1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata la Allroad A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 allroad quattro' creată de Jackoull, 1 Feb 2016.

  1. Jackoull

    Jackoull 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, Quattro, 3.0 TDI/240CP/ S7/ 2010
    Salut,

    Am un Audi A4 Allroad, quattro, 3.0d, 2010(cutie automata) si 117mii km reali.

    Prima data cand a aparut eroarea: "Gearbox malfunction, you may continue driving. Limited functionality.", a fost in Decembrie 2015, cam doua luni de zile.
    Am dus-o la Audi in Voluntari si dupa testul de diagnoza aparent respunsul era simplu: Necesar: schimb "Cablaj Mechatronik"
    Pretul a fost de 3500lei, toti stim ca Audi nu sunt ieftini, era si perioada sarbatorilor deci nu am lasat masina la reparat.

    Pentru a doua opinie, am fost la un service mic din Targoviste unde mi-a pus testerul lui si a aparut
    Cod: 8040 - Limitare de cuplu; cauza P17D8 00 (040)- temperatura pe ambreaj prea mare
    Raspunsul lor a fost: "aveti probleme cu cutia de viteze mai precis ceva legat de ambreaj si comanda lui. Nu stiu sa stabilesc costuri exacte doar dupa demontare si verificare dar estimativ pot sa va spun ca reparatii anterioare la asemenea probleme se situeaza intre 1500 euro si 2500 euro reparatie completa manopera + piese + ulei, etc."

    Ma poate ajuta cineva sa inteleg care este problema reala si daca sa merg la Audi pentru reparatii sau aveti alte recomandari de service-uri bune si cu preturi rezonabile pentru o astfel de reparatie ?

    Multumesc!
     
  2. Jackoull

    Jackoull 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, Quattro, 3.0 TDI/240CP/ S7/ 2010
    Update!
    Pana la urma am mers pe varianta Audi.
    Spre surprinderea mea, costul final a fost de 2750lei si nu 3500lei, tipul recunoscand ca a gresit calculul.

    Am lasat masina dimineata si am ridicat-o la sfarsitul programului.
    Merg cu ea de 10 zile si am parcurs cateva sute de km in Bucuresti si afara.

    Pana acum merge perfect.
     
  3. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @Jackoull - Ma bucur ca ai rezolvat problema.
    Interesant ca a fost cablajul de vina. Din curiozitate, l-ai cerut pe cel defect sa il arunci tu ?

    Toate bune
     
  4. Jackoull

    Jackoull 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, Quattro, 3.0 TDI/240CP/ S7/ 2010
    Da, si eu, nu am mai avut probleme de la reparatie.
    Apropos de ce-ai zis tu @mabalaru, nici nu m-am gandit sa le cer cablul.
    Daca nu ar fi fost de la el, ce putea sa fie?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca a facut referire la faptul ca este posibil ca vechiul cablaj sa fi fost "carpit" si ti-au luat banii pe unul nou + inlocuire. :)
     
  6. Jackoull

    Jackoull 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, Quattro, 3.0 TDI/240CP/ S7/ 2010
    Acum am inteles :D, nu stiu ce sa zic, mi-au dat garantie 2 ani parca. @audi66
     
  7. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut
    Exact la aia am facut referire. M-as mira sa inlocuiasca ei direct un cablaj...
    Tine minte pe viitor sa ceri piesele vechi (chit ca le arunci tu la gunoi...)

    Toate bune
     
  8. Jackoull

    Jackoull 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, Quattro, 3.0 TDI/240CP/ S7/ 2010
    Buna ziua,
    Revin cu probleme, din pacate. Am masina din profil - cutie automata - care acum are aproximativ 135.000 km.
    De cateva saptamani mi-a aparut o problema cand intra in marche-arriere: cutia pare ca intra in pozitie dar cand accelerez sa dau inapoi isi pierde puterea si cu greu inainteaza.
    Nu se intampla tot timpul dar destul de frecvent sa incep sa ma ingrijorez. Ieri a aparut si check engine pe bord.
    Are cineva idea care este problema ?
    Multumesc
     
  9. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Jackoull ai rezolvat problema ? era cumva lipsa ulei ?

    Am facut si eu comanda de 5 litri ulei cutie si de filtru. Stie cineva daca intra mai mult sau sunt indeajuns ?
     
  10. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Ai rezolvat pana la urma cu uleiul, l-ai schimbat? Luand masina SH mi-a fost teama sa aleg automata. Bafta
     
  11. Pinichi

    Pinichi 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8,5 Allroad 2l CNHA 190 CP. AN 2014 Facelift
    Salutare! Da am schimbat uleiul si filtrul cel din capsula,este totul ok! Am facut cred 3000 de km de la schimb deja si nu sunt probleme.
     
  12. evident 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Skoda Octavia 2 FL, 1.6TDI, 2010 | Audi A4 Allroad 2.0TFSI 2013
    Salut,
    Chiar daca e un topic vechi.. prefer sa intreb aici...ca e tot de cutie cred.
    Am un Allroad din 2013 2.0TFSI, implineste venerabila varsta de 235.000km, toate reviziile la timp . Masina are o mica problema: uneori smuceste ceva cand plec de pe loc chiar daca nu apas acceleratia (cutie automata) parca se chinuie putin.
    Am programat-o la schimbat ulei cutie, si ce alte fluide or mai fi pe acolo. Aveti cumva vreo idee daca ar putea fi altceva ?

    Multumesc
     
    cristiAlex873456 apreciază asta.
  13. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Sper ca ai programat-o la reprezentanta. O sa vada acolo daca ai erori pe cutie si care sunt ele. Asa pe ghicite nu-ai cum.
    Poate fi chiar nivelul de ulei 150-200ml, uneori se simt sau adaptarea ambreajelor, solenoizi in mecatronic, nu stim.
    Spune-le sa o testeze. Stiu ei ce au de facut, e simplu.
    A mea a avut un comportament ciudat dar nu foarte rau la trecerea peste denivelarile pietonale. Lipseau 300ml de ulei.
     

Distribuie pagina asta