1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie/cumparare A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Bestie, 7 Apr 2008.

  1. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Fiecare cu preferintele lui, asta nu se discuta. Suna si intreaba daca garanteaza kilometrii masinii si daca ofera vreo garantie scrisa. Daca nu, reorienteaza-te ca teapa tot teapa e chiar daca ti-o da o persoana fizica sau un autohaus.
     
  2. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    D.p.m.d.v, ambele masini au un pret corect, vis-a-vis de ce ofera. Ramane la alegerea ta ce preferi, manuala/automata, piele/textil. Restul de dotari ori sunt la fel, ori merg adaugate ulterior ieftin, gen tempomat, volan cu comenzi, s.a.m.d.
     
  3. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Ultima editare: 16 Oct 2017
    bobalex18 apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pret corect pentru o masina corecta.
     
    Johannz și bobalex18 apreciază asta.
  5. Radoo91

    Radoo91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 1.9tdi BLS 2006
    La banii ăștia mai bine îți iei un quattro. Crede-mă se merită!
     
  6. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Pentru mine personal nu stiu daca se merita pentru ca nu am nevoie de quattro (nu merg des prin zapada, noroaie si nu fac liniute), si doar mi-ar mari consumul.
    Iti multumesc pentru sfat oricum, sunt convins ca pentru unii se merita.
     
  7. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Am fost sa o vad ieri si am stat 2 ore+, m-a primit neamtul frumos si mi-a povestit/aratat. Nu ma pricep foarte bine la verificat masini, m-am uitat si eu la ce am stiut.
    Porneste la sfert cu motorul rece, cand accelerezi pe loc nu scoate fum, abia il vezi. Doar ca in primele minute de la pornirea rece se aude un zgomot metalic, nu f tare dar se aude. El mi-a zis ca asa e de cand o are, se aude cateva minute cand e rece. Dupa ce se incalzeste si la urmatoarele porniri nu se mai aude.
    La drum intins merge foarte bine, accelereaza fain, se simte stabila si la 170, directia pare ok, nu fuge in parti daca iei mana de pe volan (l-am pus pe el sa faca testul asta pe autostrada). Ce nu mi-a mai placut a fost frana de mana, care tine dar se trage greoi. Inca o chestie, cand am apasat ambreiajul pe autostrada am observat o vibratie in pedala. Cand sa plec am mai testat o data masina la niste parcari, si nu am mai simtit acele vibratii deloc. Nu stiu exact cand apar dar le-am observat doar cand apas ambreiajul la drum lung, la parcari nu se simt.
    In rest totul pare ok, nu era pregatita de vanzare, toate comenzile functioneaza, senzori parcare, tempomat, etc.Reviziile le are facute ok.

    Deci ce parere aveti de cele 3 chestii, frana de mana se trage greoi, sunetul metalic pentru cateva minute de la pornirea rece si vibratia usoara cand apas ambreiajul?
     
    Ultima editare: 22 Oct 2017
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ai mai avut diesel pana acum?
    Asa se simte cand apesi usor pe ea, probabil sa te avertizeze ca apesi pe ea. Eu asa intelesesem, pt ca si eu m-am speriat la randul meu cand am luat masina. Dar toate dieselurile pe care le testam aveau aceeasi vibratie.

    Frana de mana care se trage greoi nu trebuie sa te ingrijoreze. Probabil trebuie uns cablul.
    Orice ar fi, nu costa mult. Asta sa fie problema :D.

    De sunetul metalic nu stiu ce sa zic.
     
    Johannz apreciază asta.
  9. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Merci, nu am mai avut diesel :) Si tipul asta mi-a zis sa nu ma ingrijorez, a zis ca a intrebat si el la Audi si i s-a zis ca e ok. I-au facut o verificare la masina si in februarie, iar in aprilie a schimbat ambreiajul.
    A facut si update-ul de soft acum 15k km si pana acum nu a sesizat diferente la consum, frecventa regenerari dpf sau altceva.

    Atunci doar tacanitul ala de se aude ca si cum se freaca usor fier pe fier mai ramane o usoara grija. Am batut oricum palma ca m-am saturat de cand caut si asta mi s-a parut ca e ceea ce vreau.
     
