1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A8 D4 - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de radulescu george, 5 Ian 2012.

  1. paladin

    paladin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 D4 3.0 TDI CDTA
    in zona asta de pret gasesti si pe la noi pe autovit niste masini care au rulaj de la 50.000 km si cu niste dotari de exceptie... ma gandesc ca poate vrei sa le vezi si pe cele de la noi ca din ce am vazut pe net nu-s de ocolit...
     
  2. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Eu personal recomand sa se ia de afară sau de la cineva de încredere (prieten, ruda, etc) care se ocupă cu adusul mașinilor. Multe de la noi te încântă la pret si au defecte ascunse - vorbesc din experienta nu din auzite. Nu zic ca toate, dar multe.

    Asa din Germania iei o masina Certificată si nu te doare capul. Stii ce cumperi, pe ce dai banii, ai si garantie.
     
  3. LAURENTE

    LAURENTE 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Porsche Panamera 4s 2.9 biturbo
  4. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Nu arată rau deloc. Acuma depinde si ce urmărești. Dacă faci multi km pe an si bagi autostrăzi iti recomand diesel...daca faci puțini poti sa mergi pe S8. Eu unul sunt mare fan S8 dar motorul de 3.0 tdi e unul foarte rezistent si eu personal sunt mulțumit de al meu.
     
  5. LAURENTE

    LAURENTE 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Porsche Panamera 4s 2.9 biturbo
    Fac maxim 30.000 și doar in țara. Zilnic 10 km la servici, câteva weekenduri pe an pe la munte sau mare și vreo 3-4 drumuri Iasi - Craiova.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  6. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Modul în care mergi cu masina si km ma duce cu gândul la diesel. Dacă aveam autostrăzi prin romania scoteai consum bun extern cu s8 dar asa cu DNuri o sa consume ceva mai ales in orasele mari si aglomerate. Eu as merge pe diesel. Dacă ai bani de benzina supra accizata si nu duci grija la plin cât e nota, mergi pe S8. E o masina bestială. Asta daca faci 30.000 km.

    Dacă faci maxim 30 mii si tu faci 10 mii defapt, ce se încadrează în limita maximului, atunci clar benzina fie el tfsi simplu sau s8.
     
  7. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Arată foarte bine și are dotări de excepție. Anul nu este de neglijat însă rulajul cred ca face oarecum sa compenseze un 2014 in loc de 2015 sau 2016. Dotările sunt de excepție si cred ca la prețul asta merita mai bine decât un A6.
     
    Cata_ADC, Andu333 și TaZZuLeTz apreciază asta.
  8. McCasian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A8L D3 4.2 FSI Quattro 2009
    Am ramas putin confuz dupa ce am citit un post anterior. Eu la D3 pe aer zici ca sunt vapor, nu simt mare lucru. Nu inteleg cum se plang unii de suspensia lui D4.
    Stiu sigur ca A8 D3 are standard suspensie pneumatica, facand exceptie doar cele facute la comanda cu suspensie clasica(desi eu nu am intalnit inca).
    Dar A8 D4? Are si acesta suspensie pneumatica in dotarea standard?

    Si poate stie cineva sa raspunda daca:
    Am observat ca unele D4 au doar 4 setari de reglaj al suspensiei, iar altele D4 au 5 setari(parca Sport e in plus). O fi asta dotare optionala?
    A8D4 are soft-close doors optional sau standard?
    A8D4 are incalzire auxiliara optionala sau standard?
    A8D4 are perdelute electrice la luneta+geamuri spate electrice ca dotare optionala sau standard?
     
  9. paladin

    paladin 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 D4 3.0 TDI CDTA
    La A8 D4 suspensia pneumatică sigur e in standard si chiar e una foarte trainică. Din ce stiu la optiuni mai exista si o suspensie pneumatica sport, insa diferenta de setari de la 4 moduri la 5 moduri de condus este data de generația de dupa 2012 unde au bagat un sport+ parca si nu are legatura cu suspensia ci mai mult cu setarile individuale.

    Sigur nu sunt standard: softclose si perdelute electrice, eu pe astea nu le am de ex, insa am geamuri spate heliomate si e super ok si asa. Softclose nu pare a fi o tragedie ca se inchid usile ok, insa daca vrei neaparat sa se "suga" usile ... :)

    Nu stiu ca incalzirea auxiliara (webasto) ar fi standard, insa sunt mai mult ca sigur ca geamuri electrice spate sunt de bun simț.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2018
    flaviuss15 apreciază asta.
  10. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @McCasian salutari. Pe scurt, pe a8 4h e standard suspensie pe perne de aer si nu exista altceva. Sunt 4 tipuri de suspensie pe perne: normala, drumuri grele, sport si pentru masina blindata.

    Diferenta cu 4 si 5 moduri se face din 2010 de cand au aparut, in felul urmator. Masinile cu 3.0 tdi, 3.0 tfsi, 2.0 hybrid au 5 moduri si anume Efficiency, Comfort, Auto, Dynamic si Individual (unde iti setezi fiecare chestie gen cutie motor centuri etc cum vrei tu). Sunt 5 moduri la masinile economice cu motoare relativ mici pentru ca are Efficiency in plus, sa se scoata maximum de economie.

    Masinile cu 4 moduri au doar Comfort, Auto, Dynamic si Individual. Nicidecum sport sau sport+ (alea sunt la bmw seria 7 nicidecum la audi a8). Practic masinile cu 4.2 tdi, 4.0 benzina biturbo, 6.3 w12 nu au setari de efficiency. Asta e pentru ca sunt motoare mari, cine isi permite benzina motorina si taxe impozite nu se mai uita la consumuri si nu se mai complică cu start stop si alte maruntisuri.

    Tin totusi sa precizez ca unele S8 (un 4.0 benzina biturbo mai potent ca cel standard) au 5 moduri, Efficiency inclus. Nu sunt sigur daca toate au sau nu si deci nu ma exprim cu 100% certitudine. Motivul e ca la S8, s-au gandit sa bage dezactivare de cilindrii pentru cand se merge pe autostrăzi sau in regim de consum redus, se dezactiveaza 4 din 8 cilindrii si devine un V4 in loc de V8.

    Sport si sport+ sunt optiuni la bmw seria 7 nicidecum la A8.

    A8 4h (sau d4) soft close e optional, am un prieten care are s8 si nici el nu are. Nici pe s8 nu s-a pus standard soft close.

    A8 4h (sau d4) are incalzitor auxiliar electric pentru incalzirea habitaclului mai rapid odata pornit motorul. Incalzitor stationar webasto de parcare pe care il setezi cu cate minute vrei inainte sa pleci, nu este standard.

    A8 4h (sau d4) perdelute laterale spate si luneta e optional. Prietenul cu S8 nu are nici dastea la ea.

    Practic chiar si la A8 poti sa pleci de la cea mai cheala masina vreodata si totusi ti-o vand de noua la 80 mii euro. Dupa ce adaugi optionale, pachet de piele extins, side assist, soft close, etc., et.c., etc. poti sa ajungi lejer la 120-140 mii euro in functie de motorizare si optiuni.

    Daca selectezi doar ce este vital pentru tine ajungi in jurul la 100 maximum 110 mii. Asta daca nu cumva vrei Bang and Olufsen care e un optional ce costa vreo 8 mii euro doar el. Sistem audio de 1200 W. Si exemple de optionale scumpe mai sunt.
     
    lucian190 și paladin apreciază asta.
  11. A6 VERDE

    A6 VERDE 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8L D4 3.0 TDI si Audi Q3 2.0 TDI
    @tazzuletz Pe scurt. Eu zic sa nu inducem lumea in eroare. Efficiency nu exista pe nici un D4 pre-facelift. Aceasta optiune a fost introdusa pe facelift, indiferent de motorizare.
     
  12. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @A6 VERDE Eu am pre facelift si am efficiency pe cotoarba mea de 3.0 tdi. Despre ce vorbim? Daca nu stiti macar nu mai induceti lumea in eroare. Eu vorbesc pe ce stiu nu din ce am auzit de la Gogu mecanicu de la coltul străzii care schimba plăcute pe 5 lei setul.

    Iar pe viitor pana nu apare vreo intrebare noua, nu voi mai da curs tuturor PARERILOR despre A8 cand eu stiu exact care e realitatea ca am avut pe mana de toate tipurile de A8 si S8 (inafara de S8 plus). Altfel facem carnat si e contra productiv.
     
    Cata_ADC și bobalex18 apreciază asta.
  13. A6 VERDE

    A6 VERDE 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8L D4 3.0 TDI si Audi Q3 2.0 TDI
    Am si eu un A8 din 2011 cu acelasi motor si crede-ma ca nu are Efficiency.
     
  14. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Salutare dragilor. M-am gindit sa va spun cum am trecut bariera celor 50.000 km rulati de cand am A8-ul. Per ansamblu as zice ca masina se ridica la un standard bun spre foarte bun din partea mea. Probleme majore nu am avut. Au inceput datorita drumurilor inevitabilele schimbari de bielete, bucsi si ma astept mai departe la brate si ce o mai fi. Am schimbat discuri si placute fata/spate. Am facut toata distributia (pe fata - accesorii). As ridica ceva probleme dar nu majore la: conectare telefon cu masina, sistem soft-close usi si portbagaj care nu este nici pe departe foarte prompt. Probleme dese cu deschiderea porbagajului fara cheie (pedala virtuala - cu piciorul sub masina). Nu sunt multumit nici de dezaburirea lunetei si a parbrizului (foarte greoaie). Luminile fie ele si full led nu sunt ceeace am dorit eu. Am inteles de la alti colegi ca matrix a fi cu totul si cu totul altceva. Scaun sofer slab din punct de vedere structura moale (acum nici eu nu sunt chiar silfid dar totu-si este A8). Am inlocuit rulmentii pe fata (fuzeta) 145.000 km !!! Am vrut sa enunt numai partiile negative. Restul este bine. M-am plimbat si cu A8 - 2018 sigur ca este altceva. Deci parea mea este ca merita sa luati A8 - D4. Nu multi dintre noi isi vor putea permite prea curind A8 - D5. Succes toturor in ceeace ce faceti si o zi frumoasa va doresc. Daca cineva doreste vreun sfat/parere rog P.M. Numai bine domnilor.
     
    dudex, Cain și Andreisss apreciază asta.
  15. Carturaru'

    Carturaru' 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0 V6 2008
    Salut tuturor,
    Intentionez sa iau un A8 L D4 2.0 hybrid din 2015 cu aparent toate optiunile posibile, inclusiv audio B&O, night vison, geamuri blindate, perdelute, masaje etc, etc (este modelul exclusive cu 4 locuri, in spate scaunele sunt deparate de cotiera care face corp comun cu cotiera fata).
    Intrebare: pe ecranul MMI am vazut ca are "Audi Connect", dar nu mi-e clar daca e ca la modelele mai noi de Audi (cum este A5 2018 pe care il detin, cu virtual cockpit bla bla), adica sa permita activarea Android Auto si "aruncarea" Waze-ul din telefon pe ecran. Are cineva idee ? Trebuie oare facut un update de software ?
    Nu am gasit nicaieri pe net ceva legat de aspectul asta. Multumesc anticipat.

    1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG
     
  16. Andreisss

    Andreisss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Gaden - Moosburg
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI 2014 385 ps
    In primul rand iti va trebui o cartela cu internet, cont pe my audi, vei primi o parola dupa ce vei baga seria vin pe my audi si vei avea câteva informații online.Cel puțin așa e la mine.La modele mai noi cu MIB se poate activa ulterior.
     
  17. Carturaru'

    Carturaru' 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0 V6 2008
    Stiam ca modulul Android Auto este optiune si nu toate masinile o au (am dat recent de un Audi Q7 din 2017 care avea de toate mai putin Android Auto).
    Intr-adevar cu un SIM de date iti poti face update online la hartile Google pe care le foloseste navigatia nativa a masinii si mici imbunatatiri software, dar nu mi-e clar daca masina "stie" sau suporta Android Auto
     
  18. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
  19. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Salut. Masina are optiuni destule. Acum nu stiu ce anume ai vrea sa stii exact ca si parere de la altii.. Eu am avut doua D4 si sunt foarte multumit de masina(intretinere si consum ) . @TaZZuLeTz are D3, el ti-ar putea spune mai multe si mai era un coleg @A6 VERDE Daca ai intrebari anume, intreaba.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vanzatorul a pus descrierea gresita, masina in cauza este D4, nu D3.
     

Distribuie pagina asta