1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 2.0 TDI BRD 170 hp 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de iVladBogdan, 28 Sep 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Multumesc, sunt perfecte dpdv al setup-ului. Vin exact cum trebuie pe masina.
    Cat despre model, mi le-am dorit inca de cand aveam B5-ul si pur si simplu nu ma satur de ele. :)
     
  2. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am mai reusit astazi un retrofit si anume torpedou refrigerat.
    Foarte bine spus retrofit, pt ca a implicat multa munca.
    Urmeaza un roman, deci grab your popcorn. :)

    Se dau: un prost care are impresia ca se va potrivi vreodata ceva de pe masina UK pe masina de Europa (a se citi, subsemnatul), o masina de UK destul de dotata la dezmembrat de pe care am luat instalatia electrica pt retrofitul mai mare pe care urmeaza sa-l fac, prezentat cu o pagina in urma si pe care am gasit minunatia, atunci cand am desfacut torpedoul sa scot afara cablurile dupa care am mers initial.
    Stiam ca totul e "pe invers" la masinile astea, se vedea clar ca nu se va potrivi, se vedeau clar codurile cu 8E2 atat pe torpedou, pe cutia frigo, cat si pe traseul frigorific care intra in ea, dar eu tot le-am cumparat... :banghead:
    Am incercat initial sa vad daca merge montata invers, deci cu usa sa se deschida de sus in jos. Almost, dar nu bateau 2 muchii inauntru, deci ramanea cutia cam 3-4 cm pe afara, implicit nu se putea inchide usa de la torpedou.
    Mecanicul meu a venit cu o solutie, care la prima vedere nu pare realizabila oricum o intorci.

    Avem nevoie de: chestiile enumerate mai sus, de pe masina de UK, polistiren extrudat de 3mm, pistol de tip Glue Gun, pop-nituri de 4.8x23 mm, cutter, lipici instant spray, un flex :), alte nimicuri + rabdare si pricepere cat cuprinde.

    Operatiunea pe scurt: Se demonteaza torpedoul de pe masina, se demonteaza usa de la torpedou, se demonteaza CD-Changer (daca e cazul). Se ia cutia frigorifica, se masoara de 3 ori, apoi se taie partea din fata care include usa, cu grija, si neaparat drept. Se ia o foaie mare de polistiren extrudat si incepe munca de chinez batran. Se masoara si de decupeaza bucati care iau forma torpedoului, care apoi sunt lipite cu lipici instant de tip spray de jur imprejurul torpedoului, evident, pt a izola termic torpedoul. Se decupeaza frumos si in zona lampii din torpedou, pt a avea lumina in frigider. :))
    Se monteaza usa de la torpedou folosind 3 pop-nituri - masina e prevazuta de fabrica cu 3 gaurele pt adaugarea ulterioara a acestei dotari, apoi se scoate capacul din spatele torpedoului, unde, ca si la prinderile pt usa, avem o gaura pre-taiata.
    Se modifica si tubulatura de racire, care, evident, e si aia diferita fata de masinile noastre, apoi se monteaza.
    Se decupeaza si se monteaza invers tavita de cauciuc.
    Se pune totul la loc si ne rugam sa se inchida usa de la torpedou. Ne rugam din nou sa functioneze. Dam Basic Settings pe clima. ------> punem dozele la rece si ne bucuram. :)

    Acum, plusuri si minusuri:

    +functionalitate perfecta, raceste foarte bine daca e izolat cum trebuie torpedoul.
    +o dotare pe care rar o vezi pe generatia asta de A4.
    +aspect OEM cu usa inchisa, aproape OEM cu ea deschisa.
    +mai mult loc decat in cutia originala, care, sincer, e o mizerie la acest capitol.
    +nu se pierde lumina din frigider.

    -se pierde practic torpedoul, dar asta este.
    -pt un ochi foarte antrenat, se vede ca nu e de fabrica acolo cand se deschide usa de la frigider, dar, who cares, atata timp cat e mai ok decat de fabrica.

    More to come soon.
     
    Gabriel Valentin, andruu, gabitza121 și alți 10 apreciază asta.
  3. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am reusit, in sfarsit, sa duc la capat adaugarea a inca 4 dotari pe masina mea: oglinda interioara electrocrom, senzori de lumina, senzori de ploaie, CH/LH.
    Urmeaza o postare foarte lunga, grab your popcorn again. :)
    In primul rand, vreau sa-i multumesc colegului @nucugheri , fara ajutorul lui nu faceam mare branza la montajul final. Chiar daca am fost la cineva sa ma ajute cu legatul firelor, "greul" l-am primit de-a gata. Mare domn, mersi inca o data si aici.
    Bun, sa incepem.

