Salut, Am un Audi A4 Allroad, quattro, 3.0d, 2010(cutie automata) si 117mii km reali. Prima data cand a aparut eroarea: "Gearbox malfunction, you may continue driving. Limited functionality.", a fost in Decembrie 2015, cam doua luni de zile. Am dus-o la Audi in Voluntari si dupa testul de diagnoza aparent respunsul era simplu: Necesar: schimb "Cablaj Mechatronik" Pretul a fost de 3500lei, toti stim ca Audi nu sunt ieftini, era si perioada sarbatorilor deci nu am lasat masina la reparat. Pentru a doua opinie, am fost la un service mic din Targoviste unde mi-a pus testerul lui si a aparut Cod: 8040 - Limitare de cuplu; cauza P17D8 00 (040)- temperatura pe ambreaj prea mare Raspunsul lor a fost: "aveti probleme cu cutia de viteze mai precis ceva legat de ambreaj si comanda lui. Nu stiu sa stabilesc costuri exacte doar dupa demontare si verificare dar estimativ pot sa va spun ca reparatii anterioare la asemenea probleme se situeaza intre 1500 euro si 2500 euro reparatie completa manopera + piese + ulei, etc." Ma poate ajuta cineva sa inteleg care este problema reala si daca sa merg la Audi pentru reparatii sau aveti alte recomandari de service-uri bune si cu preturi rezonabile pentru o astfel de reparatie ? Multumesc!
Update! Pana la urma am mers pe varianta Audi. Spre surprinderea mea, costul final a fost de 2750lei si nu 3500lei, tipul recunoscand ca a gresit calculul. Am lasat masina dimineata si am ridicat-o la sfarsitul programului. Merg cu ea de 10 zile si am parcurs cateva sute de km in Bucuresti si afara. Pana acum merge perfect.
@Jackoull - Ma bucur ca ai rezolvat problema. Interesant ca a fost cablajul de vina. Din curiozitate, l-ai cerut pe cel defect sa il arunci tu ? Toate bune
Da, si eu, nu am mai avut probleme de la reparatie. Apropos de ce-ai zis tu @mabalaru, nici nu m-am gandit sa le cer cablul. Daca nu ar fi fost de la el, ce putea sa fie?
Cred ca a facut referire la faptul ca este posibil ca vechiul cablaj sa fi fost "carpit" si ti-au luat banii pe unul nou + inlocuire.
Salut Exact la aia am facut referire. M-as mira sa inlocuiasca ei direct un cablaj... Tine minte pe viitor sa ceri piesele vechi (chit ca le arunci tu la gunoi...) Toate bune
Buna ziua, Revin cu probleme, din pacate. Am masina din profil - cutie automata - care acum are aproximativ 135.000 km. De cateva saptamani mi-a aparut o problema cand intra in marche-arriere: cutia pare ca intra in pozitie dar cand accelerez sa dau inapoi isi pierde puterea si cu greu inainteaza. Nu se intampla tot timpul dar destul de frecvent sa incep sa ma ingrijorez. Ieri a aparut si check engine pe bord. Are cineva idea care este problema ? Multumesc
Jackoull ai rezolvat problema ? era cumva lipsa ulei ? Am facut si eu comanda de 5 litri ulei cutie si de filtru. Stie cineva daca intra mai mult sau sunt indeajuns ?
Ai rezolvat pana la urma cu uleiul, l-ai schimbat? Luand masina SH mi-a fost teama sa aleg automata. Bafta
Salutare! Da am schimbat uleiul si filtrul cel din capsula,este totul ok! Am facut cred 3000 de km de la schimb deja si nu sunt probleme.
Salut, Chiar daca e un topic vechi.. prefer sa intreb aici...ca e tot de cutie cred. Am un Allroad din 2013 2.0TFSI, implineste venerabila varsta de 235.000km, toate reviziile la timp . Masina are o mica problema: uneori smuceste ceva cand plec de pe loc chiar daca nu apas acceleratia (cutie automata) parca se chinuie putin. Am programat-o la schimbat ulei cutie, si ce alte fluide or mai fi pe acolo. Aveti cumva vreo idee daca ar putea fi altceva ? Multumesc
Sper ca ai programat-o la reprezentanta. O sa vada acolo daca ai erori pe cutie si care sunt ele. Asa pe ghicite nu-ai cum. Poate fi chiar nivelul de ulei 150-200ml, uneori se simt sau adaptarea ambreajelor, solenoizi in mecatronic, nu stim. Spune-le sa o testeze. Stiu ei ce au de facut, e simplu. A mea a avut un comportament ciudat dar nu foarte rau la trecerea peste denivelarile pietonale. Lipseau 300ml de ulei.