1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu daca difera pentru ca toate calele se cumpara exclusiv = doar conform codului de motor. Nu am stat sa verific daca difera.
    Eu am cale pentru zeci de coduri de motor in special PD de generatie mai veche si nu am stat sa fac comparatie. Ce ai cumparat tu sunt niste petarde. :)
    Se vede si cat costa. :) Bine, odata hai de doua ori iti faci treaba cu ele dar a doua oara risti ca acele cale mai ales cea de la fulia axei cu came sa fie deja decalibrata si chiar stramba. Daca vrei scule le cumperi de la Facom, Hazet (care este furnizorul original de peste 100 ani in tot ce inseamna scule si SDV pentru automotive), Gedore = Elora, Draper, Snap-On. Stiu, o sa zici ca trebuie "sa-ti vinzi un rinichi" :) si nu se merita dar daca vrei ceva profesional trebuie sa scoti banul. SDV-urile si sculele care eu le folosesc sunt cumparate de la cei mentionati anterior.

    Nu am desfacut si reparat distributie de la motoare mai noi de 2012 pana acum, asa ca nu stiu sa-ti raspund la ultima intrebare, din pacate. Sfatul meu in cazul asta este sa schimbi mecanicul. Bafta.
     
    sickfuck apreciază asta.
  2. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @Cristi Multumesc

    Stiu ce spui dar le-am cumparat strict pentru o utilizare, nu mai tin eu masina asta inca 210.000 km. Dar ne abatem de la subiect.
    Rog pe cei care au inlocuit distributia la motoarele 2012+ , sau chiar CGLC, sa impartaseasca experietele lor.
    Consumul la relanti cald. sta la 0.5 l/h, schimbul distributiei a coincis si cu schimbul pompei de inalta cu una CP3, masina porneste super ok, insa doar vibratia de la relantiu ma deranjeaza.
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Trebuie si sincronizata distributia.
    Folosirea calelor NU este egal cu o distributie pusa perfect daca nu se respecta intreaga procedura.
     
    ianis și DeViAnS apreciază asta.
  4. cataandruta 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4,b8,1968,2011
    Am si eu o problema. Rola de întindere de la transmisie am comandat-o de la inaa si pe ea vine cu un atipild Made în România este normal?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si care este problema ta ca piesa este fabricata in Romania ? Foarte multe componente de motor si alte piese pentru intreg grupul VAG se fabrica in Romania. Da, e normal, pentru ca un producator auto are mai multi furnizori cu fabrici in mai multe tari. Daca si asta este o problema, deja cand chiar ai problema, la motor de exemplu, aia ce mai inseamna ?
     
  6. cataandruta 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4,b8,1968,2011
    Am cumparat-o astăzi si când am văzut, ce scrie, am crezut ca este contrafacuta
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi citit si tu putin cine este in spatele Ina Schaeffler ai fi aflat ca este printre cei mari angajatori si producatori de piese auto din Romania si de pe glob.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca era contrafacuta macar se oboseau si ei sa scrie Made in Germany pe ambalaj, prezenta mai multa incredere.
     
  9. cataandruta 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4,b8,1968,2011
    Nu m-a interesat pana acum ca nu am avut nevoie. Acum trebuie sa schimb distributia si am văzut când am cumparat piesele. Multumesc frumos pentru răspunsuri
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ultima editare: 27 Feb 2018
    smurff apreciază asta.
  11. cataandruta 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4,b8,1968,2011
    Merci frumos
     
  12. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    salut , urmeaza sa schimb cureaua de accesorii, ar trebui schimbata si fulia de la alternator.?? la masina din semnatura are 250 mii si nu cred ca a fost schimbata. Ca probleme iarna asta am avut doar zgomotul specific care venea de la curea dimineata pe temp scazute cu pronire din a 3/4. probabil intinzator dar din ce am citit si fulia mai cedeaza.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimb-o mai nene fara sa intrebi. :) Schimbi tot: curea, rola alternator, rola intinzator si daca ai si rola ghidare curea pentru AC. Ti s-a mai spus asta.
     
  14. sfedu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Mercedes E220 cdi
    Salutare. Am fost intr-un service pentru o vericare vizuala a cureliei de distribuție, pentru un A4 din 2011. Pe partea exterioara cureaua nu are nici un semn de uzura, dar pe dinții de pe role se vedea un fel se scama. Este acest fapt un motiv întemeiat pentru schimbarea curelei de distribuție ? Mașină are 123000km, dar are 7 ani.
    Mulțumesc .
     
    andreea mihaela apreciază asta.
  15. XCL 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Facelift, 2.0 TDI 177 hp Multitronic, 2012
    Eu am schimbat kit distributie + accesorii la 88.000 km / 6 ani la recomandarea si in service-ul lui Alin ( dudu1307 ), dupa aceeasi inspectie vizuala. Treaba cu 210.000 km fara limita de timp este oricum o exagerare de marketing ( desi pe forum parerile sunt impartite ). Nu sunt inginer/mecanic, insa lucrez cu fabrica celor de la Continental, unde se produc curelele si acelasi lucru mi l-au spus si inginerii lor.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai sunt prosti sa spuna altceva si sa nu vanda produsele lor ? Nu mai puneti botul la toate prostiile. Distributia se schimba la numarul de km si atat. Am masini in famile cu distributie impecabila si au peste 10 ani cu distributia originala. Nu mai induceti lumea in eroare si lasati considerentele personale.
     
    dreiutz apreciază asta.
  17. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Ce credeți ca s-a intamplat aici, sa se plimbe cureaua asa ?
     
  18. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Exact asta am patit si eu dar nu la audi ci la golful 4 in 2008. Am inlocuit tot, absolut tot ce tine de distributie inclusiv fuliile si prezoanele pe care stau rolele si la fel "dansa" cureaua. Dupa multi nervi si bani cheltuiti degeaba, am cumparat chiar doua kit-uri de distributie...mi-am dat seama ca mecanicul nu respecta procedura corecta de instalare a curelei.
    Am cumparat o curea noua (a treia), am confectionat o presa pentru a depresa fulia de la axa cu came si am montat cu mana mea cureaua dupa procedura corecta si a fost ok!
    Este vorba de un motor ALH care seamana foarte mult la partea de distributie cu CR de pe audi.
    Cureaua originala si mult mai groasa decat cea aftermarket nu vroia sa intre pe fulia de pe axa cu came(mecanicul nu a demontat-o) a tot tras de ea si a fortat-o prin rasucire pana a intrat.
    Mare atentie cu acesti "pictori-mecanici" inarmati cu marker-ul pt semne!

    Deci in cazul meu oscilatia curelei a fost strict din montaj, deformarea curelei prin rasucire. Nu as fi crezut asa ceva daca nu pateam. Curelele sunt sensibile!
     
    DeViAnS apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    DeViAnS schimba mecanicul. E praf. Asta se intampla cand nu se demonteza trager-ul complet si nu se scot ambele fulii de la axele cu came. Cine nu face asta inseamna ca nu se pricepe. De asta va faceti masinile varza ca vreti distributie schimbata in 4-5 ore nu in 2-3 zile cat trebuie.
     
  20. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    ok, asta am inteles, dar ce se poate face sa remediez? Oare o fi deja afectata cureaua, sau daca mai merg cu ea asa, uzeaza prematur rulele?
     

Distribuie pagina asta