1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 si 3.2 Benzina la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de kokoloi, 17 Aug 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi PDF-ul atasat, poate reusesti sa indentifici furtunul.

    Data viitoare trece-ti codul motor in profil.
     
  2. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Gasit. Multumesc! vineri ma ocup de problema. Este cel de la rezervorul de aer.
     
  3. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Am rezolvat ieri problema cu furtunul de vaccum. Mulțumesc audi66 pentru ajutor.
     
  4. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Am schimbat actuatorul, am schimbat furtunile de Vaccum și tot nu scap de eroarea de mai jos. Nu am alta eroare pe motor. Motorul funcționează bine, nu trepidează, merge foarte Ok.

    17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
     
  5. A8 3.0i

    A8 3.0i 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Wiena
    Masina:
    Audi a8 3.0 2005
    Buna ziua,
    Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva. Am inlocuit distributia la masina si dupa vreo 500 km a inceput sa intrerupa motorul. Cand îi gau gaz adica pedala pana in fund, imi palpaie check motor. Am facut o scanare si imi da urmatoarele erori:

    Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lbl

    Part No SW: 4E0 910 559 HW: 4E0 907 560

    Component: 3.0L V6/5V G 0030

    Revision: 00000000 Serial number: AUX3Z0C8123565

    Coding: 0011583

    Shop #: WSC 00160 219 44722

    VCID: E6C3D013D192962E8EF-80B3


    2 Faults Found:

    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

    P0300 - 001 -

    16688 - Cylinder 4

    P0304 - 001 - Misfire Detected

    Readiness: 0010 0001

    Ce poate sa fie ?
     
  6. Polgar 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A8,3,2fsi,2005
    Buna tuturor,
    Am un Audi A8 D3 3.2 fsi din 2005, 260 cp si am probleme cu noxele: nu o pot inmatricula in Austria. Trebuie sa o repar. Douazeci de mecanici spun fiecare ceva diferit ca si problema. Cineva mi-a spus ca un piston nu lucra si ca are probleme la arborele cotit asa a zis mecanicul ca a pus-o pe tester.
    Eu am un prieten mecanic care mi-a zis ca este slabit lantul de distributie si ca de aceea da si la testèr erori. Oare asa sa fie ? Daca schimb distributia se rezolva ? Zice ca lantul fiind slabit baga mai multa benzina si nu are ardere buna si asta este problema, asa zice mecanicul meu. Astept pareri.
     
  7. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    A8 3.0i misfire inseamna ca nu da scanteie cand trebuie, nu are nici o treaba cu distributia.
    Vad ca iti da pe mai multi cilindrii deci problema este de la bobina si/sau bujii.

    Vad ca iti da si pe pistonul 4 missfire, acolo e de la bujie.


    Polgar posteaza si tu un log de la o scanare intai.
    Noxele pot fi de la catalizator, benzina nearsa, ardere incompleta, sonde lambda.Fa un log si posteaza-l.
     
    bbubba2424 apreciază asta.
  8. A8 3.0i

    A8 3.0i 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Wiena
    Masina:
    Audi a8 3.0 2005
    Ms AndreiValentin am schimbat bobina si tot a aparut pe cat m-am uitat mai bine era bujia crepata ms muöt oricum
     
  9. Ady Vaduva 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    Targu jiu
    Masina:
    Bmw seria 5 motor3.0d 2005
    salut la toată lumea
    A-și dori sa ma ajutați și pe mine cât mai repede se poate va rog frumos
    Am un audi A8 din 2004 motor de 3.0 benzina mașina a fost cumpărată din Anglia am venit cu ea acasă pe roti nici cea mai mica problema acuma de 2 zile când am pornit-o de dimineața am lăsat-o sa se încălzească când am ești cu ea pe strada aveam vro 40km/h și i-am dat talpa in cuiul ăla de la acceleratie, a început sa Trepidează mașina Și sa plafoneze după ce am oprit-o pe loc m-am gândit ca cutia de viteza , cutia nu are nimic intra in viteza tot schimba bine m-am , când merg cu ea frumos faza sa o bruschez nu face nimic dus cu ea la un prieten am pus-o pe tester mi-a dat o eroare la pedala de la frâna și doi senzori de la motor și in bord mai sta aprins ESP ABS acuma nu știu ce poate sa aibă
    Va multumesc pentru atenție și va rog sa ma ajutați.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca tu care ai vazut erorile nu stii ce poate sa aiba, noi de unde am sti ?
     
  11. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Grea descrierea problemei tale. Poate daca puneai un log de la scanare. Si...grija la cui-ul ala de la pedala de acceleratie. Eu am tot A8 de 3.0 benzina. cutiile de pe acest model sunt mai pretentioase. Eroarea de la pedala de frana nu are nicio legatura descrierea facuta de tine. Eu cand am cumparat masina mergea bine la condus "cuminte" dar nu avea KickDown. Actuatorul de la admisia variabila era varza si tot circuitul de vaccum. Fa o scanare, punde ceva detalii si poate vom avea cum sa te ajutam.
     
  12. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Salutare, problema:
    Pornit masina dimineata, cand a inceput sa scada turatia(niciodata nu plec de pe loc cat timp e socul activ), a inceput sa se balbaie si sa tremure motorul ca dracu si se auzea un zgomot ca de metal, o bataie regulata cu un scartait in spatele motorului, ca si cum ceva freca fier pe fier. dupa 1 minut si-a revenit singura, motorul merge normal, rotund, fara nicio problema. Pe VAG au aparut doar erori de MISSFIRE pe cilindrul 1,3 si 5. A mai patiti cineva asa ceva? Zgomotul acela ma ingrijoreaaz, desi a disparut complet, si totul e normal. Multumesc,
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca nu este sarita distribuita, atunci iti ramane blocat intinzatorul de la distributie. Daca se repeta inca o data, iti convine sa desfaci si sa verifici uzura.
     
  14. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Schimbat distributie anul trebut in vara cu intinzator cu tot. O sa verific. Multumesc,
     

Distribuie pagina asta