1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la Audi Q5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de Vanssitoo, 27 Noi 2014.

  1. Andrey91 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2015
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI an fabricație 2010
    Multumesc.
     
  2. Arkon 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 3.0tdi
    Pot sa iti zic cum am rezolvat eu la problema semnalata acum cateva posturi, cutie 7 trepte, motor 3.0 tdi, a trebuit sa schimb tot ce inseamna discuri ambreiaj + mecatronic + cabluri + senzori + simeringuri + o carcasa cutie/planetara, cost total 14.200 ron, garantie 1 an toata cutia.

    Merge si schimba perfect masina acum. Orientativ pentru cine mai are nevoie, eu am cautat si nu am gasit.. :)
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Arkon crezi ca noi ghicim la ce masina adica model de Audi faci referire ? Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  4. mehigh25 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI (CGLB) 2011
    Salutare,
    Dupa o scanare cu Vag-ul am gasit urmatoarele erori:
    2 Faults Found:
    8031 - Clutch Temperature Monitoring
    P1740 00 [044] - -
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 20
    Reset counter: 40
    Mileage: 178327 km
    Date: 2017.05.14
    Time: 19:25:58

    8040 - Torque Restriction due to Clutch Temperature
    P17D8 00 [044] - -
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 254 ARE MOMENTE CAND APARE LA INTERVALE DE 10 SECUNDE SI LIMITEAZA MASINA (STA APRINSA EROAREA 5-6 SECUNDE) SI ARE ZILE CAND NU APARE DELOC
    Reset counter: 40
    Mileage: 177648 km
    Date: 2017.04.29
    Time: 11:33:14

    Are cineva idee care ar fi solutia ? Am incercat cu un schimb de ulei si filtre, am facut o adaptare la cutie cu vagul, merge bine putin, apoi revine la simptomatica. Cand sta pe loc in D masina este sta in tensiune, ca si cum ar fi turata. De schimbat, schimba normal, nu smuceste deloc.
     
  5. CatalinMircea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi, Q5, 8R XCGLBQ1, AN 2011
    Salutare ,

    Ca orice "nepriceput" voi incerca sa descriu problema de la a mea masina : Audi Q5, 2011, Cutie Automata 8R XCGLBQ1 :
    * in mersul in "R" se aude ca un clinchet....merge...nu mai pierde putere ?( pana acum o saptamana pierdea si din putere) I am schimbat ulei, filtru cutie si nu mai pierde din putere
    * intre 10-15 km/h are o trepidatie destul de mare. Daca decelerez nu mai face si la fel daca accelerez. Are momente cand face si momente cand nu face ( aceasta trepidatie )......nu patineaza, nu pierde din putere, nu se opreste motorul, schimba normal.

    Am si cateva pareri de la "specialisti" :

    * probleme " furca 2" - fara alte explicatii in asa fel incat nici nu stiu ce este asta
    * probleme la cutia mecanica ( fara a mi se preciza ce si cum)
    * probleme partea mecatronica
    * ambreiaj ( ???)
    * intr un final mi a luat banii si mi a spus ca are probleme mecanice

    Iar asta la trei buni "meseriasi" pana acum. Se pare ca am lipici eu la genul asta de mecanici. Poate gresesc eu dar cred ca se pot oferi mai multe informatii unui client sa stie si el, macar pe limba lui, ce are masina si s-ar putea remedia aceste defectiuni.

    Intr un final am ajuns la un mecanic recomandat. Parerea acestuia : ca rar se intampla ca sa fie vreuna din probleme enumerate mai sus si a zis ca el a intalnit, la tipul asta de motor, pana acum, in 99% din cazuri doar probleme la cablaj.

    A mai patit cineva ceva asemanator ? Stie cineva ( dintre cei avizati ) care ar putea fi sursa acestor probleme ?

    Multumesc anticipat
     
    Ultima editare: 6 Iun 2017
    Deyow apreciază asta.
  6. Nelega Flavius 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2017
    Locație:
    deva
    Masina:
    Q5 2.0 2011
    Buna . Recent am cumparat un Audi Q5 din 2011, 2.0 cu cutie automata , iar dupa o scanare cu vag-ul mi-a aparut urmatorul cod de eroare pe cutia de viteza:
    8346-Internal Control Module-Processor Performance Monitoring
    P060A 00 [109]-Open or Short to Plus
    Ma poate ajuta cineva ? Multumesc.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nelega Flavius apreciază asta.
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cei car postati aici cu probleme trebuie sa aveti in vedere ca aceste cutii sunt de data recenta foarte putini mecanici pot diagnostica corect o asemenea cutie.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @Flavius.

    Cu ce interfata ai citit eroarea??
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Inca un lucru prezentarile tip marketing gen "Buhnici" despre DSG,S-tronic trebuie privite cu rezerva.

    Pentru o reparatie punctuala un inginer sau un mecanic foarte bun care a facut o specializare pe aceste cutii ar fi capabil sa indentifice la fix un pinion,un senzor etc. cu pricina.
    (posibil zona Arad,Oradea care mai au acces la fabricile din Ungaria)
    in rest 99% componentele se schimba cu totul pentru ca nu detin cunostintele si uneltele necesare pentru o reparatie punctuala.

