1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Grupul VAG implicat in scandalul emisiilor de noxe - Dieselgate

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de vibeup, 21 Sep 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristian Ceobanu

    Cristian Ceobanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A6 , 2.0 D, 2011
    @seftaka Hm, in cazul asta mai așteptăm. Exista șanse ca pe parcurs sa mai scoată și alte versiuni de soft care sa mai amelioreze performanțele, consumul sau la mașini nu prea își bat capul ca la computere cu update-uri dese ce restaurează probleme constant?
     
  2. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Salutare, am citit acest topic dar nu am găsit mare lucru despre motoarele CGLC, in cartea mașinii apar doua coduri legate de dieselgate: QVM 23Q7 si QVM 82B8, astea reprezintă probabil prima versiune de soft si update-ul făcut, ma înșel? Sa ma astept la aceleași simptome ca si colegii cu motoare mai vechi? Sau diferă gravitatea problemei si de aici si maniera softurilor?
     
  3. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Revin dupa mai multe cercetări, se pare este vorba de doua update-uri de soft:
    primul nu are legatura cu acest topic ci este expusa problema si rezolvarea in topicul despre TSB-uri la A5 iar 23Q7 reprezintă update din cauza dieselgate si am găsit pe site-ul celor de la audi următoarele in legătura cu codul asta

    “Măsura de consolidare a încrederii acoperă un total de 11 componente din sistemul de recirculare a gazelor arse (EGR), sistemul de injecție combustibil și sistemul de tratare a emisiilor: sonda lambda, senzorul de temperatură, supapa de comutare EGR, supapa de recirculare a gazelor arse, senzorul de presiune diferențială pentru recircularea gazelor arse, injectorul, pompa de înaltă presiune, rampa de combustibil, supapa de control a presiunii, senzorul de presiune, conductele de înaltă presiune.”
    Deci 24 luni garanție pe serie de șasiu la componentele de mai sus. Asta am înțeles eu.
     
  4. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Intelegi ce vrei. Doamne fereste sa ajungi la reprezentanta cu asa ceva, te invart pe toate partile, plus ca ai semnat hartia aia, deci sanatate!
     
  5. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Asa am luat mașina din Germania, daca constat regenerări prea dese sau putere scăzută o sa trec pe la tuner sa mi pună softul Pre-update
     
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
  7. Cristian Ceobanu

    Cristian Ceobanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A6 , 2.0 D, 2011
    Președintele Audi a fost arestat, Audi întârzie lansarea E-tron din cauza asta. Multe persoane in Germania percheziționate, comunicații analizate, iese pana la urma tămbălău mare. Mulți printre care si eu credeam ca Germania o sa își protejeze industria, dar Germania nu e Germania degeaba. La Hamburg diesel-urile mai vechi au fost deja interzise in anumite zone din centru, cad capete grele din industrie. Președintele VW zicea acum 2-3 luni ca dieselul clean va recuceri din nou piața, cred ca sunt deja cai verzi pe pereți. M-a uitam la niște statistici in UK și Irlanda, vânzările diesel scad vertiginos. Prin Dublin mai multe reclame cu diesel is dead .
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Germania si Europa isi protejeaza industria,nivelul de noxe a fost modificat anul trecut de EU de comun acord cu marii producatori poate asta nu o stiati.

    Dincolo de cuvintele pompoase legate de tehnica si scoli inalte, trebuie inteles ca acum 10-15 erau anumiti ingineri la Audi,in acest moment este alta generatie cu bunele si relele lor,este foare delicat sa spui ca nu poti face lucru X sau Z din punct de vedere tehnic,poti sa faci o decaratie de presa ca de acum in Y ani o sa realizezi obiectivul acela,suna mai bine si mai linistitor pentru toti "custumer"-ii..
     
  9. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut.Au inceput rechemarile in service ptr Update de soft legat de emisii ptr motoarele de 3L euro 6,actiune 23x6 din 11 noiembrie.Au facut o mare tampenie Audi..Am refuzat momentan Update-ul dar legea ma va obliga sa fac in cele din urma ptr ca altfel raman far placute de inmatriculare si nu mai pot conduce masina.Cutia merge intrun mod de Eficency, treapta 4 ptr 30-40 km /h , 5 ptr 40-50km /h ,motorul e mai subturat,mai lent. DEzamagire:blush:
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Solutie de rezerva: ii faci resoftare dupa rechemare si nu are nimeni treaba. Din moment ce masina apare cu rechemare in reprezentanta, legal esti ok.
     
  11. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Tot ramane o enigma ce e in softul acela..
     
  12. bitang 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3,2.0tdi CFFB,2012
    Salutare tuturor,
    Dand din intamplare peste acest topic am inceput sa aprofundez mai mult care este treaba cu acest soft "minune". Am intrat cu VCDS-ul la Engine si apoi la Advanced Id. Acolo imi apare ca s-a umblat la soft dar ce ma deruteaza ca a fost la data de 16.12.13, masina fiind de la sfarsitul lui 2011.
    Actiunea cu aceste softuri de cand s-a facut ? Am vorbit cu cineva de downgrade la softul original si nu as vrea sa dau niste bani aiurea.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incepand din 2016. Bafta.
     
  14. bitang 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3,2.0tdi CFFB,2012
    Multumesc de raspuns.
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @bitang Pare ca ai update de soft dieselgate, tot acolo gasesti si versiunea actuala a softului.

    Din cate am verificat am constatat ca data se inregistreaza invers, 16.12.13 este de fapt 13.12.2016 si sigur ai nou soft cel modificat.
     
    cosmin.ignea, lucaflo26 și pronet apreciază asta.
  16. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    9979 cred ca e dieselgate, daca nu ma insel printre primele versiuni. De cand ai masina ? Data respectiva poate fi in alt format decat cel clasic, adica yy mm dd asa cum mentioneza si EEXCALADE. Poza de mai jos e de la masina personala, tot din grupul VAG.

    20181103_rollback_EA189.jpg
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In cazul asta sigur are soft dieselgate. Si sigur ai dreptate.
     
    lucaflo26 și pronet apreciază asta.
  18. bitang 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3,2.0tdi CFFB,2012
    Ma miram cum de a scapat masina de aceasta actiune mai ales ca am adus-o din Germania anul acesta si la ei cred ca toti care au avut problema cu noxele au facut update la soft. Iar ce mi-a dat de banuit sunt regenerarile destul de dese dar o si folosesc destul de mult urban. In rest, nu sesizez alte nereguli. Cu siguranta voi face downgrade fiindca nu mi se pare sanatos acest soft pentru motor. Multumesc pentru lamurirea dilemei.:salute:
     
  19. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    De ce credeti ca este nesanatos pentru motor?
    Eu il am de aproape un an si la inceput isi facea regenerari mai dese (probabil pana s-a curatat mai bine fagurele), dupa care a intrat in normal.
     
  20. bitang 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3,2.0tdi CFFB,2012
    Poate pentru motorul in sine nu dar anumitor componente nu cred ca le pica tocmai bine in special pe termen lung tinand cont ca regenerarea se face la cel putin 600°C. Pai piesele alea se dilata-contracta intr-o veselie. Daca nu erau aceste regenerari foarte dese nu ma deranja softul in cauza. Deocamdata sunt tot pe "diselgate".
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta