1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. Dorika 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 b8, CAGA, 2010
    Salutare, cine îmi poate spune ce marca este kitul de distribuție original, din fabrica, de pe motorul caga din 2010. Mulțumesc anticipat!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi orice marca in functie de cine a furnizat piesele in functie de contactul cu fabrica (Gates, Continental, Dayco, etc., etc.) si nu stie nimeni asta.
     
  3. Dorika 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A4 b8, CAGA, 2010
    Eu văd ina scris pe role și mă întreb dacă e distribuția originala sau nu, sigla vw nu apare nicăieri
     
    Catalin_1987 apreciază asta.
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Role una originala+una din kit, pompa de apa originala, toate provin din schimbul facut pe masina personala(alt motor fata de al tau dar fac referire la stanta VW de pe piesele originale).

    La 100 k s a schimbat doar cureaua(trebuia la 120 k conf.planului service)iar la 198 k s a schimbat toata distributia.

    Nici una din role "nu scartia", pompa de apa nu curgea.

    La schimb s a folosit un "kit combinat" facut din curea Dayco+role inna+pompa apa Hepu cu turbina din bronz(a se face exceptie de pret kit pt.ca "este subventionat").:):)
     
  5. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    Kit distributie 03L198119E OM audi A4 B8 CAGA si pompa OM cu sigla VW Audi si cod stantat 038121019L va rog cineva poate confirma ca pompa este cea pentru motor CAGA A4 B8 2008. Multumesc anticipat.
     
    Racman Stefan apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    03L 121 011 B sau G este codul pompei de apa pentru masina ta. Codul 038121019L nu il gasesc in niciun program.
     
    NonoGe apreciază asta.
  7. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    Multumesc, codul acela este, dar pompa are cutia cu 03L 121 011 GX dar este deschisa si pe pompa are stantat codul 038121019E -scuze nu L, am atasat poze (cautare fara nici un rezultat). De aceea nu sunt sigur...Din poza, comparata cu alte imagini de pompa 03L 121 011 B, pare pompa pentru CR CAGA...
    IMG-20171123-WA0002.jpg IMG-20171123-WA0003.jpg IMG-20171123-WA0006.jpg IMG-20171123-WA0007.jpg
     
  8. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Am impresia ca astea cu terminatie X sunt componente OE reconditionate. Vad ca si in Etka pretul pentru GX sau JX, PX este mai mic (aproape la jumatate) fata de G, J, P.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asa este.
     
  10. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    Da, stiam ca...terminatia GX este piesa reconditionata si multumesc pentru confirmare, eu sper ca un membru ...specializat pe AUDI sa confirme / infirme ca pompa mentionata este /nu este piesa pentru A4 B8 2,0 TDI motor CAGA...
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Conform Etka pompa este pentru CAHA si CAHB.
     
  12. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    Mersi Nucu, asa este, dar cutia fiind desigilata posibil sa fie un simplu "ambalaj"... pentru pompa, care sa ateste "ceva", speram ca forma, 19 dinti, alte detalii din poze, codul sa duca la o concluzie...pentru un coleg familiarizat cu A4 B8 ... cat mai sigura.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune pompa linistit. Asa vin ele, un cod pe cutie si alt cod pe pompa.

    03L 121 011 GX pe cutie are ca echivalent pe pompa 038 121 019 E.

    Am vazut ca pe pompa sunt 2 coduri, unul pe carcasa, altul pe fulie. Banuiesc ca ala scrie pe cutie este pentru ansamblul carcasa + fulie, cu toate ca nu se pot achizitiona separat.

    Pune pauza intre minutul 1:01 si 1:03.

     
  14. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
  15. CosminT

    CosminT 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 8K 2011, 2.0 TDI, CAGA, 143hp
    Salutare tuturor!

    Sper ca am postat in locul potrivit.

    Am rasfoit putin topicul asta insa sunt multe opinii legate de un zgomot in zona radiatorului/motorului, cand motorul e rece. L-am surprins in video-ul de mai jos dupa ce motorul a functionat cam 1-2 minute. Mentionez ca dupa aprox. 5 minute (dupa ce motorul si habitatul incep sa se se incalzeasca), zgomotul dispare. Masina: Audi A4 B8 8K CAGA 2011 143cp, 106.500 km. Orice parere e binevenita.

     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pare zgomot de rola alternator
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ma repet dar va e lene sa cititi ca sa nu zic altceva pentru ca ce am scris in alte parti se aplica si la motoarele astea.
    Cum faci asta, proba pentru zgomot, am mai scris pe forum de zeci de ori pana acum:

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.
     
  18. cristidm

    cristidm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2013 Facelift, CJCB, 2.0 TDI - 136 cp
    Salut,
    Am un A4 B8 din 2013 care are 200.000 km si m-am programat la service sa fac distributia. Oferta de 1.500 lei si ceva petru piese AM dar cica gama Premium (Conti curea si pompa Hepu), sau 2.100-2.200 lei pentru OE.
    Credeti ca e ok sa aleg AM sau OE pentru diferenta de 700 lei ? De la service mi-au zis ca nu e diferenta semnificativa intre ele, cele OE sunt aceeasi marca dar au si stanta de original si ar fi ceva in plus mai testate.
    Mersi! Week-end fain!
     
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Pune AM la 1500 ron. Eu asa am facut.
     
  20. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Am citit topicul și acuma, problema ce mă macină e dacă schimb distribuție o sa mai fie reglată la perfecție ca inainte. Din ce am citit la colegi, parcă pe la pagina 11 zicea cineva ca după schimb are la relanti de la 0.7 la 0.8 și Cristi zicea ca e ok, chestia e ca la mine 80 % din timp sta la 0.6, eventual 0.5 și în condiții meteo favorabile chiar și 0.4 dar asta mai rar și cu consumatori opriți, gen clima si faruri. Masina mea fiind Euro 5 deci schimbul ar trebui sa îl fac la 210.000 km, fiind motor CR avansul este automat și nu se reglează, iar ce e cel mai important sa lucreze la masina un mecanic priceput și care sa știe sa facă o distribuție ca la carte la acest motor cu cale și tot ce trb. Intrebarea e: diferența aceea de consum la relanti este data oară de piesele în sine, gen AM sau OEM, de codul de motor (CJCB) 2.0 TDIe sau de o distribuție prost pusă ??
     
    Ultima editare: 17 Dec 2017

Distribuie pagina asta