1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C7 - modificare/inlocuire suspensie - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Rares Miu, 23 Feb 2016.

  1. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Ai cumva suspensia S-line?
     
  2. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Nu. Normala


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Ce presiune ai in anvelope?
     
  4. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    2.1 fata 2.0 spate


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Am condus si cu suspensie normala si jante pe 16 dar masina era chiar barca, nici cu 18 nu am putut sa spun ca e rigida pe suspensia standard. Ca sa vezi daca ai o problema ai putea conduce alt a6 cu suspensie si jante asemantoare, chiar daca mergi sa "testezi" una de vanzare.
     
  6. Cafix 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0 TDI Avant 2014 // CNHA // QLX
    Salut
    Am ridicat masina la vulcanizare si am vazut amortizoarele pe spate uleioase
    Cum vi se par ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu stiu de ce mai intrebi si nu le schimbi.
     
    dentimarius apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Cafix E curs, se vede de la o posta. Vorba lui Cristi. :)
     
  9. Cafix 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0 TDI Avant 2014 // CNHA // QLX
    Multumesc pentru răspunsuri

    Ma puteti ajuta cu codurile amortizoarelor de pe spate ? Ce brand recomandați ? Masina are suspensie adaptiva pe aer.

    WAUZZZ4G7EN207176
     
  10. Cafix 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0 TDI Avant 2014 // CNHA // QLX
    Salut,
    Am gasit in ETKA ca pe masina mea este amortizor pe gaz cod 4G0616031AC. Atunci daca este pe gaz de unde este murdar de ulei, are si ulei in el ?
    Scuze de intrebare dar nu sunt mecanic si vreau sa inteleg. Multumesc pentru ajutor
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt in combinatie gaz/ulei.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Amortizoarele originale sunt pe gaz si ulei. Intotdeauna
     
  13. Cafix 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0 TDI Avant 2014 // CNHA // QLX
    Multumesc
    Nu se gasesc decat OE si costa 3300 ron / buc
    Off
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, din cauza pernelor cu aer. E bine cu perne, pana se strica. :) Acum trebuie sa scoti niste bani seriosi din buzunar.
     
  15. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    As recomanda un test la amortizoare. Am avut la un b8 urme de ulei scurs pe amortizoarele din spate si dupa o testare se pare ca functionau in parametri normali.
     
    Cafix apreciază asta.
  16. Goga Adrian

    Goga Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2017
    Locație:
    Cluj napoca
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0tdi quattro CDUC 2012
    salut colegi! Si-a schimbat cineva arcurile normale cu cele de la Eibach pro kit e10? Trebuie sa schimb unul pe spate si am zis ca ori 2 pe spate ori toate 4.
     
  17. Cristi10 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0tdi CGLC 2011
    Salut. Intentionez sa schimb amortizoarele spate la masina si m-ar interesa sa stiu daca trebuie sa schimb si flansele amortizoarelor. La un service spune ca da, la altul ca nu e nevoie neaparat. In alta ordine de idei care marca e mai buna monroe sau kyb?
     
  18. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Amandoua service-urile trebuie sa le ocolesti.
    Pe spate, in afara de shock absorber bearing (adica rulment intr-o carcasa), nu exista nicio flansa.

    upload_2018-5-7_8-2-17.png [
     
  19. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    S-a mai intalnit cineva cu un “scartait” pe partea stanga (sau dreapta) spate la trecerea peste denivelari (gen limitatoare de viteza)? Zgomotul pare de un cauciuc care freaca pe ceva/undeva. A6, C7.5, Avant 95k km - suspensie pneumatica? Amortizorul pare curat, fara urme de scurgeri.
    Multumesc.
     
  20. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Se pare ca vinovatul este amortizorul stanga care la doar 99.000km (100% reali) prezinta ceva scurgeri. Cei de la Porsche nu au mai intalnit pana acum (la acest nr. de km) defectul+zgomotul reclamat. Scurgerea inca este mascata de protectia de plastic antipraf. Si cel de pe dreapta prezinta ceva scurgeri insa nu asa accentuate. In prima faza voi schimba amortizorul stanga (astept sa soseasca - nou (720E in RO, 520E afara :() si ulterior ii voi schimba si perechea. Ignorand faptul ca ambele prezinta scurgeri, mai mari sau mai mici, cei de la Midocar au spus ca nu necesita schimbarea in pereche; cei de la Porsche Pipera au sfatuit schimbarea ambelor ...oricum le voi schimba pe amandoua. Testul de suspensie a iesit in parametri pe ambele punti/toate rotile.

    6BCF7E79-E4E2-427C-8E1E-E1F4917F735A.jpeg C981028B-CCA6-451A-A623-EDFE2C8FF426.jpeg

    Dupa schimbare, necesita ceva adaptari speciale?
     
    Ultima editare: 30 Iul 2018

Distribuie pagina asta