    Succes.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Foarte bine punctat, @iulian_1976 !

    Asa se intampla intr-un atelier generic (reprezentanta sau cine nu are cunostinte suficiente)... o iau pe ghicite. In schimb, la unul specializat, se schimba doar piesa defecta si ai si garantia ca este reparata corect.
     
  12. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Salutare! Audi q5 2011 2.0 tdi, facut schimbul de ulei si filtru in cutie, s tronic, la reprezentanta. Ziua urmatoare apare eroare pe cutie. Dupa o diagnoza constat ca e vb de electrovalva racire ulei insa cei de la reprezentanta nu isi asuma nimic, dupa ei fiind o simpla coincidenta. Credeti ca ar putea fi vreo legatura, sa nu fi respectat procedura de schimb legat de presiune, temperatura , ceva sa fi defectat acea supapa? Ei nu vor sa faca nimic pt ca nu intra in garantia lucrarii efectuate. Ar trebui sa schimb placuta cu cele 3 valve si din nou uleiul. Oricum ar fi, voi depune o sesizare A.N.P.C. si RAR desi nu am sperante sa rezolv ceva. Astept ceva pareri poate s-a mai confruntat cineva cu situatii de genul, ms!
     
  13. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Sunt in cautarea unui Q5 de ceva vreme, am gasit unul aproape, dupe negocieri aflu ca face figuri la retrogradarea din 2 in 1.
    A rezolvat cineva problema respectiva? Costuri?
    Cutie sh am gasit intreaga la 1400 euro in tara si ceva mai putin afara.
    Se pot citi KM memorati in DSG?
     
  14. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Probabilitate f mare sa fie problema cu pachetul ambreiaje...la reprezentanta e 7000 lei fara manopera, la un service autorizat, specializat pe cutii automate, platesti undeva la jumatate. Dupa un timp se duc circuitele ce comanda electrovalva racire ulei cutie, pachetul ambreiaje sau volanta...e chestie comerciala, pot fi trecute pe lista de consumabile.
     
  15. Arkon 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 3.0tdi
    MacMac, citeste mai sus, aceeasi problema am avut-o si eu cu schimbatul din treapta 2 -> 1, o sa dai lejer 3.000 euro la reparatie.
     
  16. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Probleme cutie automata Audi STRONIC (DSG) pe un 2.0 TDI, Q5 din 2013

    M-am trezit cu o superba eroare cand m-am urcat in masina si am dat sa pornesc, GearBox Malfunction, please select P (Parking) Mode and stop engine.

    In urma investigatiei este vorba de P0613 00 [096] Processor Malfunction. Dupa oprire, eroarea a disparut, apoi masina pare sa mearga normal, nici un soc sau alt efect neplacut in afara de anuntul din bord.

    Stie cineva despre ce este vorba?
     
    Timboi apreciază asta.
  17. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Salut! Cred ca e o simpla eroare de la mechatronic daca nu mai apare, ceva sporadic. Daca mai da acea eroare sau nu se mai stinge din bord, e foarte posibil sa fie " placile" electrice din cutie. Le gasesti cu denumirea de "kit reparatie mechatronic".E problema generala la s tronic, le-am inlocuit si eu. De obicei se duc spre 200 mii km dar cunosc pers care au intervenit pt remediere si inainte de 100. Costurile sunt de 4.500 lei, obligatoriu cu schimb ulei cutie, la reprez.

    Screenshot_20170919-192714.png Screenshot_20170919-192702.png
     
  18. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Multumesc pentru raspuns! Apreciez foarte mult ajutorul pentru ca aici foarte rar vad ca apar si raspunsuri, de obicei doar intrebari. De asemenea, colegul care m-a ajutat si cu diagnoza si imi poate realiza si flashul fara scorurile de reprezentanta este audi4ever, recomand!

    Intre timp am gasit un tip care a patit ceva fff similar : http://www.audizine.com/forum/showt...rol-Module-P0613-00-032-Processor-Malfunction

    Citez solutia
    Daca este sa ma iau dupa cazul lui, se pare ca placa de baza de la cutie cu firmware 003 (cum am si eu) are aceste mici buseli pe pornire, la momentul la care el a postat acolo cea mai recenta versiunea era 005, acum exista chiar 007. Se pare ca un simplu flash de firmware rezolva problema, ma gandesc ca daca cumperi kitul prezentat de tine si vine cu softul nou, poate ai dat 1000Eur pe un update software...

    Momentan am decis sa stau cuminte, pentru ca exista un risc la orice update de firmware si nu as vrea sa mi-l asum, dar o sa-l fac daca eroarea revine sau devine deranjanta. Alta idee nu am
     
  19. biciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0TDI CGL, 2011
    Problema ce se rezolva cu achizitionarea kitului de mechatronic pare sa fie doar la modelele non-face lift. Cele FL (fabricatie dupa 2013), cum are si GunX, nu mai au problema asta, deci nu cred ca un kit din ala ar fi reprezentat solutia pt el.
     
  20. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Tot ce se poate. Eu detin un model 2011.
     

Distribuie pagina asta