Nu praful e problema ci vaporii aia de ulei care in 10 15k se depun incet incet pe maf. E studiata de mult problema. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Salut! Sunt proaspăt pe forum, am citit printre pagini, dar poate mi-a scăpat ce caut. Am un a4 b7 2.0 tdi BPW quattro de 140cp și as vrea sa fac un soft safe la 170cp la powertech, dar încă sunt sceptic cu privire la treaba asta. Nu am un stil agresiv, pur și simpli vreau sa știu ca dacă este cazul sa am ceva de depășit mai rapid sa am cu ce, un răspuns mai bun la acceleratie, etc. Întrebarea mea este, a mai făcut cineva cu bpw soft? Dacă da, cum se simte, ce a întâmpinat dacă a întâmpinat vreun inconvenient, merita Per total investiția? De consum nu ma interesează in mod special, poate sa crească, sa scadă, e destul de irelevant pentru mine personal. Am citit cu câteva zeci de pagini in urma ca cineva cu un motor similar a avut aceleași dubii însă nu am citit Și feedback-ul, poate mi-a scăpat. Mulțumesc anticipat ✌
Salut, recomandarea mea este sa astepti pana vine iarasi Dragos(completechip) la Bucuresti si acolo sa iti faci softul. Sau poate ai noroc si are timp de tine astazi Nu ai de ce sa fii sceptic atata timp cat masina este in parametrii ei, in special turbina. Sau ma rog intelegi tu ideea, sceptimisul ar trebui sa ti-l dea starea tehnica a masinii si nu lucrarea tunerilor despre care vorbim. La Buzau am avut inainte soft insa recomandarea mea o ai deja. Atata vreme cat vorbim de soft si marita puterea responsabil, da merita investitia
Salutare, vreau si eu sa stiu daca pe un a4 2.0tdi 170 se poate adapta o turbina bv50? Masina are turbo de serie bv43. Se merita schimbarea? Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
Sigur ca se poate. Se poate modifica turbina ta sau adapta alta in loc..atunci mergi direct pe gtb1756 care e superioara fata de bv50. Alternativa este sa cumperi galerie custom made incat sa montezi plug and play orice turbina gtb, cost undeva la 250 euro. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Mersi de raspuns, am vazut ca sunt mai acceptabile la pret bv50 de aceea am intrebat. Momentan fac studiu de piata pana cand strang toate componentele sa ma pot apuca de treaba[emoji1]
Eu as evita bv50 din start. Ptr putin in plus pui o turbina mult mai ok. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Revin cu o intrebare legata de evacuare, sper sa nu se supere nimeni, de ce pe anumite masini cu motoare pd sau ppd din grupul vag, ex seat leon, audi a3, golf 5 evacuarea se aude mult mai bine decat pe a4? Mai jos o sa pun un link cu un video ca si exemplu: Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
Rotiza, multumesc pt raspuns, insa daca se va elimina catalizatorul nu cumva va scoate fum precum o locomotiva pe carbuni[emoji32]⁉ Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
2.0 CR cu multiple modificari construit 100% in house, soft cutie Dq500 si motor by Dio Performance. Urmeaza ceva modificari: turbina ball bearings, pompa CP3 mai mare, ceva boost in plus si sper sa vad 400 pe 2 dyno diverse (ca sa nu fie discutii luam in calcul valoarea cea mai mica) Deocamdata se cunosc 2 masini la nivel mondial care la 2.0 au mai mult power (darkside si cred ca dervtech 375cp), in rest pot afirma ca nu exista alt 2.0 CR mai puternic. Maine primesc GPS 10hz si fac ceva masuratori 100-200km/h
Salutare, colegi! As dori sa stiu daca a folosit cineva turbina BW43 de pe motorul 2.0 tdi pompe duze(brd, bva), ca si upgrade la turbina de pe 1.9 tdi avf, awx(bpw-in cazul meu). As dori sa stiu daca este plug&play si ce puterea a obtinut la 1.7 bari cat am vazut ca tine in siguranță acest BW43. Multumesc!
Salut. A facut cineva resoftare safe pentru un motor 2.0 TDI CNHA 140 kW S-Tronic (masina din profilul meu) ? La ce valori (safe pentru componentele implicate gen turbina, cutie, etc.) se poate ajunge ? Acum am din fabrica 190 CP cu un cuplu de 400 Nm iar masina are 71,000 km. Multumesc.
@ionutd84 nu este plug&play. E diferenta intre kkk bv43 si garret 1749v. Se poate adapta desigur..nu e imposibil acest lucru.
Facut soft la Dragos. De la 1 la 10, e un om de nota 11. Asta ar trebui sa spuna totul. Pe dino inainte aveam 159 cai si 357 nm, iar dupa am 199 cai si 399 nm, tot pe dino, evident. Optimizata curba de cuplu. Este cu totul alta masina. Cresterea de cuplu se resimte mereu, iar pe modul sport ce sa zic...nu ma asteptam sa se resimta asa tare modificarile. Cu atat mai mult cu cat m-am oprit la 400 in cuplu, desi ma putea duce pana in 420. La mers normal, la oras parca o usoara crestere......un 0.5 maxim as aproxima, dar inca nu pot afirma cu certitudine, e doar la stadiul de parere..... La drum lung, cu certitudine afirm o scadere a consumului cu 0.5-0.8 %. cam 2000 km facuti de la modificare. Dar, repet, mers normal.....probabil la un condus mai sportiv consumul va fi mai crescut decat inainte....pentru ca plusul de putere se realizeaza cu un consum de carburant, evident...... Caii in plus vin cu un consum separat, asa cum e si normal, insa numai cand sunt folositi...... Cutia e multitronic, incerc sa nu o expun inutil la efort....
Salut! Oare exista pe acest forum cineva care sa aiba Stage 1 de la REVO, pe A3 motorizarea 2.0 TDI CR CBAB (140 -> 170 cp)? Este o schimbare atat de mare incat sa merite cei aprox 500 eur (399+TVA)? Din ce am citit, ambreiajul acestei motorizari este cam firav, iar limita safe gasita pe acest forum ar fi cam 400Nm, insa stage 1 aduce intre 405 - 432 Nm. Mentionez ca masina are 200k km, cutie manuala, iar in configuratia actuala cei 140 cp nu imi par ft vioi Merci!
Din cunostiintele mele este unul din tunerii cei mai renumiti si cu experienta pt gama VAG. Poti, te rog, sa si argumentezi de ce nu ii recomanzi? Vad ca esti tot din TM, avem ceva firme pe care le recomanzi, in zona? Merci