1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme motoare diesel 1.9 TDI la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de blueice69, 13 Iun 2013.

  1. Nico13 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A4 ,1.9 TDI ahh 1999-2000
    Salut,am un audi A4 b5 ahh 1.9 tdi. Am o problema: dimineata la pornire da sa pornească dar dupa câteva încercări moare. Problema este ca daca vine cineva sa imi dea curent cu pune clești pe baterie o ia direct. Dupa aceea pe parcursul zilei nu mai am probleme. Asa mi a facut si asta vara si acum. Mașina a vazut o câțiva mecanici,dar nimic. Unul dintre ei mi a zis ca este din cauza la pompa de motorina,i am schimbat garniturile,dar degeaba la fel face. Cand pornește ajutata scoate un fum închis la culoare. I am măsurat bujiile,sunt ok,bateria la fel,ok. Totul s a măsurat dimineata la rece. Unii zic ca s ar putea sa fie injectoarele,alții electromotorul. Ideea este ca nu știu ce sa ii fac. Daca cineva s a lovit de o problema ca a mea,va rog sa ma ajutați cu un răspuns.
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In primul rand cauta un mecanic, in al doilea rand parcheaza masina cu botul in jos peste noapte si vezi cum porneste dimineata, in al treilea rand masoara pompa tandem sa vezi ce e cu ea(banuiesc ca ea este de vina), degeaba ai schimbat garnituri la pompa, in al patrulea masoara etanseitatea oringurilor la injectoare, verifica etanseitatea circuitului de alimentare,etc.
    Sunt motoare care se fabrica de peste 25 ani, cum se face ca nu le"lamuriti"nu inteleg.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Un sfat va rog. Masina porneste la sfert.. are rost sa incerc o reglare a injectoarelor conform elsa ? Sau sa schimb garniturile.. Din cate m-am informat , pe youtube exista un filmulet in care spune ca problemele la injectoare pot provenii din cauza pompei tandem.

    Acest ar fi . Ei precizeaza ca daca cantitatea injectata este mai mare de 8 mg sunt probleme cu injectoarele. La mine la cald am 5.5 dar valorile pe injectoare sunt proaste dupa cum puteti vedea in logul atasat..

    Interesant este ca masina cateodata iti face masaj , cateodata nu..:)
     
    Ultima editare: 13 Ian 2018
  4. Audi_Hunor 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Locație:
    Targu mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 1996

    Salutare
    Im cer scuze ca am intervenit in discutie.

    Am si eu o problema asemanatoare. Dimineata la prima pornire, motorul pornsete foarte greu. Cand pun contactul dupa cateva secunde se stinge becul de bujie, iar in bord la tensiunea bateriei se vede ca ceva mai consuma curentul, tensiune ramane la 11 volti.
    Dupa ce se auzea un click (ma gandesca ca asta e releu) tensiune sare la 12 volti si motorul porneste mai usor.
    Pana iarna asta nu am avut problem de genul asta, cand s-a stins beculetul de bujie, motorul a pornit la sfert.

    Bateria am cumparat de 2 ani si cateva luni si este Varta.
    Bujile schimbate si consumabile schimbate acum de o luna.

    Oare e o problema de baterie sau de releu?
     
  5. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Problema este la electromotor (demaror, etc.). Dat jos de pe masina, schimbat carbunii, bucsile (daca au joc, adica uzati) si curatat. La o masina de douazeci de ani este ceva normal si necesar.
    Se gasesc si reconditionate ce arata ca nou.
     
  6. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Salutare,
    Am un audi A4 B5 din 1997 cod motor AHU. Masia a mers foarte bine pana acum cateva zile cand a inceput sa curga motorina intre corpul pompei si acel corp cu tevile care merg la injectoare. Mi-a demontat mecanicul pompa, am dus-o la pompagiu pentru a schimba garniturile, le-a schimbat, am pus pompa pe masina si reglata ok. Problema este ca nu vrea sa mai porneasca. Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi ?
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Verifica avansul cu vcds si regleaza-l. Este iesit din specificatii. Este mentionata pe forum procedura. Doar trebuie sa citesti fara sa intrebi nimic.
     
  8. robert14

    robert14 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2017
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9tdi ajm 2000
    Buna seara. Azi am facut prostia sa spal motorul ajm(cu solutie de spalat masina si vap)
    Acum porneste perfect,ca si inainte, nu scoate pic de fum de nicio culoare, insa problema apare cand il turez.
    Se tureaza pana la 1700 de ture apoi incepe si balbaie, merge urat, iar acul o ia razna.
    Merge foarte bine daca nu o turez mai mult de 1700, pot merge chiar si cu a 5a. Si am mers cu ea pe la 1500 de ture pana s a incalzit motorul in speranta ca o fi vreun senzor, mufa ude si sa se usuce insa nimic.
    Iar in mers, daca incerc sa o turez mai mult de 1700 de ture ii da in nas(nu stiu altfel cum sa ma exprim) si merge in suturi
    Daca tot tin piciorul pe peda si incerc sa o turez mai mult de atat se aprinde si becul de la asr.
    Aici este un video cum face:



    S-a lovit cineva de aceasta problema?
     
  9. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pune un testar si vezi ce eroare ai. Dupa care usuci bine in zona cu probleme.
     
  10. robert14

    robert14 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2017
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9tdi ajm 2000
    S-a rezolvat de la sine
     
  11. robert14

    robert14 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2017
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi a4 b5 1.9tdi ajm 2000
    Chiar daca revin dupa 5 ani, vreau sa va spun ca problema a fost de la senzorul de turatie de pe blocul motor.
    Era ciupit cablajul si a intrat apa pe acolo, am descoperit asta dupa 2 ani.
     
    TalosCosmin apreciază asta.

Distribuie pagina asta