1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata DSG la Audi A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de dnsuru, 4 Aug 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Invata ce cutie conduci pentru ca s-a mai explicat de zeci de ori pe forum aici si in alte locuri pe net. Este S-tronic = DSG (la VW). Nu exista cutie Tiptronic montata pe A3 8P.
     
  2. loorentzoo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 FSI 150 cp
    Eu zic ce scrie in cartea masinii, nu scrie nici Stronic nici DSG scri clar tiptronic
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa seria de caroserie sa vedem exact ce cutie ai. Tiptronic se refera la altceva.
     
  4. root

    root 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2013 - 1.8 TFSI ( CJSA ) 132KW
    Salutare,

    Scuze pentru offtopic, Am o nelamurire legat de cutia de viteza DSG 7, @nucugheri mi-a scos un raport din partslink24 cu, cod cutie de viteze si scrie ca este PNC.
    Mai exact de model de cutie este ? DQ381 ? DQ500 ? Pentru masina din semnatura.

    Multumesc anticipat!
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai cutie S-tronic 0CW, ambreiaj dublu 7 trepte, cu codul PNC.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nucu, asta a inteles. :) Ce nu a inteles este faptul ca el vrea sa stie daca pe masina are montata mizeria de cutie cu ambreiaje uscate si fara intretinere sau aia mai fiabila (dar tot o mizerie) cu ambreiaje in ulei si cu intretinere = schimb la fiecare 60.000 km.

    Din cate stiu eu cutia lui este cea cu intretinere dar nu stiu acum codul. Nu am acces la tabelele mele cu acel cod mentionat de el.

    L.E.

    Am gasit: el are cutia DQ 381 fostul DQ 250 adica mizeria aia :) cu ambreiaje in ulei si cu intretinere = schimb la fiecare 60.000 km.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia aici ce zice Elsa pentru cutia PNC:
     
    root apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atunci treaba e si mai grava adica are DQ 200. Chiar ca cea mai petarda. :)
     
  9. root

    root 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2013 - 1.8 TFSI ( CJSA ) 132KW
    @Cristi @nucugheri multumesc pentru raspuns.

    La modelul acesta DQ 200 la cati km se schimba / reumple uleiul ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Niciodata. Trebuia sa fi vazut asta din fisierele si pozele atasate de Nucu. Se schimba mecatronicul cu totul ca o sa te lase = paraseasca la maxim 70-80.000 km.
    Eu am schimbat la un VW Golf cu acesta cutie mecatronicul de 2 ori pana la 170.000 km. Cost 5.200 lei piesa noua originala ca altceva nu poti cumpara si fara manopera care trebuie facuta in service specializat care are acces la baza de date on-line cu fabrica pentru initializarea si codarea mecatronicului cand se schimba.

    Acest acces cu fabrica VW, in Bucuresti, il are doar un singur service in afara de reprezentante.

    Cand va cumparati masini din astea cu aceste mizerii de cutii trebuie sa va asumati si niste cheltuieli.

    Asa ca fa o sfestanie, ca tot e la moda si se poarta, :) sa nu te lase mecatronicul si cu Dumnezeu inainte. :)
     
  11. root

    root 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2013 - 1.8 TFSI ( CJSA ) 132KW
    @Cristi Masina are 122.000km si nu a fost schimbat mecatronicul si nici probleme la cutie nu am. Ce pot sa spun e ca am un inceput de sfarsit de volanta cred, urmeaza sa verific. Acum ca pica mecatronicul maine sau mai tarziu, asta e. La cat a costat masina si numarul de km, 1500E investitie nu cred ca e o suma foarte mare.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Imi place cum gandesti. Daca asa ar gandi toti utilizatorii de Audi de pe acest forum in special, am fi departe si nu am mai pune intrebari tampite ca de exemplu: de unde cumparam piese noi de la gunoi ? :) Bafta.
     
