1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.9 TDI la A6 C5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de RealPusky, 3 Aug 2008.

  1. buyak 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a6 avant C5 2005 1.9 tdi
    Buna seara , am achizitionat modelul 1.9 130 cp cod avf , are 326000 km reali , pe bord doar 180000 ce ziceti cat mai duce motorul fara sa am probleme prea mari ? Deodata nu e curs motorul doar putin pe la turbina . O seara faina !
     
  2. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Pai eu am 332 de mii si merge ca in prima zi depinde cum a fost intretinut de fostul proprietar.
     
  3. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Salut,
    Am urmatoarea problema care consta in faptul ca imi taie pedala in mai multe situatii, cea mai intalnita este cand in viteza a treia se opreste undeva la 3800 rpm cum este si in logul de mai jos.
    Masina are ceva modificari facute, o sa le iau in ordinea in care au fost facute, sunt asa: soft, anulat EGR si clapeta, upgrade intercooler + toate furtunele au fost inlocuite cu teava si furtune siliconice (aici am legat firele de la senzorul de pe tubulatura originala pe senzorul de la intercooler, pentru ca este de 2.5 si are senzorul sub far), am pus furtunele de la vacuum la turbina tot siliconice + alt rezervor de vacuum mai mare (cel de pe 2.5, pentru ca la al meu s-a rupt stutul cand am incercat sa scot furtunul).
    Masina nu scoate fum si nu are geometria turbinei blocata

    IMG_22102017_185828.jpg IMG_22102017_133947.jpg IMG_09092017_181629_HDR.jpg IMG_22102017_191518.jpg IMG_27092017_083102_HDR.jpg
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Curata turbina/geometria!!
     
  5. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    ok, multumesc de raspuns
    pana la primavara aveam de gand sa imi strang piese pentru a o duce la 300+ hp : turbina, galerii, pistoane, intercooler pus multe altele
    daca mai merg asa pana atunci are ceva? din pacate nu prea am timp sa o dau jos si sa o curat, sper sa reusesc pana da zapada :)
     
  6. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Buna! Am si eu o problema. Audi A6 1.9 tdi 131
    Am ramas fara baterie si am pornit masina impinsa.
    Problema e ca nu mai trage cum trebuie masina de atunci. Ce credeti ca ar putea fi?
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica distributia. Verifica in grup 004 ce valoare ai la unghiul de avans. Posibil sa fi sarit un dinte cand ai tras-o (daca nu exista alta cauza).
     
  8. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Avansul e 0,0-0,6 - fluctueaza, asa era si inainte.
    Multumesc
     
  9. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Salutare. Imi poate spune cineva care e diferenta dintre biele piston cod 038f si 038h, ambele fiind pe 1.9tdi AVF.? Multumesc
     
  10. matzu_maryus 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2017
    Locație:
    london
    Masina:
    audi a6 1.9td 2001
    Salutare.
    Acum o saptamana am pornit-o si cand sa plec de pe loc nu mai avea putere, nu se tura peste 2000 ture. Am verificat uleiul si avea un fel de spuma groasa de culoare gri inchis pe jumatate de joja. Am chemat un mecanic si a zis ca trebuie sa schimb termoflotul. Mentionez ca dupa ce am oprit-o nu mai pornea iar cand mecanicul a scos furtunul de la intercooler a luat-o la sfert.
    A luat masina in service i-a curatat intercoolerul, motorul, EGR cam tot, i-a schimbat termoflotul si uleiul si a pornit la sfert. A mers putin timp iar dupa 10 minute s-a oprit. Nu mai porneste. Am incercat sa invart motorul manual, merge cam o tura complet intr-o directie si alta si apoi il blocheaza ceva.
    Poate cineva sa imi dea o idee ce poate avea ? Multumesc.
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica distributia.
     
  12. matzu_maryus 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2017
    Locație:
    london
    Masina:
    audi a6 1.9td 2001
    Am verificat-o. Totul e ok. Azi desface baia de ulei. E posibil sa fie de la pompa de ulei sa fie infundat sorbul.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ma indoiesc/nu am gasit niciod.asa ceva/sa ne spui si noua motivul/ce ai gasit.
    Cum ai invartit sa verifici distributia daca nu ti permite sa invarti motorul?
    Probabil te ai uitat doar daca cureaua e intreaga si nu rupta.
     
  14. matzu_maryus 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2017
    Locație:
    london
    Masina:
    audi a6 1.9td 2001
    deci motorul face o rotatie completa intr.un sens apoi blocheaza.apoi invart in celalalt sens la fel face o rotatie completa si blocheaza din nou
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Te am intrebat cum ai verificat distributia!
    Verificare distributie inseamna sa calezi vibrochen/ax came cu, cala vibrochen/bolt sus ax came/daca nu ai facut asa nu ai verificat nimic decat optic.
    Ce spui tu seamana a distributie sarita/biela indoita/ax came rupt.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Maryus tu spui niste prostii. Motorul trebuie sa faca minim 2 rotatii complete ca sa revina disitributia la punct. Se caleaza distributia, se verifica distributia, se scot calele dupa ce s-a verificat distributia adica s-a pus la punct si cu motorul rece se invarte de motor de cate ori este nevoie ca sa verifici cum vin calele de fixare la vibrochen si cele din fulie.
    Ce iti spunem noi, pentru tine sunt limbi straine si asta se vede din raspunsurile care le dai.
    Dupa ce ai facut tot ce era de facut (reparatii, demontare, curatare senzori, verificat diverse si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.
    Sunt zeci de motive pentru problema ta dar nu o sa afli asta din fata tastaturii ci la un bun mecanic care tu nu l-ai gasit, din pacate.
    Cand ne cumparam o masina ne gandim si cum si unde o reparam daca se strica adica ne intrebam: am un meserias care me poate ajuta sau stau si dau din colt in colt si caut rezolvarea la ghicitoare ?
    Iti cumperi masina si in functie de unde te afli si in functie de mecanicii care ii ai la dispozitie pentru ca in caz de defecte ulterioare o sa stai sa te uiti lung, la o gramada de fiare in fata casei, pentru ca nu are cine sa te ajute. Nu vreau sa imi dai nici o replica la acest mesaj ci sa revii cu un mesaj despre cum ai rezolvat si atat. Multumesc si bafta ca ai mare nevoie.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  17. Ciprian93 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Roman, Neamț
    Masina:
    Audi A6, C5, 2003, 1.9 TDI 131 CP, 6+1 Viteze
    Salut! Sunt posesorul unui A6 2002, 131 cai in 6 trepte. De vreo 2 saptamani am o problemuta la masina. Am ramas fara putere pe la 120-130 la ora, iar in momentul cand am repornit motorul si-a revenit. Dar am patit asta cam de 7 ori intr-un drum Bacau - Iasi. Citind pe forumuri am ajuns la concluzia ca e vestitul limp mode. Stiti cumva care ar fi cauzele? Va multumesc! Sarbatori cu bine!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cauze sunt 100, fa o scanare.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauzele le afli dupa un LOG in mers si diagnoza. Despre tot ce ai intrebat exista raspuns pe forum. Despre service nu se discuta aici in acest topic.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Asta e cauza/fa un log cum a spus @Cristi, apoi te apuci de curatat turbina(in.poza A4/2006/BLB de azi).
    Turbina blocata pe deschis(log facut alaltaieri azi"operata").
     
    Ultima editare: 22 Dec 2017

Distribuie pagina asta