1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Avant Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 7 Ian 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Maine mi-am gasit de lucru, trebuie sa integrez interfata audio in locul scrumierei.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salutare,

    Integrarea interfetei mi-a luat mai mult decat m-am asteptat pentru ca prima varianta nu a functionat asa cum trebuie.

    Dupa cum urmeaza, rezumatul weekend-ului:

    1. Am facut mentenanta la trapa. Mecanismele erau foarte murdare, pline de nisip, vaselina mai era doar de urma. Prin martie - aprilie mai trebuie sa fac o tura pentru a elimina toata mizeria.
    Si-a dat drumul, culiseaza mai cursiv, dar se mai blocheaza uneori. Inainte se bloca la fiecare incercare.

    2. Interfata Wefa.
    Avand inca o scrumiera disponibila am plecat pe ideea s-o ascund acolo urmand ca doar la nevoie sa umblu. Dupa ce am decupat scrumiera si am montat, deschiderea si inchiderea se facea cu greutate datorita cablului in plus.
    Dupa 5 minute de noi cautari am ales sa ma folosesc de cutia unde se afla mufa pentru telefon, sub cotiera. Am prelungit cablul interfetei si al microfonului, am decupat suportul a.i. interfata sa intre. As fi preferat sa fie "la nivel", dar nu mai aveau loc mufele in spate.
    Am scos microfonul original din plafoniera (am oprit conectorul) si am cablat microfonul ce vine la pachet. La montaj am rupt vreo 2 clipsuri marcate in poza, dar se aseaza si nu are joc.
    20180114_203000.jpg 20180114_104430.jpg

    Arata cam asa ca si aspect final, cu cotiera lasata e si mai greu de observat. Nu dati cu pietre pentru presuri, n-am mai ajuns la spalatorie; ar merge presuri de cauciuc pentru sezonul rece.
    20180114_175510.jpg 20180114_175443.jpg
     
    bobalex18, adideac și Gabriel Popa apreciază asta.
  3. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Nu e rau.
    Cum nu ai slot pentru card SD, de ce nu ai mers pe montat in spatele navigatiei si mers cu un prelungitor USB pana sub cotiera? Eu am preferat varianta asta si mi se pare mai discret

    Cand vopsesti mahonul in Piano black?
     
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ma gandeam sa dau un polish elementelor lucioase din interior si plafonierei. Pare ciudat, dar imi place mahonul. Cel putin deocamdata.

    Nu mi-a picat fisa cu prelungitorul USB atunci. E bine si acolo pentru ca am si auxiliar plus al doilea slot USB 2A pentru incarcare. Asa am scapat de adaptorul 12v-5v ce tinea bricheta ocupata.
     
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cateva poze cu spectru mai luminos, sunt destul de multe urme care nu stiu daca dispar la polish.
    Am aplicat un tratament hidrofob ProX (la prima impresie nu se compara cu Aquapel), iar in pregatirea pentru reglarea directiei am descoperit cateva bucse pe spate, cam toate. Va urma.
     
    Gabi_KGT și Stefan apreciază asta.
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Sa tot fie zile libere cu vreme buna:) Astazi am bifat catalizatoarele si stergatorul pentru haion.

    "Meseriașii" care au dat jos catalizatoarele nici nu s-au obosit sa monteze teava la acelasi diametru...pe principiul sa fie acolo ceva. Din pacate singura poza este aceasta, s-a descarcat telefonul subit. Lipsa unui cot face catalizatorul drept sa fie cam aproape de cutia de transfer asa ca o sa montez distantieri de 2 mm intre suportul evacuarii si cutie (in zona marcata cu galben).
    20180124_180212.jpg 20180124_230206.png

    Motorasul de la haion era functional, dar cu ansamblul gripat, iar ca urmare s-a uzat roata care angreneaza axul. Am gasit altul la dezmembrari, dar inainte de montaj l-am desfacut, curatat, degripat si gresat. Mai trebuie o diuza noua, cea veche fiind infundata.
     
    Gabi_KGT, Claudiu Ziros și audi11wst apreciază asta.
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Din seria evenimentelor de care nu vrei sa ai parte, am ramas fara incarcare la un drum mai lung. Norocul a fost sa se intample aproape de destinatie si am mers cam 30 minute pe baterie.

