1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel crescut de ulei in baie - Motorina in ulei la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de tournier, 21 Iul 2010.

  1. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Aia cu oringurile o pricepusem cat de cat... Aia cu surplusul de motorina era in ceata. Credeam ca arde toata motorina in cilindru , chiar daca e mai multa. Se pare ca nu.
     
  2. A.adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI, 2007
    Salut,
    Am citit in urma postarile colegilor referitor la fenomenul motorina in ulei.
    Am problema asta de peste un an. Am schimbat pompa tandem, degeaba. Dupa am schimbat oringuri din nou, degeaba. Anul asta am scimbat chiuloasa si dupa un concediu in care am facut 3.000 km,
    tot am nivelul crescut cu 5 mm fata de cum am plecat. Nu mai stiu ce sa mai fac. Singura chestie pe care o face masina este o terepidatie cand incep sa accelerez. Asta o face de cand mi-au scimbat distributia. Orice sfat in legatura cu unde ar mai putea intra motorina in ulei este binevenit. Multumesc.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Injectoare blocate/uzura in locasul inj.in chiuloasa/oringuri montate prost/injectoare nestranse la cuplu.
     
  4. Lucian Sandor 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Locație:
    Imola
    Masina:
    Audi A4
    Salut,
    Am si eu o problema la un A4 B7 an 2006 cod motor BPW 2.0 TDI la care am schimbat deja garniturile la injectoare si după 3 luni de zile, surpriză ... din nou de 2 zile mi-a băgat din nou motorina in ulei cu 2 cm peste nivelul maxim la joja. O îndrumare, un sfat poate sa-mi dea cineva ? Multumesc
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica injectoare pe banc daca stii ca, garniturile au fost schimbate si suruburile au fost stranse la cuplu.
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  6. Bex 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 Avant 1,9 TDI 2006
    Ok, dar daca era injectorul de vina nu mergea intrerupt sau de pornit, pornea greu ? Astept un raspuns mersi!
     
  7. moreinffo 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Otavia 2 FL DSG 2009 BMM 2.0 315.000km Elegance
    Eu am patit-o cu nivelul crescut al uleiului, de fapt motorina in baia de ulei, la o Skoda, motor BMM si-a trebuit bucsat locasul injectorului
    Defectul s-a manifestat pe la 260.000 km; o-ringurile le-am schimbat inainte, dar degeaba
    Bafta.
     
  8. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Am si eu o problema asemanatoare cu un BRB de 1,9l. Motorina in ulei , la 1000 km urca cu aprox 5mm . Mecanicul mi-a spus ca poate fi de la injectoare ( si ca nu se repara) sau din chiulasa. Dupa care am gasit un specialist in injectoare care mi le-a reconditionat . Mi-a recomandat sa bucsez chiulasa pt ca era uzata in zona dintre oringuri si, spunea el ca poate fi cauza motorinei din baia de ulei. Dupa manevra, masina a mers f.bine un timp, avea putere, dar nivelul uleiului tot crestea. In tot timpul asta, se aprinde foarte des martorul DPF ( la vreo 2-300 km). Acum, motorul nu mai trage ca dupa reconditionarea injectoarelor, consumul a crescut cu aprox. 1,5 litri / urban, uleiul tot creste. Intrebare: unde pot verifica (profi) injectoarele, eventual un test de compresie( mi-e teama ca am uzat motorul, din cauza uleiului diluat)
    Multumesc.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Regenerari dese/ratate/care nu se fac cand/cum trebuie=nivel crescut in baie, daca partea de locas inj.oringuri este in regula!
     
  10. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Bună ziua,
    Îmi puteți spune de unde este posibil să ajungă motorină în baia de ulei. Îmi crește foarte mult nivelul ,,uleiului” la jojă. Să fie de la vreun injector ?

    Mai precis dețin un A4 B7 BRB 2006 cu DPF. Am o problemă în sensul că îmi crește nivelul în baia de ulei. După circa 1.000 km parcurși crește nivelul cu aproximativ 2 litri. Am înlocuit garniturile de la injectoare Apoi am înlocuit arborele cu came. Nivelul continuă să crească. Am tot înlocuit uleiul în ideea să protejez motorul până depistez problema. Ce mai pot să fac ?
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    injector sau pompa tandem.
     
  12. soryf

    soryf 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu-Severin
    Masina:
    Audi A4 B7 ,1.9 BKE , 2006
    Motorina poate sa ajunga in baia de ulei si pe la pompa tandem .
     
  13. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Am înteles ! Am una de schimb , folosită. Sper să fie OK. Multumesc. Revin după!
     
  14. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Bună seara băieți ! Am înlocuit pompa tandem și problema persistă.
    Rezumat:
    - am înlocuit o-ringurile la injectoare (chiulasa a fost rectificată, locașurile injectoarelor bucșate)
    - am înlocuit axul cu came
    - am înlocuit pompa tandem
    - injectoarele au valori 0,21 - 0,13 - 0,14 - 0,18 deci presupun că merg OK.
    Ce mai pot face? Nivelul în baia de ulei crește. Nu apare regenerare (bănuiesc că e în regulă DPF).
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca bine retin , mai era un caz ca al tau si s-a rezolvat dupa reconditionarea injectoarelor , chiar daca au valori bune pe tester.
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ce marca de oringuri ai pus? Le-a uns cu vaselina cand a montat injectoarele?
     
  17. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Oringuri BOSCH noi noute ! Nu le-a uns cu vaselină.
    O să încerc cu alte injectoare de la dezmembrări. Stie cineva echivalențele pentru motorul BRB?
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru BRB exista un singur tip de injector. Cred că e pe undeva postat codul. Mergi cu ele la testat/reconditionare.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Pai daca nu le-a uns, e foarte posibil sa le fi piscat cand le-a montat si atunci e aceeasi sursa a problemei.
    In plus daca nu a curatat locasul injectorului e clar.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A zis ca a fost rectificata chiulasa si bucsate locasurile. Deci automat, a fost curatat locul.
     

Distribuie pagina asta