    Pe o scara de la 1 la 10 dpdv al costurilor/timpului/cunostintelor necesare/demontat,montat , as situa retrofitul asta undeva la 9.

    La B7, pt retrofit la dotarile mentionate anterior, e nevoie de:

    -parbriz cu loc pentru senzor de ploaie - intre 450 si 1000+ lei, depinde pt ce optati. (nou)
    -oglinda electrocrom, cu senzor de lumina incorporat - intre 100 si 350 lei, depinde de noroc. (sh)
    -centrala electrica Highline, care sa suporte functiile.
    -senzor de ploaie - intre 50 si 200 lei, depinde de noroc. (sh)
    -bloc de lumini principal (E1) cu functia AUTO - intre 100 si 200 lei. (sh) - recomand nou totusi, costa aproximativ 450-500 lei, explic mai jos de ce.
    -bloc de lumini secundar, cu functiile DRL si CH/LH, pt masinile echipate cu Bixenon - aproximativ 150 lei (nou oe)
    -pini de reparatie OE, 5-10 bucati - aproximativ 12 lei bucata. (noi)
    -suporti oglinda electrocrom, ii luati obligatoriu odata cu oglinda.
    -mufe pt oglinda si senzor de ploaie - de preferat sa le luati tot de pe masina donatoare, noi oe sunt destul de scumpe.
    -optional, cat mai mult posibil din cablajul de pe masina donatoare, incepand de la oglinda pana cat mai aproape de calculatorul de lumini.
    -banda textila izolatoare, pt un aspect oem al cablajului confectionat ulterior.
    -scheme ELSA, VCDS (de preferat original), destul de multe scule si accesorii (cositor, tub termocontractant, etc), rabdare, un om priceput sa lege firele si sa mufeze, de preferat electrician.

    Acum pasii:

    1. Se duce masina la un centru de montat parbrize, pt montat parbriz cu loc pt senzor de ploaie, montat senzor de ploaie. (se foloseste un gel special pt montajul acestuia)
    2. Se confectioneaza cablaj, conform specificatiilor din ELSA, sau se foloseste cablajul de pe masina donatoare, fiecare in functie de cum alege sa procedeze.
    3. Se desfac urmatoarele: plafoniera, parasolar sofer, maner de pe plafon sofer, capacul de la stalpul/airbagul stanga fata, capacul mare de sub volan (bordul), capacul de la sigurante, pragul interior de la sofer.
    3.1. SE SCOATE BORNA DE MINUS DE LA BATERIE!
    4. Se leaga firele sus, apoi se trage cablajul pe sub plafon, inspre stalpul stanga fata, se continua cu acesta pe langa airbag, dar cu atentie, sa nu obturati o posibila detonare a acestuia. Exista niste cleme cu care se poate fixa cablajul sa stea fix pe stalp, pe langa airbag. Se continua cu cablajul pana jos in bord, unde se afla calculatorul de lumini, relee, etc.
    5. Se monteaza oglinda, se mufeaza sus la plafon.
    6. Se mufeaza toti pinii necesari acestor noi functii, conform schemelor din ELSA. Se monteaza la loc borna pt a vedea unde exista plus de contact.
    7. Se testeaza oglinda electrocrom, acum ar trebui sa functioneze.
    8. Se scoate din nou borna de minus.
    9. Se scot blocul de lumini fara functie AUTO, blocul secundar fara CH/LH, se monteaza cele care au aceasta functie, se mai verifica inca o data cablajele, sa fie totul in regula si sa fie pe pozitie.
    9.1 Se pune la loc borna de minus.
    10. Se codeaza pe canalul 09-Central Electrics, la Coding, se modifica bitul 2 (sper sa nu gresesc) din 0 in 1, adica Rain/Light Sensor Installed.
    11. Se modifica, dupa preferinta, timpul de la CH/LH, pe 09, Adaptation, Coming Home Time.
    12. Ne rugam sa functioneze tot, testam si ne bucuram. :)

    Recomand sa se foloseasca doar piese noi oem, mai putin oglinda si senzorul de ploaie care costa foarte mult. Eu am folosit blocul principal de lumini sh si are un contact imperfect care il face sa nu comute mereu ziua de pe faza scurta inapoi pe DRL, deci pana la urma tot la unul nou ajung. Are si o eroare intermitenta de comunicare, cand cum, desi toate functiile merg perfect.

    Una peste alta, sunt foarte fericit cu noile modificari, chiar daca sunt egal cu 0 comparativ cu ce fac "greii" de aici de pe forum. :))
    Oglinda electrocrom, zis si unealta anti-cocalar cu xenoane aftermarket e cea mai utila chestie dintre toate, apoi senzorul de ploaie. CH/LH mi se pare cam useless, in afara de factorul wow nu prea face nimic util. (eu am iluminare automata in garaj). Cred ca voi face si oglinzile exterioare electrocrom in viitor, imi lipseau foarte mult de cand am dat B5-ul.

    Costul aproximativ este de cam 2000 lei, depinde de mai multi factori. Se poate face si cu 1500 lei, dar si cu 1000 euro.
     
    energy82, Andu333, Alex_WeS și alți 8 apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Frumos ce sa zic:applaus:. Mi-ar fi placut si mie asa ceva. Ma bucur ca mai faci si cate ceva in plus la masina nu doar resuscitari sa zic asa.:hi:
     
  5. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Oglinda interioara electrocrom a fost o chestie pe care mi-am dorit-o mereu, iar cand am gasit una impecabila am zis ca voi duce tot retrofitul care are legatura cu ea pana la capat.
    Mi-am pregatit si cablajele pt oglinzile exterioare electrocrom, sunt gata trase pana jos in bord, izolate si pregatite pt a fi legate cand gasesc si 2 sticle impecabile. Noi costa enorm.
    Acum voi lua o mica pauza, si asa, ultimul retrofit era planificat pt toamna, dar treaca mearga, daca tot am strans piesele, l-am dus la capat.

    Vor mai urma si altele, dar in ordinea utilitatii lor. De exemplu, nu voi pune niciodata geamuri electrice spate, pt ca in 95% din timp nu sta nimeni acolo.
     
    Iasmin90 și mirceacml apreciază asta.
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Am mai auzit chestiile astea pe forum :) dacă apar chilipiruri nu ai cum să stai în stand by :)
     
  7. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Geamurile electrice pe spate nu sunt neaparat utile pentru cei care stau in spate, ci pentru ca odată cu ele vine si funcția de închidere/deschidere geamuri din cheie, lucru foarte util vara când îți poți aerisi mașina de la distanța, fără sa mai intri in ea încinsă. Nu mai spun si de faptul ca in felul asta scapi si de manivelele de pe uși, o "dotare" in totala contradicție cu toate celelalte.
     
  8. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Geamurile fata se deschid si acum din cheie, iar incinsa vara nu prea e, am garaj subteran, iar pe unde merg, o pun la umbra.
    La fostul A4, care acum e la tine, nu cred ca am deschis de 5 ori geamurile spate in 3 ani de zile cat am tinut-o.
    Plus ca, atunci cand te apuci de retrofitul asta, te bati de cea mai mare problema pe platforma asta: fete de usi de limuzina (pe Avant sunt altfel) cu geam electric + pachet lumini + textil negru pe usa. E cam la fel de greu de gasit cum sunt de gasit niste scaune fata sport textile cu incalzire si lombar electric. Iar cand gasesti in combinatia asta, butoanele de la geamuri sunt sterse, deci automat, alti bani pt 2 butoane noi oem, ca eu chinezisme nu pun pe masina. Si asa iti dai seama ca daca faceai asta, parca mergeau si perdele la usile laterale. Si daca tot dau banii, hai ca parca ar merge si perdea de luneta electrica. Si daca tot desfac toate usile, hai ca ar merge si Bose. Si tot asa, la nesfarsit, e un lant al slabiciunilor. :)

    Urmeaza urmatoarele (nu neaparat in ordine) : Bluetooth, TV Tuner, elecrocrom lateral, POATE senzori de parcare fata, dar numai daca gasesc bara fata S-line + PDC + spalatoare.
    Geamuri electrice spate, nop.
     
    Iasmin90 și Mitiy apreciază asta.
  9. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Fetele de usa nu difera: berlina vs avant. Perdelutele, da, difera.
    Sistemul bose e iar un plus destul de mare.
     
  10. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Este un plus, dar nu este o diferenta asa de mare fata de cum era la B5 (Bose vs normal), mai ales ca eu am sistemul audio intermediar.
    Consider ca pe B6-B7 nu merita investitia, sunt difuzoare aftermarket care se aud muuult mai bine fata de Bose, la preturi mai bune. Un set complet de Bose il gasesti la dezmembrari pentru 8-900 lei si nu stii cat de obosite sunt boxele (poti sa ai norocul sa "baraie" toate, iar dupa ce demontezi jumatate de interior sa le pui nu cred ca iti mai arde sa o iei de la capat sa demontezi si sa le duci inapoi). Iar cu 900 lei pui 4 difuzoare + tweetere decente NOI, sau 2 difuzoare + tweetere foarte bune in usile din fata.
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Seamana cu povestea drobului de sare ce zici tu aici. Bose e fff slab, dar la 1000 lei pt o solutie plug and play, ce asteptari sa ai? Cam atat e un amplificator nou entry level.

    Problema e ca manivelele alea arata ca nuca in perete si cam oricine sta in spate se joaca la ele si le lasa coborate. La B7 nu se sterg butoanele si, chiar daca s-ar sterge, costa 17 euro bucata.
     
  12. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Problema e ca fiecare isi da banii pe ce vrea, si cu asta am incheiat discutia.
    Si ba da, se sterg si la B7.
     
  13. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Salut!
    Scot la vanzare masina personala din semnatura, dupa 2 ani de utilizare. Se vinde pt ca urmeaza un upgrade.
    Masina intretinuta maniacal, cu absolut toate problemele BRD-ului rezolvate.

    Asadar, Audi A4 2.0 TDI BRD limuzina manual 6 trepte, 170 cp la baza, DPF-OFF, A-Team Performance Stage 1.
    Culoare: Dakar Beige metalizat, o culoare deosebita si rara pe B7.
    Dotari si specificatii:
    -ABS, ESP, 6 airbag;
    -Geamuri electrice fata, oglinzi electrice incalzite;
    -Climatronic pe doua zone;
    -Computer de bord color;
    -Tempomat - Cruise Control;
    -Cotiera fata+spate;
    -Pachet crom interior + exterior;
    -Pachet suplimentar lumini + plafoniere fata-spate cu lumini ambientale;
    -Bi-xenon cu DRL si spalatoare de faruri;
    -Senzori de lumina + senzori de ploaie + Coming/Leaving Home;
    -Oglinda interioara elecrocrom cu auto-dimming;
    -Parktronic spate;
    -Scaune fata incalzite + reglaj lombar electric;
    -Navigatie RNS-E cu butoane de RNS-E MK2 si 2 sloturi pt card SD;
    -Sistemul audio intermediar, cu boxe fata-spate + subwoofer de fabrica;
    -Comenzi pe volan;
    -Portbagaj cu deschidere automata din cheie si din interior de la buton;
    -Torpedou refrigerat;
    -Volan 3 spite cu piele noua cu cusatura alba + nuca de schimbator OEM S-line noua;
    -Manson frana de mana OEM RS4 nou;
    -Carlige pentru ancorare si spatiu de depozitare cu plasa in portbagaj;
    -Lip spate OEM S-line vopsit in culoarea caroseriei;
    -Jante OEM S6 C5 17" cu anvelope 235/45/17 Falken Azenis purtate un sezon;
    -Arcuri Eibach Pro-Kit montate noi in iarna;
    -Frane fata ATE Power-Disc cu placute ATE Ceramic;
    -Geam usa dreapta fata inlocuit cu unul nou OEM (era zgariat);
    -Parbriz nou 2017;
    + altele care poate nu imi vin in minte acum.

    O masina care chiar nu va avea cum sa va dea batai de cap in viitorul apropiat deoarece am inlocuit urmatoarele:
    -Turbo nou, ambreiaj + volanta noi, reparat si rectificat pompa de ulei preventiv, inlocuit EGR + ASV cu unele noi VDO (identic OEM), inlocuit racitor EGR cu unul nou OEM, inlocuita conducta de la EGR cu una noua OEM, inlocuit cam tot ce inseamna brate/bucsi/bielete etc, inlocuit cam tot ce inseamna senzori la motor si multe multe altele.
    Multe facute pur si simplu din dorinta (nebuna) de a fi totul perfect. Mai sunt si alte chestii care se pot observa la o verificare amanuntita, pe care chiar o recomand cu caldura.

    Nu are rost sa mai spun despre consumabile, totul este facut inainte de termen (ulei si filtre schimbate la maxim 8-9000 km), distributie facuta, baterie noua, absolut tot ce inseamna consumabil este inlocuit.

    Masina trage foarte bine, nu se aud zgomote la vant, sa traga dreapta-stanga sau alte prostii.
    Fara rugina, lonjeroane strambe sau toate mizeriile pe care le gasim la masini aduse de la bunicutele din Germania.

    Minusuri ar fi:
    -clapeta de la cotiera fata este rupta;
    -usa de la portbagaj a fost atinsa de fostul proprietar intr-un colt pe aproximativ 2 cm si nu e tocmai perfect reparata. Multi nici nu observa, dar eu mentionez asta din capul locului, sa nu fie discutii.
    -urme minore de uzura pe 2 butoane la climatronic, in rest absolut niciun semn.
    -mici urme pe laterale de la oamenii care nu stiu sa deschida usile in parcare.
    -navigatia uneori nu citeste DVD-ul cu harti. Necesita curatare sau inlocuire lentila.

    Important de mentionat ar mai fi faptul ca eu am luat masina cu 191.000 km pe bord, km de care banuiam ca nu sunt reali, dar nu m-a interesat. Momentan masina are pe bord aproape 219.000 km. Nu ma intereseaza sa modific km, nu e legal si nici moral ok. Asadar, am mentionat si acest lucru, sa nu fie discutii de niciun fel si sa nu ne pierdem vremea reciproc.

    Detin o gramada de facturi pt diverse lucruri. Investitiile totale se apropie de pretul cerut pe masina, asadar masina e aproape gratuita.
    Tot ce am mentionat aici si ce se va discuta la telefon se poate verifica, nu vand gogosi.
    Starea actuala a masinii este cam peste orice se vinde in momentul de fata pe site-urile de specialitate.

    Pretul este de 7200 euro negociabil la fata locului, dupa ce verificati si dati o tura cu masina.

    Ma gasiti aici pe topic, mesaj privat, sau la 0745 587 011. Trimiteti va rog un SMS sau Whatsapp, nu pot vorbi chiar tot timpul la telefon.
    Masina poate fi vazuta in Cluj-Napoca, eventual imprejurimi.
    Ofer fiscal, asigurare, ITP, rovinieta valabile, masina este inmatriculata.
    Vreau sa fac un upgrade la ceva mai nou, acesta este motivul vanzarii.

    Va astept mesajele. Multumesc pt atentie.
     
    smurff, Andukas, dr_dumi și alți 12 apreciază asta.
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Mai adaug niste poze mai ok, facute astazi.
    Pretul nu este batut in cuie, se discuta la fata locului.
     
    ionut3004 și Dan_co apreciază asta.
  15. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Doresc sa fac o precizare, se pare ca nu am fost suficient de clar.
    Nu ma intereseaza schimb cu teren la tara in Dambovita, nu ma intereseaza 25.000 lei, nici 5700 euro.
    Am primit destule glume de genul pe olx, va rog nu mi le mai trimiteti si aici si nu ma mai sunati cu astfel de oferte.

    Masina nu se va vinde pe nimic, va rog sa intelegeti asta.

    Am actualizat pretul pe olx, il actualizez si aici: 7100 euro negociabil la fata locului, nu prin telefon.
     
    Dan_co apreciază asta.
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    6900 euro doar pt membrii forumului, absolut fix si nu mai negociez un cent.
    Mai sta la vanzare pana la sfarsitul lunii, daca nu reusesc sa iau suma aceasta va ramane la mine o buna perioada de timp si vor urma si alte upgrade-uri.
     
    gabitza121 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  17. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Nu te agita colegu, vinzi un audi intr-o tara plina de loganuri. Am primit eu pe s5 si 10.000 euro daca imi da cash.
    Prefer sa ii dau foc. La care il intreb pe om...dar cu ce altceva crezi ca se poate plati? A fost consternat :banghead:

    Un audi bine intretinut isi va gasi cu siguranta proprietarul.
    Bafta la vanzare!
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  18. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    E foarte funny faptul ca investitiile totale cu tot cu upgrade-uri se apropie lejer de pretul cerut pe masina, cand deschizi capota sau o ridici pe elevator vezi o gramada de chestii "virgine", iar ei ma suna sau imi trimit mesaje ca au gasit la fel in Germania la o bunicuta, mult mai dotata, la 4500 euro. Pai mergi frate si ia-o, de ce mai pierzi vremea?
    Toate astea in conditiile in care eu oricat si oriunde as cauta, nu gasesc aceste masini. Nu de alta, dar vreau sa cumpar si eu doua, una pt mers la piata, una pt mers la biserica. Doar duminica, bineinteles si doar pe autostrada, dar cu 100 km/h sa nu oboseasca motorul.
     
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    S-a vandut astazi pentru pretul corect, nu "ofertele" primite atat aici, cat si pe olx.
    Multumesc pt gazduire.
     
    Mitiy apreciază asta.
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Felicitări! :icon_thumright:
    Asteptam urmatoarea. :)
     
    iVladBogdan apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta