Salutare, am observat ca la turatii mari masinuta scoate putin fum. Am facut o scanare cu vcds-ul, si am primit rezultatele. Nu sunt stocate coduri de eroare, dar exista niste valori pe care eu nu stiu sa le interpretez. Rog daca stiti sa ma lamuriti cat ar trebui sa fie valorile normale, si de ce sunt ale mele mai mari sau mai mic (daca stiti evident). Mersi Asta e la relanti : Address 01: Engine (045 906 019 G) 09:32:49 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 945 /min Engine Speed (G28) 240.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 156.8 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 19.9 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle Asta e la turatie : 09:33:37 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) 2394 /min Engine Speed (G28) 225.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.) 539.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual) 4.8 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
salutare i-am dat de cap, am schimbat debitmetrul si un mecanic foarte luminat a uitat sa conecteze conducta de aer de la egr, iar concluzia a fost citirea cu pricina. ca si simptome, consum mare de motorina. cu ocazia asta am curatat si egr-ul care era imbacsit.
Azi mi s-a aprins becul din bord, probleme motor. Pe vag-com mi-a dat codul 19559 servomotor clapeta canal admisie V157 defect. Am dat jos EGR-ul, si l-am desfacut. Intr-adevar, pinioanele de plastic din interior, care angreneaza clapeta sunt polizate. In concluzie trebuie sa caut jumatatea aceea de EGR, din dezmembrari. Cine imi poate confirma daca se potriveste si de la alte marci cum ar fi skoda fabia, polo, golf, ...? Motorul meu este 1,4 tdi cod BHC. Multumesc.
De fapt, Pierburg. https://www.autokarma.ro/supapa-egr-7-24809-31-0-pierburg?search=045131501k&grupa_produse=Produse cautate dupa cod producator&grupa_order=8 De fapt, eroarea lui este de la clapeta de acceleratie, nicidecum EGR (care nu are nici o rotita dintata). Asta intr-adevar, trebuie sa o cumpere pe Siemens-VDO. https://www.autokarma.ro/clapeta-control-admisie-aer-a2c59511707-siemens-vdo?search=045128063g&grupa_produse=Produse cautate dupa cod producator&grupa_order=8 Daca pe partea electronica a clapetei nu a intrat ulei si stii sigur ca problema este de la rotitele dintate tocite, cumpara cu incredere kit-ul de reparatie din link-ul de mai jos si problema este ca si rezolvata. Confirm compatibilitatea cu masina ta, partea buna fiind materialul din care sunt construite, cupru. https://www.ebay.it/itm/Drosselklap...e:Audi&hash=item41c3243369:g:6PIAAOSw3WxZ5e9u Eu am peste 20 de kit-uri cumparate de la vanzatorul respectiv din 2 considerente : aliajul rotitelor si faptul ca trimite cu DHL.