1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

... meine schwarze wunder ...

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de ionut32, 15 Apr 2015.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce fel de tuning ? Exterior sau motor ?
     
  2. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Felicitări pentru achiziția ta! Sa ai parte de ea mulți km
    Da-mi voie sa pun o întrebare, care îmi stă pe pupici degetelor!

    De ce mai toată lumea cumpără mașini cu kilometri puțin la un preț foarte mare? Nu am înțeles niciodată acest lucru ☺.
    Cu respect pun această întrebare pentru ca nu văd logica !
    Am avut un Passat cu putini km (penteu ca așa am fost sfătuit ) , am dat 10.000€ și am băgat încă 6 mii în repataruri pentru ca deși avea putini km , era veche. Piesele trebuie schimbate când ruginesc, nu?
    Am ajuns la 7 mii investiție de 4 ani și am vandut-o pe 5000€ - menționez ca avea doar 120 mii km când M-am scăpat de ea.
    De atunci Mi-am învățat lecția, am un A4 b8 8k AVANT, am dat 13000€ cu 150 mii km. Și nu am mai băgat banii în ea deloc, doar filtre și ulei, în cei 4 ani și 60 mii km făcuți.
    Mașină fiind condusă doar la distanțe lungi, am înțeles că altfel voi câștiga pe termen lung cu ea deși are km mulți (210 mii)
    Mașina care are puțini km la distanță scurta și mulți ani, alta problemă.
    Mașină călită, sau mașină necălită. Km puțini sau mulți.
    Cum suntem avantajați cel mai bine?

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
     
  3. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Salutare. Pai majoritatea isi doreste o masina cu km putini, care estetic si tehnic sa arate de la bine in sus. Masina cumparata SH cu kilometrii putini are si gradul de uzura al pieselor foarte mic si este pe sufletul tuturor, deoarece nimeni nu isi doreste sa cumpere o masina si in secunda 2 sa incepa ca bage mormane de bani in ea, cum din pacate ai patit tu. La tine a fost un caz nefericit pe care eu il numesc Ghinionul Nesansei. Eu aveam boala Audi A4 si am vrut-o cu km putini si cu dotarile pe care le are cea pe care o am acum; adica exact ceea ce am nevoie. Ce-mi doresc de la urmatoarea sunt niste scaune sport, sistem B&O si mai multicei caluti.
    Revenind la a 2-a problema pe care ai pus-o tu: pt. mine foarte important este cum conduci - stilul de condus si intretinerea masinii. *Exemplu (nu ma refer la tine): Daca conduci ca un berbec cocalar si dai in ea ca pe Ghencea, apoi incepe sa-ti cada piese si dai vina pe masina. Si bineinteles cum si cat de bine a fost intretinuta masina, service-uri la zi, fara incidente si zgarieturi neplacute, etc. Sunt foarte multe motive de enumerat, dar pt mine conteaza foarte mult cele 2. Sincer sa iti spun la ce masina am luat nu imi pare rau ca am dat 16 mii pe ea.
     
    BogdanDE apreciază asta.
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @ionut32 mergi pe Eibach ProKit si va fi mult mai bine , asa pastrezi si amortizoarele tale
    Cu siguranta iti va placea
    Km fara probleme
     
  5. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Multumesc pt sfat. Cam de de cati mm trebuie sa fie setul de arcuri astfel incat sa nu para prea joasa? Sincer nu prea imi plac masinile lasate - joase.
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ionuț ProKit dacă te uiți vor coborî cu doar 30mm nu te speria e departe de cele prea low de care vorbești tu
    Mai multe info găsești pe google sau pe club pe secțiunea dedicata

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sa o stapanesti sanatos!
    Eibach Pro Kit va la sa masina cu 35mm fata si 30mm spate.

    O masina lasata pe arcuri bune va oferi intotdeuna o tinuta de drum superioara la viteze mari. Avand in vedere ca tu circuli in Germania, pt auostrazi, eu zic ca e musai sa ai o suspensie mai ferma si un centru de greutate mai jos.

    Spor!
     
  8. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Mda, acum m-ati pus pe ganduri. Sper sa reusesc iarna asta sa le schimb, avand in vedere ca un set Eibach Pro Kit este in jur de 120-130 Euro ( ok ca pret ), nu stiu cat ma ajunge mana de lucru - trebuie sa apelez la un service. Am aici un amic, vietnamez care are un A5 si VCDS VAG. Cu tipul asta am schimbat uleiul, filtrele aferente si placutele + lichidul de frana anul trecut si m-a ajuns mai ieftin decat intr-un service de aici si cu piesele si uleiul pe care mi le-am dorit. M-am documentat pe forum, le-am luat de pe ebay noi, le-am pus cu mana mea si merge unsa. Ceea ce e pe sufletul meu. Singurul lucru care nu ne-a iesit, ca am pus ulei 4,5L in motor - 300 ml ( parca in filtru ) si in computer imi arata ca este peste jumatate ( adica mai mult decat trebuie ). Din pacate tipul nu are sculele si nici locul aferent pt a schimba arcuri sau amortizoare. Da stiu ca sunt "tigan" - vreau lucruri bune, ieftine ( mai ales ) si de durata - dar in sinea noastra toti suntem cam asa.
    Una peste alta este ca o sa ma interesez la un service sa vad cat ma ajunge manopera si poate iarna asta le schimb.
    La anul trebuie sa schimb discurile de frana si am optat pt discuri de frana Zimmermann aerisite pt un look mai sportiv.
     
    Ultima editare: 21 Sep 2017
    Mitiy apreciază asta.
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Ba ti-a iesit si uleiul! Nivelul este cuprins intre minim si maxim, nu la mijloc. Deci si maxim daca e, e bun! :)
    La schimbul de ulei la aceaste motoare se torna 5l. In acest fel nivelul va fi situat spre maxim pe MMI.
     
  10. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Eu cand am cumparat-o de la nenea handler, avea service-ul facut si in computer imi arata nivelul la jumate si am zis ca asa ar trebui sa fie. Dupa ce am schimbat uleiul imi arata bara aia rosie completa si am mai scos din el, pt ca am considerat ca e prea mult. Ma rog, acum stiu si pe viitor nu are rost sa ma mai panichez degeaba. Multumesc pt. informatie.
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Diferenta intre min si max este de 1l, asa ar fi ok sa apara mereu complet :-) doar ca nu este tocmai cel mai exact senzor, o sa mai vezi diferente acum complet si peste 10min disparut un sfert. Cu adaugatul de ulei in filtru te complici singur.
     
  12. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Si mi-am facut si damblaua cu Bara S-Line. Bara era fara senzori PDC dar, cu putina munca s-a rezolvat. Urmeaza Arcuri Eibach Pro Kit 35mm - 30mm.:):):)

    31154061_10209166211952879_8179723545459294208_n-min.jpg 31351322_10209178758946546_4393738770575261696_n-min.jpg 31351439_10209178758506535_6360529721343606784_n-min.jpg 31235017_10209178759746566_2742654205557735424_n-min.jpg 31287200_10209182269274302_3649390323651575808_n-min.jpg
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Frumos, a mai intinerit putin! :applaus:

    Daca tot ai avut de bibilit, cum de nu ai facut si o evacuare dubla? :)
     
    ionut32 apreciază asta.
  14. ionut32

    ionut32 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TDI,143 cp
    Sincer arata bine cu evacuare dubla, dar nu e pt mine. Mai mult imi place asa :). Bine, pe viitor urmeaza si praguri S-Line si mici modificari la bara fata .
     

Distribuie pagina asta