    root apreciază asta.
  13. Guest 1904 Guest

    NU si nimeni nu vrea sa ma ajute ! Cat a fost iarna si temperaturi scazute a mers unsa, acum vine iar vara si cred ca o sa faca la fel ! Eu mai astept ca cineva, mai specialist si care are experienta reala in cutii DSG sa imi raspunda sau macar sa zica "dai foc" ! ;)
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu astepti sa iti diagnostichezi cutia din fata calculatorului ? Ai de asteptat, nu gluma.
    Am impresia ca aveti ceva retineri sa va duceti la un service competent sa va dea cutia jos pentru a primi un verdict, dar banuiesc ca tot mergeti cu masina asa.
    Nu stiu cum o fi sa mergi cu o masina premium "in hopuri", poate voua va place sau v-ati obisnuit asa.
     
    Vasile Vaska apreciază asta.
  15. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    E bun totusi ca avem Audi. Am fi vrut insa cu intretinere la pret de dezmembrari...
     
  16. Guest 1904 Guest

    Referitor la problema mea am fost la reprezentanta si surpriza, dupa ce au pus diagnoza cutia nu are nimic, doar ca acea problema persista si toti ridica din umeri. La mine tot calvarul incepe la temperatura apei de 90 de grade. Ma gandeam ca cineva, de anul trecut pana acum, poate s-a mai intilnit cu acesta problema, de asta am raspuns lui OctavianA4Avant, banuind ca omul are aceeasi problema ca mine sau poate vrea sa ma ajute.
    O zi buna va doresc !
     
  17. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Va salut, de ceva timp incep sa aud un zgomot metalic (un fel de clanc) la retrogradarea vitezelor(4-3-2) cand merg cu geamul deschis, deci nu e asa puternic; si nu se aude de fiecare data. Zgomotul e mai pronuntat atunci cand calc frana, cand o las pe ea sa decelereze nu se aude de fiecare data. Ulei in cutie a fost schimbat la fiecare 60.000km in reprezentanta in elvetia(conform cartii de service si verificarii in reprezentanta a VIN.ului.) Am cumparat masina la 254.000, acum are 275000km. Audi a3 2009 facelift, dsg6, CR, cod motor cbbb.
    Deci, sa pun bani deoparte pt o cutie noua ? :(
    Am citit acest topic si nu am mai gasit acest simptom.
    Va multumes!
     
  18. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Acelasi simptom l-am avut si eu tot la A3 8p cutie DSG dar facea doar la treapta a doua. Verdictul a fost o planetara care intra in cutie si care era mai uzata (sper sa nu gresesc) dar nu am mai ajuns cu masina sa o si rezolv.
     
  19. paun vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2018
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3,2.0Tdi 2004
    Salut,
    Din pacate sunt ghinionistul care a achizitionat masina lui Bodo, cea care face intradevar ca toti dracii cand apa ajunge la 90 de grade...trepideaza de zici ca a intrat satana cu toata legiunea in ea, cand are ea chef.Pana acum toti mecanicii pe care i-am vizitat baga mana in foc ca nu e din cutie...dar niciunul nu stie de la ce e...concret. Am gasit un injector mort (si cand spun mort chiar asa e) si astept ca saptamana asta sa il schimb desi nu cred ca poate fi din injector.Curios e ca daca e rece afara si apa nu se ridica pana la 90...masina merge perfect...(nu inteleg legatura dintre apa si cutie, daca o fi din cutie)
    De mentionat ca vanzatorul a fost foarte sincer si nu a mentionat nimic despre aceasta problema (noroc ca am gasit posturile lui aici pe forum, ca nega si acum omul) iar masina in probe a mers bine fiind rece.SFATURI?????
     
  20. Andrei# 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi a3 2.0 tdi automat CBA 2008
    Buna băieți,
    Am si eu un AUDI A3 8P 2008 2.0 tdi 140 cai cutie automata cod motor CBA si nu stiu daca in viteza a 6-a la 120 km/h unde imi arata ca are 3000 de rotații pe minut este normal sa stea asa turata ?
     

Distribuie pagina asta