    Am rezolvat in regim de urgenta a doua zi, dar tot a fost nevoie de o baterie extra in portbagaj pentru cateva ore.
    orca-image-1518685789925.jpg_1518685790621.jpeg
    La alternator a fost defect regulatorul de tensiune. Banuiesc ca s-a dus tranzistorul din spate.
    20180214_162711.jpg 20180214_163102.jpg 20180215_192047.jpg
    Am reusit sa scot alternatorul fara a inlatura tragger-ul si restul acareturilor, iar piesa salvatoare a fost un surub pentru ca nu am avut imbus de 17mm pentru intinzator.
    20180215_192041.jpg
    Dupa cateva ore de munca rezultatul nu s-a lasat asteptat. Ideal ar fi fost 14.4v, dar nici la fosta nu aveam mai mult de 14.1v. Probabil cu releu de încărcare si colector nou ajunge la 14.4v.
    20180214_170112.jpg
     
    Gabi_KGT și audi11wst apreciază asta.
  8. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    a avut ceva simptome?mie imi arata incarcarea 14,3 dar la prima pornire trebuie sa o turez aproape de 2000 ca sa isi dea drumu'.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Din pacate, nu. Sau cel putin nu mi-am dat seama, dar nu cred.

    Mai bine iti faci timp si verifici, scapi de o grija. E mai costisitor cand se intampla in mijlocul unui drum lung.
     
    adideac apreciază asta.
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am ajuns sa schimb bucsele pe spate la bratele inferioare, am avut ceva bataie de cap cu cea din spate, cu greu am gasit o bucata care sa fie livrabila in 2-3 zile lucratoare.
    20180216_203754.jpg
    Cele in cutii mici au venit Boge OE, iar celelalte, bonus, tot OE.
    Daca pe partea stanga erau cat de cat ok, pe partea dreapta bucsele au iesit cu mana, iar camasile au ramas in brat.
    20180217_110921.jpg 20180217_110914.jpg
    Am pus folie (cam greu cu drumurile noastre sa ai masina curata pe negru)
    20180216_134057.jpg
    Si am facut o curatare usoara plus hidratare la interior.
    20180217_170453.jpg 20180217_170511.jpg 20180217_170541.jpg
     
    Ionut BZ, bobalex18, Claudiu Ziros și alți 4 apreciază asta.
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cu ajutorul lui @Claudiu Ziros am scapat (prin inlocuire) de loviturile din capota si avem o noua grila. Multumesc!
    20180226_225415.jpg

    Si am inceput sa fac putina practica pe faruri.
    20180211_184544.jpg 20180211_184602.jpg
     
    Stefan, Andrei77, adideac și alți 4 apreciază asta.
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ce ziceti, sa le trec in posesia mea?
    OZ Superturismo, 8Jx17", ET35. Dar nu gasesc ce greutate au.
     
    Gabi_KGT, alanb1 și Gabriel Popa apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Undeva intre 10-11 kg.
     
  14. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Trecele nu mai sta
     
  15. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am gasit aceasta certificare TUV pentru OZ-uri, dar tot fara greutate. Ma asteptam sa fie mai usoare in conditiile in care BBS-urile au 8.7kg conform http://www.original-felgen.com/8d0601025rz17.html iar cele actuale, in 9 spite, ar avea la 11.7-12kg.
     
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    8J 17 cu ET 35 e fix ce trebuie. Chiar daca nu le iei pe astea sa nu iei alte specificatii
     
    paul14 apreciază asta.
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Astazi am plecat cel mai fericit la munca, daca stiam ca e asa plecam de la 6.
     
    DonDoneL, 911turbo, Gabi_KGT și alți 2 apreciază asta.
  18. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Cand ai quattro.zapada chiar e distractie1
     
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Stiu sentimentul :)) Eu le-am facut "poteca" astora prin parcare ca masinutele lor nu prea dadeau randament. Quattro e quattro, si am cauciucuri allseason!
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Pacat ca a fost "călduț" si s-a dus repede.
    La munca mi-am facut loc de parcare pana aproape am ramas suspendat cu spatele.
     
    coco_catalin și DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta