1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi E-Tron SUV

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 20 Iul 2017.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Noul E-Tron, primul SUV full electric (Audi considerand concurentul Tesla model X ca fiind un crossover), aici in teste.

    Masina imprumuta mult de la viitorul Q8, dar deoarece in ultimul timp E-Tron e prezentat de Audi ca model distinct, i-am creat topic separat.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Speram sa ajunga macar la nivelul celor de la Tesla.
    Aici vad ca isi plimba bateriile cu remorcuta.:)
     
    bobalex18 și DeViAnS apreciază asta.
  3. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    E-Tron va avea si o varianta Sportback, bazata pe conceptul prezentat la Shanghai Auto Show



     
  4. andreeasil 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Cabriolet
    Audi E-Tron arata incredibil. Asteptam lansarea sa :)
     
  5. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi e-tron Prototype, versiunea de pre-productie a SUVului full electric Audi.

    Va fi prezentat la Geneva insa versiunea de serie va fi lansata in toamna la Frankfurt

    "În versiune de serie, modelul se va putea încărca de la stații de încărcare cu o capacitate de până la 150 kW, iar în 30 de minute va avea suficientă energie pentru "următoarea etapă a unei călătorii de lungă durată";
    Modelul va avea tracțiune integrală quattro și va beneficia de "performanțe bune pe orice tip de suprafață";
    250 de unități ale prototipului vor parcurge peste 5 milioane de kilometri în condiții extreme, la temperaturi cuprinse între -20 de grade și +50 de grade Celsius;
    Audi nu a furnizat detalii despre sistemul de propulsie, însă conceptul anunțat în 2015 avea trei motoare electrice, unul pentru puntea față și două pentru puntea spate. Împreună, acestea generează echivalentul a 435 de cai putere;"

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    bobalex18 și Bozonc Andrei apreciază asta.
  6. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    "condiții extreme, la temperaturi cuprinse între -20 de grade și +50 de grade Celsius"
    Din pacate conditiile astea extreme sunt intalnite an de an pe meleagurile tari :)
     
    bobalex18 apreciază asta.
  7. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    In teste pe Nurburgring:

     
  8. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Asa arata e-tron SUV la interior:

    [​IMG][​IMG]


    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  9. agnostic 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Q2
    Daca vor face si o versiune mai compacta de dimensiunea Q3/5 a doua zi si fac precomanda :hubbahubba:
     
  10. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Lansare oficiala in 17 septembrie, premiera prezentata live pe www.e-tron.audi
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  11. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
     
    teg și lucaflo26 apreciază asta.
  12. Robby2018ro 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Golf
  13. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Minus - Amplasarea monitoarelor ce inlocuiesc oglinzile retrovizoare mi se pare cam nefericita , inafara campului vizual, ar trebui sa lasi mereu privirea in jos sa te uiti in ele.

    Minus - Lipsa plafonului cu celule solare, unele masini stau ore si zile multe in soare, s-ar fi putut incarca bateria in timpul asta. Nu pot sa inteleg de ce producatorii de masini electrice nu au facut toate plafoanele si capotele din panouri solare, pentru mine e un semn mare de intrebare. Tehnologia e veche deja, totusi nu se vrea independenta fata de furnizorii de energie.

    Minus - O alta problema , valabila la toate electricele, cred ca va fi lipsa de mobilitate in exteriorul retelei de statii de incarcare. Daca ramai fara baterie undeva intr-o padure, nu poti chema un amic cu o canistra de curent sa te ajute. Aici hibridele vor face legea inca multi ani, electricele vor ramane pentru zona urbana.

    In rest doar plus-uri , este superb. Va fi un hit la parcurile de dezmembrari !
     
  14. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    O masina ca aia o sa aiba mereu gps, internet si va sti sa te anunte cand rangeul este prea mic pentru a ajunge la un incarcator. Lucrul asta se intampla si acum la motoarele termice.
     
  15. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Personal sunt absolut convins ca tehnologia panourilor solare retractabile pentru plafon exista deja, doar ca nu vor sa o scoata inca pe piata. De ce? Pentru ca inseamna free energy. Nu vorbesc despre teoria conspiratiei, dar pur si simplu nu au niciun motiv sa o scoata inca. Industria auto e deja cativa pasi in fata varfurilor de lance tehnologica, doar ca se asteapta momentul potrivit, ei inca au fabrici care produc masini pe benzina/diesel, iar daca ar aparea cu astea nu ar mai cumpara nimeni. Ganditi-va ca in 1993 VW a produs prototipul masinilor cu Start&Stop, 100 de bucati de Golf 3. Iar tehnologia a aparut pe piata atunci cand piata a cerut-o, nu mai devreme.
    Dar altfel, e-tron este absolut superb...
     
  17. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Perfect de acord cu tine.
    Din pacate niciodata interesul clientului nu primeaza in fata profitului.
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Din pacate in capitalism niciodata nu a primat interesul clientului... Pe de alta parte, gandeste-te ca si masinile bune (cele care accelereaza repede, franeaza in functie de cata atentie acorzi franelor, etc.) au intrat prea repede pe piata din Romania, iar cei care si-au permis asemenea masini au impresia ca odata cu masina vine automat si stiinta de a le conduce - vezi numarul de accidente mortale de la noi. Tehnologia auto nu e chiar rau sa intre treptat pe piata... parerea mea
     
  19. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    panourile solare nu sunt free energy. în plus acestea nu sunt ceva foarte ieftine sau ușor de manipulat și mai trebuie respectate și o grămadă de criterii de siguranță în caz de accident. unde mai punem că de regulă cine are e-tron o ține în parcare inchisă iar randamentul solar este deseori jenant în condiții optime de orientare (pe care o mașină niciodată nu o să le aibă).

    legat de e-tron...este frumos, tehnologizat, dar este o mașină care arată că poate să facă și audi așa ceva, nu neapărat o mașiună care să spargă barierele.
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Odata achizitionate sunt free-energy. Orice echipament are un cost initial de achizitie, urmat de costuri de intretinere si exploatare, dar incarcarea acumulatorilor se face 100% gratis. Iar un e-tron ziua va sta tot afara, si sunt convins, in plus, ca tehnologia panourilor solare pentru masini include si incarcarea din mers.
    Dar divagam, si da, ai dreptate, cel putin deocamdata fiecare producator produce asa ceva doar pentru a arata ca poate. Se vor diferentia la un moment dat, cand masinile electrice vor fi in majoritate pe strazi, cred eu ca in vreo 10 ani in afara, 15-20 la noi, dar tot pe Tesla ii vad capi de lista.
     

Distribuie pagina asta