1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Kun Andrei Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8 BK2 2013
    Mersi de recomandari . Da, sunt multe informații de digerat aici, multe pagini. De cutia multitronic am grija cu schimbul de ulei si sa o folosesc corect dar n-as vrea sa se strice din alte cauze care nu tin de mine.

    Mersi :)
     
  2. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Salut,
    Am si eu o intrebare pentru colegii mai cunoscatori intr-ale ECU/soft-urilor de pe aceste motoare.
    Este adevarat cum ca in functie de stilul de condus, ECU ajusteaza diferiti parametri? Adica, daca eu conduc o perioada ‘babeste’ apasand acceleratia mai usor, masina se va obisnui cu stilul asta domol, iar apoi daca vreau sa fac o depasire mai in forta din cauza acestei obisnuiri masina sa nu-si puna resursele la bataie? (turbo, admisie, etc)
    Intreb pentru ca uneori am variatii in ceea ce priveste raspunsul masinii la accelerari, cateodata ma baga in scaun, alte dati nu prea (comparand aceeasi treapta de viteza si aceleasi plaje de turatii). ESP-ul nu am vazut sa se aprinda, nu cred ca erau pierderi de tractiune.
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu. Doar cutia isi adapteaza turatia la care schimba

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    MDU apreciază asta.
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @kng_bv trebuia sa specifici ca doar cutiile automate se adapteaza, nu si cele manuale... sa nu se creeze confuzie !
     
    cornel1970 apreciază asta.
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pai manuala schimba singura? :))

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  6. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Multumesc pentru clarificari baieti, am inteles din prima ca era vorba de automata. Eu am manuala deci nu se aplica la mine.
     
  7. transon 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2017
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q5 FY
    Salut, si eu am avut aceeași senzație, ca reacția calculatorului e cumva intuitivă, după stilul de condus. Acum am montat si activat butonul ADS, si doar in meniul Auto mai face chestia asta, atunci când selectez modul Dinamic sau Comfort are o reacție mai constantă.
     
  8. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Cand masina este in modul Auto se va comporta diferit in functie de stilul de mers (vezi topicul Audi Drive Select la A4 B8).
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Da, va trece pe dynamic sau comfort automat, dar nu de adapteaza dupa stilul de mers, sunt doar 2 moduri de condus. Cand cineva intreaba de adaptare se intelege adaptare in timp si mentinerea acelei adaptari o perioada mai lunga de timp.
     
    EuSebyU1 apreciază asta.
  10. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    A montat cineva pe motor 2.0 intercooler de 3.0/4.2 si daca da.... ce imbunatatiri a adus? Ms
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Daca nu faci si soft pentru a beneficia de gradele in minus aduse de intercooler, nu merita bataia de cap.
     
  12. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    As vrea sa montez acest intercooler fara se observe din exterior, apoi montarea unei turbine de 2.7/3.0 si apoi un soft
     
  13. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Buna seara,
    Pentru masina din profil ce imi recomandați in modificarea turbinei: miez de 2.5 sau 2.7 ? Si daca se poate rog ca raspunsurile sa fie si argumentate sau recomandați direct un 2.7 ? Multumesc anticipat
     
  14. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    Am si eu o intrebare pt cunoscatori daca in turbina mea de 143 cp bag un miez de o turbina mai mare de 177cp merge???? SAU trebuie alezata si modificata coca de la turbina mea .Tin sa precizez ca am un motor CAGA de 143 cp cu un soft facut pina la 170cp .Dar asi dori pe viitor sa o duc pina la aproape de 200 cp
     
  15. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Salut, am acelasi motor ca al tău. Resoftat la 182 hp. Fara Dpf, merge pana la 210 hp, cel putin asta sustine tunerul la care merg eu. Peste, trebuie schimbata turbina.
    Interesant, merge montat intercoolerul de la 3.0 tdi sau 2.7, in locul celui original? Este disponibil un tutorial pe forum?
     
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    La motoarele CAG-A,B,C se poate monta plug&play turbina de CAH-A.

    Aceasta informatie este repetata de mai multe ori pe forum ;)

    Spor!
     
    MDU apreciază asta.
  17. Stefanhome 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4/2.0/2013
    Salutare, am un audi a4 2014 2.0 de 150 cai automata 8 trepte. Cat pot sa o urc in putere in siguranta?
    Se poate aceasta upgrade de putere sa fie disponibil cand o dau in sport? Adica sa mearga normal in D pe 150 cai si cand vreau putere mai mare o dau in Sport si obtin maximul disponibil 180 sau cat o sa aiba dupa upgrade?
    La un posibil update de soft la o revizie - le fac la audi - dispare aceasta resoftare? Se poate salva si sa o pun eu cumva fara costuri suplimentare?
    Si daca recomandati pe cineva si cat ar costa
    Multumesc frumos
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    - ~190cp obtii dupa resoftare
    - Nu se poate pune doar pe sport, sport fiind setarea cutiei, nu a motorului (poti limita cuplul din softul cutiei, dar sunt costuri extra destul de mari)
    - La orice update la reprezentanta pierzi softul de putere
    - Nu ai nici o posibilitate de restaurare a softului de putere in regim de amator

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    cornel1970 apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stefan tu ai citit topicul asta integral ? Se pare ca nu.
     
  20. Casper4U

    Casper4U 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line, 2.0 TDI - BPW,

Distribuie pagina asta