Buna ziua Posesor de audi a7 biturbo, 220.000 km ,masina adusa in luna mai din germania,toate reviziile efectuate la timp Smuncitura din treapta 1-2,2-1(smunceste atat cat sa te enerveze si sa o simti ) abia dupa ce se incalzeste masina.(cutie tiptronic ) Am pus-o pe tester si nu mi-a dat nicio eroare,pe cutie sau motor. Stiu ca uleiul la tiptronic nu se schimba,asa recomanda cei de la audi,dar producatorul de ulei spune altceva. Mentionez ca am sunat la cineva d care se ocupa exclusiv de cutii automate,si mi-a spus ca trebuiesc schimbat uleiul si filtrul. A mai intampinat cineva problema asta pana acum ? Multumesc frumos pentru atentie
Poti incerca pentru inceput un schimb de ulei si filtru, urmat de o adaptare a cutiei. Daca nu sunt inbunatatiri, trebuie verificat articulatile si diferentialul.
Eu zic altceva. Verifici intai nivelul de ulei, iar daca e ok bagi oricum pana iese si vezi daca ai pilitura in ulei. Poti face un schimb dupa ce faci asta.
Salut. Detin un Audi A7 3.0 d de 245 cp cutie s tronic, nu il am decat de o luna si nu am apucat sa ma bucur prea mult de el ca a si aparut problema la cutie. In revers imi vibreaza (bate ceva la cutie) si in treapta a 2 la fel vibreaza cand intra dar si cand iasa din treapta a doua. A mai intampinat cineva problema asta?
Aceeasi problema o am si eu cu a mea. Am fost la reprezentanta si nu i-au dat de cap ba mai mult, de ceva timp cam de 2.000 km cand pun in R si dau cu spatele a inceput sa scoata un sunet ca un fluierat.
Stefan noi aici pe acest forum discutam despre Audi nu despre BMW cum vad ca ai tu in profil trecut ca si masina. Deci daca vrei sa intelegem ceva in primul rand intotdeauna cand mai scrii mesaje pe forum intai mentionezi in mesaj despre ce masina este vorba adica model de Audi si obligatoriu cod motor. In al doilea rand ca sa nu iti fie sterse mesajele pe viitor direct si fara alte explicatii te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
Salutare, Am problema cu mufa de la cutie. S-a rupt un contact din interiorul mufei era foarte oxidată și a cedat. Pentru înlocuire mufa - cablaj necesita demontarea cutiei sau se poate rezolva pe masina ? A mai avut cineva probleme asemanatoare ? Stiu ca e frecventa la S-tronic problema asta. Va mulțumesc
Si eu am patit la fel, am schimbat cutia cu totul, este vorba de pistonul pt viteza a 2-a, care in acelasi timp actioneaza si in R. La inceput imi zmucea incet intr-a 2-a spre a 3-a, sau cand opream la semafor dintr-a 3-a intr-a 2-a, iar uneori cu spatele nu mai avea forta... este o problema mecanica in cutie. A mea a inceput sa faca la 101000 km
Salut, Detin un audi A7 3.0 tdi 245 cp cutie 7+1. L-am cumparat anul trecut in luna septembrie cu 120.000 km si am schimbat uleiul la cutie, in momentul de fata are 185.000 km (facuti in afara tari) Am plecat din Londra cu rotile de iarna si cu un vuiet la roti, crezand ca asta este cauza, aproape de vama cu Romania imi apare mesajul: gearbox malfunction you can continue driving (limited functionality) Masina mergea normal. Am oprit in parcare circa 15 minute, in Arad s-a aprins iar eroarea.urmatoarea zi am mers la service si mi-a zis ca este un rulment defect si asta ar fi cauza. Am schimbat ce mi-au zis ei am plecat mai departe, pe la Pitesti iar s-a aprins eroarea (vuietul se mai auzea foarte putin). Am oprit cateva ore in parcare si asa tot drumul pana la Tulcea. Am schimat uleiul la cutie, filtru si o pompa de la racitorul de ulei dar tot imi apare eroarea. Tin sa precizez ca imi apare la inceput numai cand accelerez, cand iau piciorul din gaz, dispare asta vreo 10 minute apoi ramane in permanenta (eroarea apare cand merg 1-2 ore fara sa opresc). A mai intampinat cineva problema asta ? Multumesc mult.
Imi da eroarea urmatoare pe tester:P17D800 torque limitation due to clutch temperature. Totusi am un huruit in partea din fata dreapta unde am schimbat rulmentu. Exista vreun rulment la cutie unde intra tripoda ca sa poata sa ingreuneze mersul cutiei sau a ambreajelor???multumesc
Va salut , Sunt posesorul unui Audi A7 2012 Quattro 3.0 tdi 245 cutie S-tronic 7 trepte. In ultima săptămâna uneori pe bord ma atenționa cu următorul mesaj legat de cutie: ”Gearbox Malfunction: you may still continue driving “ Asta timp de câteva zile pana ieri când am încercat sa pornesc mașina, mi-a apărut eroare pe bord: "cutia blocată" afișând pe bord mesajul ca trebuie pusă cutia pe N/P pentru a porni mașina. Pur și simplu așa dintr-o data. Ce problema și rezolvare ar putea fi, a mai pățit cineva ceva asemanator ? Nu mai pornește. Mentionez ca mașina/cutia s-a comportat impecabil pana sa-mi apăra aceasta eroare și sa rămână cutia blocată.
Nu stie nimeni exact. Fa diagnoza la un profesionist sau mergi la reprezentanta. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
Mulțumesc pentru răspuns, urmează sa o duc in service zilele următoare. Am întrebat pentru ca sunt curios dacă a mai întâlnit cineva problema asemanatoare, asta sa știu la ce sa ma aștept. Pana la urma orice părere este binevenita Și cum sunt mulți “ Meseriasi “inclusiv multe cazuri in chiar in reprezentante care fac constatări greșite și schimba piese aiurea, nu as vrea sa arunc banii aiurea ...
In prima faza curata mufa de la cutie ...ai acolo 2 mufe . Una rotunda cu multi pini . Si inca una cu 2 pini . De la aceste mufe pleaca multe probleme . Nu te costa nimic sa incerci treaba asta . Si bineinteles ...sa faci si o diagnoza
Mulțumesc frumos pentru sfat, ar fi minune sa scap așa ușor urmează zilele următoare sa merg in service cu mașina Pana la urma orice părere este binevenită ,poate este cineva care a avut aceeași problema și are o rezolvare mai puțin costisitoare. Ma sperie gândul la câte am citit despre piese schimbate aiurea in urma unora diagnoze greșite chiar in reprezentante, problemele persistând ..