1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Acum am vazut un post de mai sus - eu zic sa pui folie. Eu am 30% transparenta si e ok, nu e de minoritati si nici geam chior.

    Din categoria chinezarii, as lua mai degraba niste leduri pt marsarier cu care chiar sa vezi ceva cand mergi cu spatele :) am CH/LH pe alta masina si mi se pare in topul dotarilor inutile.
     
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Asa ma gandisem si eu, 30% LLumar. CH/LH as vrea mai mult pentru ca am oglinzile de a6 cu puddle lights si nu as vrea sa le leg pe plafoniera. Mai era o varianta sa le leg cand deschid usa...
    Are cineva idee cum as putea sa curat farul pe interior fara sa il desfac, oare am destul loc daca ii dau jos lupele? (am foarte mult praf in unul dintre ele).
     
    DincaMarius apreciază asta.
  3. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Nu prea ai cum sa îl cureți fara să-l desfaci. In acest caz vei avea foarte mult de lucru. Eu am vrut să vopsesc la cineva interiorul negru dar am abandonat din pricina adezivului. Au un adeziv foarte tare și trebuie să deformezi foarte mult farul (cu un feon cu aer cald).
     
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    De desfacut stiu ca este foarte greu dar ma gandeam ca daca dau lupa jos o sa am putin loc. Am vazut un videoclip cu un maganet bagat in carpa cu microfibre si un altul pe partea exterioara.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deformezi farul doar daca il incalzesti in brate cu feonul.
    Daca il pui intr-o cutie de carton, dai o gaura si bagi feonul acolo, se incalzeste uniform si nu deformezi aproape deloc.
    P.S Sa aveti grija sa nu puneti feonul prea aproape de far, o sa vi-l deformeze iremediabil.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Poti da lupa jos(atentie, la farul tau pozitia lupelor este reglata din suruburile de fixare : ai niste distantiere de cauciuc intre lupa si corpul farului ce te ajuta sa pozitionezi lupa in functie de cat strangi fiecare surub de fixare) si apoi poti impinge ornamentul din jurul ei in far.Iti rezulta o gaura pe unde poti baga o carpa.Problemele ce apar :
    -nu ajungi in coltul cu semnalizarea
    -tot ce este crom in far se zgaraie super usor:dai cu carpa pe el si a zburat.
    -nu poti folosi solutie de geam pentru ca iti curata cromul instant.
    Eu cred ca o varianta este :
    -sa dezechipezi farul de lupa si motorul de reglare
    -suflii cu aer
    -bagi in interior bucati mici de carpa
    -bagi apa si putin detergent.
    -agiti farul astfel incat sa plimbi carpele pe suprafata geamului.
    -clatesti farul cu apa distilata la final si astfel eviti orice pata.
    -usuci farul 12h pe calorifer.

    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
    bobalex18 și DonDoneL apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Buna ideea cu apa, asa pot vedea si daca scapa pe undeva si sa rectific problema.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  8. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Si eu aveam sticla murdara pe interior, mai ales in stanga, cu ceva galbeata. L-am decapsat si am curatat, cred ca asa e cel mai ok.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. oprea dan

    oprea dan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2012
    Locație:
    gherla
    Masina:
    a4,b5/96
    DonDoneL apreciază asta.
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    L-am facut in ploiesti la un magazin de vopsele auto ce au si facilitatea astea de a face o culoare personalizata si sa o bage in spray. 31 lei a fost un spray.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cred ca vremea asta l-a derutat si pe mos craciun, ma suna azi de dimineata pe la 11:30 ca are pentru mine un "cadou". Cobor si ce sa vezi. O cutie de 14kg, sus ce ea pana la etajul 4. Acum lasand gluma la o parte, am dat comanda de pe ebay de kit-ul de brate meyle. L-am comandat sambata si a venit azi din cauza incompetentilor care lucreaza la cargus pentru ca trebuia sa ajunga ieri. Nu ma deranjeaza ca a ajuns cand a ajuns ca oricum nu e vreme de montat dar daca nu verificam statusul awb-ului era rau de tot. In status aparea asa Adresa gresita: Adresa incompleta. Am sunat la bucuresti si ce sa vezi, comanda mea era inregistrata cu strada si bloc 12 ( in loc de 128B) si fara numar de telefon(deci nici macar nu aveau cum sa ma contacteze), scara si altele. Am remediat problema dar azi cand mi-a ajuns coletul scrie atat pe eticheta de la DHL cat si pe eticheta de la UrgentCargus Oradea totul corect si complet. Concluzia, cineva din domeniul informatic nu a vrut sa scrie tot... lene sau inconstienta. Colac peste pupaza bratele sunt toate, sunt facute in germania (am verificat codurile de bare), totul a ajuns intreg, sigilat cu sigilii si toate cele. Nu am ascultat de voi si am platit 80 lei in plus doar pentru conversia lei-euro si a ajuns de la un total de aproape 1700 lei cu tot cu transport. Super bine fata de 2500 lei cat mi-a cerut un baiat din aria de prestari servicii si cat costa pe epiesa si altii. Eu ma declar super multumit in momentul de fata, urmeaza sa vedem la montaj si dupa cum stau lucrurile. Va tin la curent.
    WhatsApp Image 2018-03-23 at 12.52.02.jpeg WhatsApp Image 2018-03-23 at 12.35.45.jpeg WhatsApp Image 2018-03-23 at 12.43.50.jpeg
     
    DincaMarius, AlexPTB și gutza25 apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    bobalex18 apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Da, le-am vazut si pe acestea de de pieseauto.ro dar erau 0082/HD iar eu pe site-ul meyle am vazut ca pentru a4 b6 sunt 0083/HD. Acum cu 200 lei sus cu 200 lei in jos, tot aia imi e. N-am gasit 0083/HD mai jos decat pretul platit pe ebay.
    Legat de preturile practicate pe forum... asta e... fiecare isi face pretul, eu nu l-am gasit... "avantajos".
     
    DincaMarius apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este acelasi kit. :)

    upload_2018-3-23_17-40-19.png
     
    DonDoneL apreciază asta.
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Stai, am gasit diferenta, 0082 nu are bielete antiruliu. Eu le am.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Frumoasa masina, modificarile. S-o conduci sanatos cat mai mult, fara evenimente. PS: cand vei inlocui bratele, pune tot suruburile alea vechi, oe, pe cat posibil. :)
     
  17. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    De ce?
     
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Multumesc, asemena colegul, dar de ce spui asta despre suruburi?
     
    DincaMarius apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba. Eu am kit-ul Meyle + suruburile din kit de peste 50.000 km si nu am nici o problema.
     
    Ultima editare: 23 Mar 2018
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Din ce am vazut sunt deja destul de ruginite si nu as vedea rostul pastrarii unui surub ce a fost deja supus la "n" socuri, schimbari de temperatura si asa mai departe.... dar tot sunt curios sa vad ce are de spus colegul nostru :)
     
    DincaMarius apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta