1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Am alimentat cu Benzina in loc de Motorina

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de Flubber, 15 Noi 2007.

  1. Ionut A5 Quatrro 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2017
    Locație:
    Augsburg,Germania
    Masina:
    Audi A5
    Revin la prostia mea.Eu locuiesc in Germania,am dus mașina la service și cei de acolo au refuzat reparația pe motiv că îi posibil sa fie stricată pompa de motorină și că trebuie schimbată și îi posibil să se strice si cea nouă,ei cum oferă garanție ar fi trebuit să o schimbe și pe cea nouă în costurile garanției.Așa că am luat mașina frumos de acolo și acasă în garaj cu un prieten am glolit rezervorul,pompa și conductele și filtrul nou de motorină,prima cheie și a pornit motorul impecabil,fără tremurat sau fum sau altceva,merge impecabil.Am să mai postez după ce conduc cam 5000 km în speranța că poate ajut și eu pe cineva care poate păți la fel ca mine.
     
    lmdany, bc74abs și bobalex18 apreciază asta.
  2. mariacrai 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A1
    Mai vorbeste inca o data cu cei din service, ei iti vor spune ce anume e de facut, probabil, au mai fost persoane care au patit la fel.
     
  3. Al3xia

    Al3xia 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a3
    Cat de adevar se afla in acest clip ?
     
  4. botezandrei.ba 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2017
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9 tdi awx 130cp 2003 berlina
    Salutari. Din acelasi subiect mai venim cu o povestire. Astazi am dat masina cuiva care a pus vre o 8 litri de benzina in 7 de motorina. A plecat din peco si a mers cam un km. La relanti bineinteles ca s a oprit. Nestiind ce s a intamplat a dat si o cheie. Acum mecanicum goleste rezervorul. I am spus sa schimbe filtrul de motorina si sa goleasca si conductele pe cat posibil , plus minim jumatate de rezervor de motorina. Mi e frica de pompa tandem. La ce sa ma astept. Masina a mers destul de putin. Avea filtru de calitate. Nu stiu ce a trecut de filtru si nu stiu ce daune ar fi putut face. Intr un km a avut motorina pe tevi si viltru ma gandesc apoi s a oprit.
     
    gicu și Gabi 78 apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a intamplat nimic la masina ta si la motorul tau. La astea fabricate dupa 2008 cu pompa de inalte si motoare CR este o problema cand se pune benzina in motorina si uneori nici atunci. Baga motorina pana la plin si schimba filtrul de combustibil. Atat.
     
    Gabi 78 și vladliviu85 apreciază asta.
  6. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    O intrebare va rog urgent. Am un prieten cu C7 biTDI care a bagat 70L de benzina extra. Eu am o pompa de la lidl de lichide. Pot sa trag pe la intrarea in filtru sau trebuie pe sub bancheta. Intreb asta pentru ca sigur are pompa de rezervor si sa nu o afectam. Multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Direct din rezervor, cel mai bine. Eu asa procedez cand fac asta (scot combustibil din masina din diverse motive). NU afectezi cu nimic. Scoti capacul unde este pompa, departezi 2-3 cm pompa si bagi furtun mai lung pe langa pompa masinii, furtun care il infigi in pompa de la Lidl. Foloseste furtun din ala transparent.
     
  8. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Multumesc @Cristi acum incepem procedura.
     
  9. Emi.H 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4
    Salut colegi,
    Am facut-o si eu lata...am un audi a4 2011 2.0 tdi si am alimentat cu vreo 27litri benzina peste vreo 150KM range de motorina....am mers aprox 70km dupa care am tras pe dreapta deoarece masina incepuse sa mearga in suturi si mi am dat seama de prostia pe care am facut o. Am oprit o si peste 10min am incercat sa o pornesc iar si n a mai pornit. Am sunat la platforma si am dus-o acasa...credeti ca se poate sa se fi stricat motorul...astept parerile/solutiile voastre, multumesc!
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In aceste 8 (opt) pagini nu ai gasit raspuns la intrebarile tale? Pune in practica tot ce s-a discutat, iar daca apare ceva nou, atunci intrebi.

    Scoti tot carburantul din rezervor... pui motorina... schimbi filtrul de motorina... amorsezi instalatia si apoi pornesti motorul. Trebuie sa porneasca, dar posibil sa iti scoata fum si/sau sa tremure motorul in relantiu. Este normal la inceput.
     
    Ultima editare: 21 Noi 2018
    Emi.H și vladliviu85 apreciază asta.
  11. CipriaNNN

    CipriaNNN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A6 C6 2005
    La fel am am pățit și eu la masina din profil Audi A6 C6 2.0 tdi cod motor BLB.
    Am pus 50 litri benzina ca doar atât a încăput ca mai aveam ceva motorina. Când am plecat din statia de alimentare întrerupea puțin când apasam accelerația și dacă o scoteam pe liber se oprea motorul și abia mai pornea după a 4 cheie.
    Neavând încotro am mai mers 50 km pana la următoarea staie de alimentare cu combustibil (eram pe autostrada spre Olanda).
    Am rezolvat în felul următor și a mers. Am conectat un fir la pompa de motorina din portbagaj (am ciupit firul verde și am prins firul de el) apoi l-am conectat la baterie pe plus iar pe urma am scos furtunul de la motor prin care trece motorina. Asa am reușit sa scot tot combustibilul din rezervor.
    Apoi am făcut plinul. Am dat cheie a mers 2 minute in șuturi apoi și-a revenit și am continuat pana la destinație (900 km). Mașina merge la fel ca înainte si sper sa o facă în continuare. Poate ajuta pe cineva, la nevoie, metoda asta.
     
    NEAMTZU și vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta