1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic sau AC - audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de roguero, 28 Iul 2008.

  1. luigyvs07 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a3, 1.9 tdi. 2004
    Mersi de raspuns.
     
  2. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Si la mine a aparut saptamana trecuta, problema cu Ventilatorul (aeroterma) care nu mai merge din senin, pe nici o treapta. Eram in Sudul Germaniei si de pe o zi pe alta nu a mai mers. Ma rau este ca nu am avut interfata la mine. Amaratul de ELM327 pe BT zice ca nu am nici o eroare, dar o sa scanez masina imediat ce pot. Drumul la intoarcere de ieri a fost horror ca am prins si niste ploaie si lapovita si se tot abureau geamurile.

    Abia ce am reusit sa ma dumiresc ce si cum citind acest thread. M-am apucat sa demontez torpedoul si o sa-l scot sa vad ce problema are. Momentan astept dupa ELSA ca sa vad exact care e procedure ca nu reusesc sa-l fac sa iasa de acolo. Daca are cineva schema la un A3 8PA din elsa la indemana il rog sa o trimita ca imagine pe privat. La mine cred ca mai dureaza ca 30-60 min pana o vad eu la mine.

    Va tin la curent.
     
  3. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Deci revin dupa o dupa-amiaza nu tocmai relaxanta. Am incercat chiar si la un service langa mine si mi-au dat-o de sus, cum ca nu au timp si sa revin dupa 3 zile. Intrasem sa-i intreb daca se pricep la aeroterme, ca eu stateam si ma uitam la masina si nu stiam cum sa desfac chestia aia. Domnul de acolo a zis ca pun o intrebare tendentioasa, ca ei nu se pricep la nimic dar ca se pot uitat la masina sa-si dea cu pererea, si ca la A3 problema asta cu aeroterma e o problema cunoscuta, iar eu dupa un asemenea raspuns m-am ambitionat si am zis ca pana diseara trebuie s-o fac sa mearga pe barba mea.

    Long story short:
    Ventilatorul era blocat de mizerie. Am gasit in el stiropor (spuma de mare), frunze intre rotor si stator si mult praf. Abia puteam sa-l misc cu mana, motorul singur nu mai avea sanse de pornire. L-am aspirat cu aspiratorul, am scos ce se putea scoate si apoi am dat cu WD40 de contact si WD40 de lubrifiat. Am dat si cu sprai contact in partea de jos, unde e incapsulat pe cele 2 orificii de la perii. Dupa vre-o 2-3 incercari abia a pornit. In excess de zel am zis sa dau si cu vaselina acolo sus, mare greseala, ca o data ce s-a incins mirosea si urat, si s-a blocat din nou.

    Am repetat din nou repetat procedeul, sprai contact, apoi spray lubrifiant , mergea din nou dar tot nu era ok.

    Apoi am procedat asa:
    - Am lasat ventilatorul cuplat la masina si l-am asezat in asa fel incat sa nu se atinga de ceva, dar sa se poate rotii.
    - am pornit pe treapta minima si am dar cu sprai lubrifiant pe axa de sus in timp ce mergea.
    - am repetat procedeul pulverizand sprai lubrifiant cand pe axa/rulmentul de sus cand pe rotor. Se auzea cum zgomotul de frecare devenea din ce in ce mai incet pana cand a disparut de tot pe cea mai mica treapta.
    - L-am lasat sa mearga inca 2 minute ca sa verific ca e ok, dupa care am montat totul la loc si am lasat sa mearga instalatia in continuare timp in care am montat torpedoul la loc, adica inca vre-o 10 minute.
     
    AndreyPH apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    A mai schimbat cineva panoul de clima cu unul facelift? La mine este totul ok in afara de AC. Am dat temperaturile pe low, afara erau 11 grade, setat sa iasa aer doar pe gurile de ventilatie rotunde. Pe auto baga aer rece. Cand am oprit AC baga tot rece. După ce am pornit iar butonul de AC nu mai baga aer deloc in cabina deși se auzea in bord cum sufla. Ce trebuie facut?
     
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Azi am pus testerul pe masina. Asadar, am pornit masina clima era pe auto cu ac pornit. Am dat temperaturile pe low si a pornit la max aerul rece. Am oprit AC, aerul intra in continuare. Am pornit AC aerul nu mai intra deloc. Parca ceva il blocheaza in bord si nu mai iese deloc pe nicio gura de ventilatie.

    Aici cu butonul de AC oprit:

    ppppp.jpg

    Iar aici cu butonul de AC pornit:

    ooooo.jpg

    De ce cand pornesc AC , current shut-off condition este 0? Daca opresc motorul si il pornesc iar, merge pana cand opresc si pornesc butonul de AC.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te-ai gandit ca noua clima montata la tine pe masina nu se potriveste ca si electronica adica nu "se pupa" cu ECU-ul masinii, ce transmite el catre clima si ce citesc senzorii si transmit catre ECU si implict clima ? De ce nu ai ramasa la vechea clima ? Nu intotdeauna un retrofit, care credem noi ca se poate face, da rezultatele dorite.
     
    mirceacml apreciază asta.
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Mda. Tarziu am aflat de treaba asta. Voi cauta sa cumpăr alta clima model vechi si mut rotitele cromate.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine. Nu tot ce zboara se mananca si nu tot ce citim trebuie sa aplicam. :) Trebuie sa trecem prin filtrul mintii tot ce citim si sa facem un retrofit bine documentati ca sa nu aruncam bani pe fereastra aiurea si inutil, numai ca da bine, este in trend si / sau este cool.
     
    mirceacml apreciază asta.
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Imi poate da cineva schemele electrice din ELSA pentru mufele climatronicului din 2006 si al celui din 2010? Sa fac o comparatie.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.

    upload_2018-2-10_2-11-28.png
     
    mirceacml apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Multumesc mult:hi:
     
  12. aiciandrei

    aiciandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Piteşti
    Masina:
    A3 8p coupe, 1.6, 2003
    mirceacml Salut, ai reusit sa le adaptezi ?
     
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salut. Încă nu. Astept sa creasca temperatura afara peste 10 grade ca sa pot face treaba
     
  14. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Salut.Am problemă cu clima, setez 25° cu econ activata și imi da pe grile aer rece. Am facut o diagnoza si singura eroare pe clima este:

    00796 - fan for interior temp sensor (v42)

    Acest sensor nu lucreaza și da eroare temperatura din habitaclu la clima? Toata lumea îmi spune ca vinovat este caloriferul de căldură nu acest sensor. Ce funcție are acest sensor?Multumesc
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimbi = inlocuiesti senzorul prima data si dupa ce faci asta mai revii aici si spui daca mai face. Bafta.
     
    RokoSud apreciază asta.
  16. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Am demontat clima. Senzorul respectiv era plin de praf, am curatat bine, am dat pinii cu spray de contacte. A dispărut eroarea pe diagnoza.
     
  17. Adrian Anton

    Adrian Anton 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2017
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A3, 1.8 Tfsi, 2008
    Salut,

    Vreau sa montez de la 0 instalația de clima pe un A3 an 2009, 1.8 tfsi.
    Masina nu are nici AC nici Clima.
    Ma poate ajuta cineva cu schema și codurile pieselor necesare?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu-ti poate atasa nimeni exact tot ce iti trebuie. E un retrofit foarte complex si dificil, nu stiu daca a mai facut cineva asa ceva sa fie functional.
    Sfatul meu este sa-ti instalezi Etka si Elsa ca sa te documentezi foarte bine despre tot ceea ce vrei sa faci.
     
    Adrian Anton apreciază asta.
  19. Cretu Mihai

    Cretu Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 1.4 TFSI , 2011
    Salut. Am un A3 Sportback 1.4 TFSI din 2011, cod motor CAXC.
    Dupa un accident frontal in care mi s-au inlouit ambele radiatoare nu mi-a mai poprnit Clima. Cand pornesc motorul sta beculetul aprin 5 secunde, se opreste si cam atat. Ieri am observat ca nici cele doua ventilatoare de la radiator nu se invart.
    In panou are doua sigurante una de 5 Amp (Nr.4) si una de 10 Amp.(Nr.16 parca). Daca scot siguranta de 5 Amp nu se intampla absolut nimic. Daca scot siguranta de 10 Amp incep cele doua ventilatoare sa se invarta dar imi taie curentul catre display si butoane.
    Sigurantele nu sunt arse.
    De la ce poate fi ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a facut reparatia a fost un prost. Trebuia ca reparatia sa o faca un profesionist si daca era ceva in neregula chema un profesionist pe electrica. Mergi la un bun electrician, un profesionist nu un agaraci. Vezi ca avem colegi profesionisti electricieni auto in aria de prestari servicii. Bafta.
     

Distribuie pagina asta