Chiar eram curios de ce ne spui despre ea, pretul este foarte mic si clar trebuia sa aibe o buba. Daca era doar senzorul de ulei, iti scria in eroare ca este doar ala. Posibil sa aibe probleme cu pompa si nu m as risca la asa ceva. Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
Mulțumesc frumos pentru sfaturi. O sa țin cont și îmi vad în continuare de căutare. În afara de aceasta eroare care este concludenta pentru faptul ca A5 benzina suferă, se da foarte bine pe strada, i-am dat o presiune. Cert este ca as vrea benzina.
La benzina @Mihain f importanta este compresia Dacă chiar ți sa iei motorul de 1.8 ceea ce eu nu as lua decât de noua verifica obligatoriu asta Sa circuli cu martorul ăla rosu de presiune aprins mi se pare cea mai tâmpită decizie din lume Masina trebuia imediat trasa pe dreapta și făcută o constatare urgent. La fel de frumos și de ajutor este atunci când verificați o masina, o probați sau pur și simplu verificați anumite aspecte lăsați seria de sasiu VIN ca să fie utila și altora ce vin după voi O simpla căutarea în motorul google va scoate la iveala postul vostru și nu numai ca va scuti un viitor doritor de un drum spre "țeapa" căutată dar poate va salva și un altul în a o primi... Ajutati-va colegi, pana la urma asta este scopul forumului. De asta discutam aici și ne răcim gurile de pomana Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Sincer, la capitolul tehnic, in afara de consumul de ulei, nu vad nici o problema cu tfsi, cel putin cu 1.8. Masinile trebuie verificate bine, daca vanzatorul e de buna credinta va accepta test compresie si, eventual, test de consum ulei( se sigileaza motorul si se merge 1000 km dupa care se verifica).
Nu e chiar atat de simplu. Consumul marit de ulei si o compresie slaba atrag dupa sine mai multe belele cu cat mai multi km sunt rulati cu respectiva problema nerezolvata... fereasca sfantul sa fi ramas si in fara ulei/ungere incompleta la un moment dat ca motorul e kaputt. Nu sunt atotstiutor dar o logica simpla imi spune ca un tfsi care nu e nou/in garantie este de evitat.
Si asa motoarele pe benzina sunt rarisime...sa il mai iei si in garantie,depaseste bugetul. Inafara de astea,sa cumpar un audi pe benzina, pt ca am observat la mai multe TFSI si pe modelul a4 , a6 si chiar q5, si apoi sa vizitez service-urile unde sa cotizez ca la supermarket...nu merci.
@Mihain ești conștient ca prețul dictează bunul Eu am luat A5 in 2011 ( cu km extrem de putini sub 10.000)la 42k € plus tva din reprezentanta Audi Hannover cu garanție Masina nu avut nicio intervenție în service majora și eu i-am făcut doar mentenanță acum numără aproximativ 215.000 parcurși... Ba chiar este într-o forma tehnica exemplara comparativ cu altele mai tinere văzute la alți colegi tot asa luate la preturi de Dacia Duster... Si da am s-tronic cu 4 schimburi făcute și da merge impecabil și nu ma lăsa inima sa o dau pe nimic pentru ca 99% din ce sunt de vânzare în România sunt pocnitori fără km reali, ori cu mentenanță LongLife, ba chiar deloc Treziți-vă puțin și nu mai căutați cele mai ieftine, iar dacă știți ca e samsar aveți pretenția sa luați lucru bun?? Ala muncește degeaba? Pentru mine o masina bună înseamnă ceva cu minimul de dotări esențiale pe care le caut la momentul respectiv dar mai ales UNA FIABILA in care sa ma urc și sa parcurg 5000km fără niciun stres, fără nicio eroare și fără sa ma gândesc dacă am valabil contractul de asistenta rutiera @cogdao nu am spus ca e prost 1.8T ul am spus ca la noi sunt cu km înapoi și astfel risca sa primească o teapa de mare clasa As recomanda mai mult 2.0T dacă se dorește benzinar cu orice preț Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Ma uimeste cate preconceptii avem noi, romanii, vis-a-vis de benzinare. Sunt curios cum o sa fie cand nu va mai fi diesel. Eu am avut o singura masina diesel din 7 detinute pana in prezent, dintre care doua Audi 1.8 tfsi >2009. Nici una nu are probleme cu consumul exagerat de ulei. Consum exista, este inevitabil, dar nu este cazul de segmentare. Pentru cine vrea benzinar, sa caute cu revizii la timp si sa verifice bine masina, de evitat samsarii.
@cogdao exact asta ziceam si noi! Dar cu alte cuvinte! Si este valabil pt orice masina, nu doar benzinare turbo.
@Vasile Vaska probabil si @cogdao face ca si cei ce nu citesc subiectul si posteaza intrebari deja purtate discutam aceeasi tema cu alte fraze
Asta se intampla cand topicul este prea stufos, nu sta nimeni sa citeasca 1300 de mesaje. In alta ordine de idei, intentia mea a fost sa ajut cu un sfat in cunostinta de cauza
Mulțumesc pentru sfaturi. Am ținut cont de ele,pentru ca nu ma pricep la Audi,nu am avut unul pana acum. Aici sunt convins ca pot găsi ajutor și de asta am și postat. Adevărul este ca e greu sa găsești o mașină ok,sau da,găsești la 50 k euro....sa avem pardon dar nu oricine are banii ăștia...eu ma limitez la 15k care nu sunt nici putini...si da, am pretenții sa iau o mașină corecta pt banii ăștia,macar din 2010-2011, as vrea benzina....totuși.
Salutare tuturor membrilor,este prima data cand scriu pe acest grup si as dori niste pareri in legatura cu un Audi A5 care as vrea sa il achizitionez direct din germania pentru sotia mea,am avut in trecut un A5 2.0 TDI Quattro care mi a ramas la suflet,acum conduc o marca rivala dar nu are nici o importanta,va multumesc anticipat ! Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden: https://m.mobile.de/fahrzeuge/detai...IKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios Audi A5 2.0TDI Sportback Multi. S LINE PLUS+EXTER+19" Erstzulassung: 02/2015 Kilometer: 124.009 km Kraftstoffart: Diesel Preis: 20.950 €
Sehr schonn!! Merita, dotări bune s-line adevărat nu din embleme... Foarte frumoasa dă-i bătaie cât mai este Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Ceea ce ma mira sa spunem,de ce nu are ornamentele cromate pe toba,arata ca una clasica din 2012 cu motorizarea de 143CP,posibil sa fie optionala?
Ornamentele vin doar pe 3.0 din ce știu sau dacă se configurează cu extraoptiune pe 2.0 Insa nu este aceea o problema Merita întrebat la handler înainte de a o lua poate... Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk