1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare - Motor DIESEL 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Daniel Florici, 10 Mar 2016.

  1. gfv

    gfv 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    urziceni
    Masina:
    audi a6 c5 aml 2001
    Salutare,
    Problema poate fi si din cauza unei role si care mulți nu ii dau importanța, de saibele distantiere si de aici se descentreaza, apar probleme cum ar fi joc in rola, vibratii, aschieri din bloc si problemele urmează asta până se intampla de face paguba la distributie.
     
  2. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Din experienta va pot spune ca rolele si cureaua de la accesorii cedeaza destul de repede, s-au prezentat foarte multe masini cu probleme la accesorii (curele rupte si role zgomotoase).
    Ma refer aici la motoarele 2.0 TDI CR incepand din anul 2008.
    Pentru a preintampina probleme mai grave este necesara o inspectie anuala a curelei, daca incepe sa prezinte fisuri transversale pe partea canelata, este recomandat sa se inlocuiasca tot kitul de accesorii..
    Cat despre cureaua si rolele de la distributie, aici treaba este mai serioasa, adica sunt foarte putine cazuri in care rolele fac zgomot si cureaua sa fie foarte uzata sau rupta.
    Se poate respecta fara nici un fel de riscuri intervalul in Km mentionat de fabrica.
     
    Johannz apreciază asta.
  3. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Inseamna ca eu sunt unul din putinele cazuri, o rola sau cureaua fac zgomot. Atasez un deviz pentru schimbare distributie la reprezentanta. Cum vi se pare, mie cam mare pentru o curea si cateva role.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este un pret corect pentru reprezentanta. Nu iti convine pretul mergi in alta parte. Bafta.
     
  5. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Pretul este ff corect chiar mic as putea spune. Acelasi pret l-am platit eu acu 2 ani la un Renault megane benzina la dealer in Iasi.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @seftaka atunci când aud cuvântu mare întreb mereu cu ce faci comparație
    Mare comparativ cu service-ul de la colt de bloc ce nu iti da garanție și nu poți ști dacă peste 2 ani ii mai găsești în același loc...
    Nici mie nu mi se pare imens pt o reprezentanta
    Cred ca mai mult decât dublu ar fi costat în Germania :)

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  7. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    In Germania numai o revizie simpla, fara filtru de motorina costa 700 euro, distributia cred ca sare de 2 k euro.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    stiu @lillejhon am colaboratori si stiu cum sta piata acolo
    Eu mereu ma intreb de ce nu luam masina pe care ne-o putem permite ?

    De ce ne plangem de un set de anvelope care costa 1000 de ron pe bucata cand avem o limuzina din clasa premium ?

    La fel si cu distributiile sa vedeti ce jale apare la cele cu lant , nemtii practic le vand cand ajung in acest punct ca e Audi sau BMW le fac viteza , daca o simpla mentenanta la cele ce au curea ajunge la + 2k euro atunci un lant e ca si cum ai face o reparatie completa de motor sau CV :)

    Sa fim seriosi si rationali , pretul platit pana la urma nu este mare este cel CORECT !
     
    cristea apreciază asta.
  9. axand 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant, CGLC, 2014
    Eu sunt curios ce fac in cele aproape 50min (in oferta e trecut 90 unitati, mai jos scrie ca 100 unitati = 1h) pentru service lichid de frana, find mentionat separat apoi 20min aprox pentru eficacitare franare verificat. Poate cineva ma lamureste si pe mine..
     
  10. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Timpii de lucru sunt dupa un normator standard.
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Exact exista un nomenclator pentru reparatie conform producătorului după care se ghidează.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  12. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    La reprezentante se lucreaza dupa anumite proceduri care sunt predimensionate.
    Ei pentru anumite reparatii nu stau sa diagnosticheze si sa bajbaie, inlocuiesc direct componentele implicate in sistem.
    De aceea in cazul unor avarii mai grave pe la motor, ei recomanda inlocuirea motorului.
    Interesul lor este sa vanda piese.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  13. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Eu am pus asa factura informatov. Este adevarat ca am comparat cu cat mi s-a cerut la un servis normal, acelasi cu cel unde am schimbat cureaua de accesorii si rolele. In Belgia era doar revizia 650 euro ca un exemplu. La accesorii mi s-a cerut 1700 lei, curea, intinzator, si rola.
     
  14. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pai topicul de achizitii e plin de linkuri cu masinile cele mai ieftine. La noi se cauta super masini....vorba aceea....stam in garsoniera dar avem Q7 in parcare.
    Si cand e vorba de intretinere cam la fel sta treaba....cat timp merge nu e obligatoriu de reparat....ci doar cand pica de tot.....
     
    gruvnoise, cris2017 și Cata_ADC apreciază asta.
  15. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Din păcate la aproximativ 120.000 de km mi-a cedat pompa de apă și bineînțeles că a trebuit să fie dată jos toată distribuția. Din pompă se scurgea lichidul antigel exact pe curea și role în timpul mersului. Am schimbat tot kitul plus cureaua alternator cu piese originale. Totuși... este dezamăgitor să pice pompa originală la kilometrii ăștia.
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    de ce @Oliver24 masina ta are 5 ani ...
    nu mai este noua in plus ai iesit din garantie si deja totul este calculat
    Dezamagitor este totul in ziua de astazi , tu ai pretentii la o distributie pe curea dar ce mai zicem de cei cu lant care pica undeva la fel ...
     
  17. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Cata, am avut A4 din 2003 inainte, niciodata nu mi-a picat pompa de apa la ea si am vandut-o la 300.000 de km.
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Oliver24 traim in 2017 nu in 2003 , masinile ca si telefoanele precum multe altele sunt facute intr-o piata de consum
    Daca vrem fiabilitate ne luam toti A4 din 2000 si telefoane Nokia 3310...
    Sincer nu va mai mirati , se intampla si la case mai mari

    Am vazut clienti cu Porsche ce platesc peste 100.000 euro pe o masina si stau la fel ca voi prin service-uri , de ei ce sa mai spui ...
    Lifetime = perioada de garantie 100.000 km , restul stiti vorba '' Dumnezeu cu mila '' :)
     
  19. axand 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant, CGLC, 2014
    Va pot confirma eu din surse sigure ca firme care au in Romania atat partea de productie cat si dezvoltare SW pentru diverse ECUuri din masina destinate pt BMW, Audi, Porsche, Mercedes... fac niste magari in productie de ramai uimit... daca v-as povesti cazuri de pe liniile de productie destinate BMW, Audi, Porsche, Mercedes si chiar serii limitate nu v-ati mai cumpara masini... inclusiv pe partea de SW sunt facute/gandite pentru maxim 5 ani. Deci daca aveti ghinionul unei astfel de piese... asta e ghinion, daca nu o observa (daca stie ce sa observe) cel care a cumparat masina in primii 3 ani...

    Chiar suntem o societate de consum... si din pacate cei care fac cost reduction si reusesc sa ofer aceasi functionalitate si aspect calitativ pentru cativa centi mai putini castiga... pentru ca volumele sunt in unele cazuri ff mari iar la 10-50centi economisiti pt un ECU x 20-40 ECU cate sunt azi intr-o masina si raportat la 400.000+ unitati, durata de viata a unui model... faceti voi calculul.. Cel mai trist este ca trendul este crescator si presiunea e destul de mare, iar sansele ca produsele sa devina mai calitative sunt ff mici.
     
    Stoica Alin Alexandru, Cata_ADC și Mitiy apreciază asta.
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Masini cum facea Mercedesul in anii 70-80...practic cam fara moarte, nu mai face si nici nu va mai face cineva... Dar nici atat de negrul nu e dracul...traim intr-o societate bazata pe consum, dar exista inca o limita fina care defineste acest consum. Dincolo de aceasta limita nu cred ca se va hazarda vreun brand pentru isi risca totul.
    Ma rog. Aici e mult de discutat.....si printre vinovati suntem si noi, consumatorii. Vrem de la masina sistem audio de top, vrem navigatie nush de care, sisteme autonome, etc.......toate aste se fac electronic. Ori tot ce este electronic din start are o durata limitata de functionare. Adaugam si factorul meteo....diferentele de temperatura......totul se dilata la caldura si se contracta la frig...... Practic dorintele noastre fac ca masinile noas
     

Distribuie pagina asta