la masina din semnatura si doar la pornirea la rece (cand acul de la temperatura pleaca de la punctul zero). Uneori, nu tot timpul, la 5 minute dupa pornirea la rece, cand temperatura la lichdiul de racire incepe usor sa creasca simt cum motorul are tendinte sa faca niste usoare smucituri atunci cand stau la semafor. Nu sunt constante (ca un tremurat) ci mai mult sub forma: smucitura, 1-2 sec de mers normal, smucitura, etc. Smuciturile sunt foarte usoare, abia sesizabile, dar avand in vedere ca nu le facea inainte m-a facut sa imi pun intrebari. Initial am crezut ca-s din cutie (S-Tronic) dupa schimbarea uleiului asa ca am pus-o din D pe N dar smuciturile se simteau in continuare. Turatia la ralanti nu variaza deloc in perioada asta. Daca turez motorul putin smuciturile dispar. De asemenea dindata ce motorul a apucat sa se inclazeasca, nu se mai simt. Asadar apar pe o plaja de timp foarte scurta si doar in anumite conditii, motiv pentru care celor de la service le este foarte greu sa le replice pentru a testa masina.

    Recent am schimbat distributia dar nu ma astept sa fie de aici. Din cate stiu o distributie prost montata face problem tot timpul.

    Pe tester nu da nici o eroare si nu are nici un alt simptom in afara de fenomenul de mai sus. Vreo idee in ce directie as putea sa investighez? Multumesc de ajutor!
     
  7. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Asa am avut si eu. Eu am inceput cu verificarea injectoarelor (am pus un kit de reparatie nou la fiecare), am verificat si reverificat distributia, volanta, etc. Pana la urma, pentru ca aveam pierderi de antigel, am schimbat o jumatate de motor (chiuloasa noua, kit de distributie nou, filtre ulei, alte kit-uri de reparatie pentru injectoare) si tot asa facea. Am marit turatia la relanti la 903 si tot asa facea, dar erau smucituri destul de violente, vibra toata masina. Distributia era pusa perfect la punct, valorile erau ok la injectoare. Eram hotarat sa ii dau foc, dar am deschis capota si am observat ca motorul dansa efectiv in compartimentul motor, suportul de la motor (cel dinspre cutia de viteze) avea cauciucul atat de moale incat vibratiile ajungeau direct la caroserie. Asa ca am schimbat suportul motor si problema a fost rezolvata in proportie de 95%. Mai sunt vibratii foarte foarte mici, dar eu consider ca sunt normale pentru un diesel. Deci, verifica inca o data distributia, vezi valori injectoare si neaparat suportii de motor. Bafta.
     
  8. ViBogdan

    ViBogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 S-Tronic, 2.0 TDI CBAB, 2009
    Multumesc pentru raspuns Adrian. Din cate stiu, ceva vibratii in plus exista la motoarele PD fara de CR. Avand in vedere ca smuciturile mi le face doar uneori, nu tot timpul si nu in fiecare zi, sunt destul de sceptic cu privire la distributie si injectoare. Din cate stiu un defect la aceste componente apare permanent. Dar le voi mai verifica odata cand merg la revizie in cateva saptamani.

    In schimb voi explora mai mult varianta suportilor de motor si iti spun si de ce. Am prins ieri motorul facand acele mici smucituri si am deschis repede capota. Intradevar, motorul parea sa se miste usor inspre sofer in momentul in care smucea. Ba mai mult, astazi cand am oprit in parcare am zis sa accelerez pe loc sa vad daca se simte vreun joc al motorului. Spre surprinderea mea, in momentul in care accelerez masina joaca fata spate. E destul de sesizabil intrucat masina se misca pe axa fata-spate. Deci incep sa inclin spre acest diagnostic. O sa incerc sa filmez motorul cand face smuciturile si sa fac si un video cu miscarea lui sub accelerare, in cazul in care se mai loveste cineva de ceva similar. Din cate stiu motorul este prins odata in partea dinspre pasager, imediat sub distributie, dar ce alte puncte de prindere mai are? As urca-o chiar in weekend pe un elevator sa vad starea suportilor. Daca sunt ei de vina ii pun pe lista de comanda pentru revizie. Multumesc!
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Un mecanic mi-a aratat o data cum se mai poate verifica starea suportilor de sub capota. Propteste masina cu roata virata maxim intr-o bordura, si incearca usor sa pleci de pe loc, dar nu suficient de tare incat sa urci bordura. O sa vezi ca se misca motorul ca toti dracii, daca ai dus vreun suport la el. Vedeti si la voi daca se manifesta la fel.
     
    ViBogdan apreciază asta.
  10. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Buna seara, am o problema in lagatura cu masina din semnatura si anume: pe la 1400-1500 rpm se simte o usoara rezonanta in masina atat la accelerare cat si decelerare in mers dar si cand stau pe loc si o turez. Am cautat cu search termenul rezonanta si nu am gasit decat despre un benzinar...initial am crezut ca ar fi de la volanta pe care am schimbat.o chiar azi cu una originala pentru ca batea putin la rece insa rezonanta aceea a ramas, i.am rugat pe cei de la service sa verifice si tampoanele de la motor si au facut si o diagnoza si nu au gasit nimic suspect. De asemenea i.am facut si service.ul azi filtre si ulei motor.Masina are 259.000 km.
    Sper ca am postat unde trebuie, va multumesc!
     
  11. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    iulian21 salut,
    Cureaua de transmisie cu tot cu intinzator ai schimbat ? Eu am avut o problema asemănătoare si s-a dovedit a fi de la aceasta.
     
  12. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Nu stiu pentru ca a fost schimbata in elvetia la reprezentanta si nici nu ma pricep la mecanica, cum pot verifica? Sau trb sa merg la service?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la service la un bun mecanic pentru ca este clar ca nu te pricepi. Bafta.
     
  14. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Ok multumesc!
     
  15. iBacau

    iBacau 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI CDNC 211HP, 2011
    Hello, de ceva timp mașina mea, A3 2010 2.0 TDI 140 cp, parca tremura cu totul așa când opresc motorul ? Are cineva idee ce ar putea fi pana ajung la un service?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca suportii motor/cutie sunt ok, indreapta-ti atentia catre clapeta de acceleratie = Shut-Off.
     
  17. kenovee

    kenovee 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A3 2.0 TDI BKD 2003 140HP & A4 2.0 TFSI quattro 2015 220HP
    Si eu cred ca e de la clapeta Shut-Off. Mai ales la oprire, asa facea si a mea pana am schimbat-o.
     
  18. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Confirm, fix același lucru l-am pățit si eu si responsabila a fost clapeta. In scurt timp o sa tinde aprindă si martorul de check engine.
     
  19. Claudiu Bucur 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2007
    Salut,
    De mult am niste probleme cu trepidatiile la a mea batranica. Am citit topicul acesta si am decis sa vad daca e vreuna din cauzele spuse mai sus. O sa atasez valori ale injectoarelor atat la relanti cat si in sarcina, poate ma ajuta cineva cu citirea.
    Precizez ca am probleme cu ambreiajul, dar volanta nu bate, am doar discul dus (tine sus). Oricum urmeaza sa schimb tot kitul, poate rezolva si problema trepidatiilor.
     
    Ultima editare: 13 Sep 2019
  20. RazvanU

    RazvanU 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8p, 2.0 TDI BKD, 2005
    Tremura la cald sau si la rece?
     

Distribuie pagina asta