  10. SebastianArmeanu

    SebastianArmeanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.6 TDI 2012/ Fosta A3 2.0 FSI 2004
    Am avut alt 1.6 tdi inainte de upgrade-ul de soft. La cel care il am in prezent, are upgrade-ul facut. La consum nu am vazut diferente, dar frecventa regenerarilor este mai mare.
     
  11. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Din ce citisem pe net, ma asteptam si eu la o crestere a frecventei regenerarilor. O sa vad, am cumparat masina weekendul trecut pana la urma. O sa intreb in aria potrivita despre sunetul de la pornire. Frana de mana e ok, la fel si ambreiajul, doar la viteza vibreaza si numai daca e apasata si acceleratia :). Merci de ajutor
     
  12. sabeen_dds 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2017
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    -
  13. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Buna ziua domnilor, sunt nou aici, deci bine v-am gasit; si va rog sa imi spuneti care este parerea dumneavoastra in legatura cu https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-automatic-2-0-tdi-ID9Dlub.html#0c1987f389
    A fost azi un prieten si a facut un test drive, masina merge foarte bine, are carte service, reviziile la zi, pretul este negociabil, o sa merg si eu maine sa o vad/testez. Ca si optiuni lipsa, masina nu are senzori de parcare si navigatie.
    Multumesc frumos!
     
  14. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Cheala inseamna loc de retrofit :D.
     
  16. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Eu nu as da banii aia pe o cheala ca dupa aia sa investesc si mai mult. Mai bine iei una cu optiuni si te ajunge mai putin decat retrofiturile.
     
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @iulian21 - Sa fii cu bagare de seama la cutie si la trapa panoramica, 2 optiuni scumpe, dar care pot da nastere unor mari batai de cap ! Cutia sa schimbe cursiv sa nu existe smuncituri, la fel si din trecerea din P-R-D-S, iar legat de trapa sa nu fie prost etansata, cu anii acel cauciuc imbatraneste si exista riscul sa vajaie sau chiar mai rau - apa sa se prelinga in interior. In rest, un pret ok pentru ceea ce ofera.

    @sabeen_dds - Un pret foarte bun, dar care lasa loc de interpretari, probleme ascunse sau lovituri remediate, bine totusi ca are numere de zoll valabile si teoretic ar trebui sa aiba si TUV pe care sunt trecuti km. Masina e ca o pagina alba, deci mai poti adauga pe rand cate ceva din eventuale dotari !
    @Vasile Vaska - Supraevaluata ?! Pai cat te astepti sa coste un facelift cat se poate el de chel ?! E CR , 2009-2010 - 2.0 tdi, nu vreun 1.6, are dublu climatronic, jante pe 17 , o culoare deosebita, daca nu are vicii ascunse poti spune ca e chiar un best buy !
     
    Fallen apreciază asta.
  18. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    @Cosmin ZKG eu nu as da banii aia pe masina aia. Cu 1000-1500 in plus la pret iei cu ceva dotari care cred ca te-ar ajunge mai mult ca retrofit, plus ca te scuteste de batai de cap (retrofiturile nu sunt intotdeauna plug&play). Asa poti sa iei una pre-facelift, care e mai ieftina si ii schimbi toata fata cu una facelift. Si apoi calculatoare, codari, cabluri, adaptoare, nu gasesti intodeauna tot ce iti trebuie etc... Iar toate astea costa mai mult decat sa iei una cu facelift dupa 2009. E punctul meu de vedere despre retrofituri. Prefer sa le aiba stock decat sa ma complic eu.
    On: Culoarea intr-adevar e deosebita dar nu culoarea face masina sa mearga bine.
     
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Eu nu recomand acel vanzator @masina albastra. Si vorbesc in cunostinta de cauza. E bisnitar get-beget, aduce masini care sunt cum sunt, le spala si le lipeste bagde-uri cu S-line, M si alte asemenea. Eu zic sa iti vezi de treaba.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  20. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Asa fac multi samsari, Vlad. Nici ei nu stiu de multe ori ce iau. De atatia bani, atata masina. Daca cea albastra non S-line, cu sigla S-line, are tot ce ii trebuie ca dotari, de ce nu?
    Doar sa nu o iei fara o verificare in prealabil la un mecanic bun.
     

Distribuie pagina asta