1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Avant Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 7 Ian 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Multumesc, Adi!

    Da, a fost ceva lucru, dar trebuie sa merite. Sper ca azi sa ajunga bratele si sa închei partea de frânare pe puntea față.
    Soft...o sa fie cândva, dar la pachet cu diuze injectoare si posibil axele in chiulasa dreapta.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Felicitari pentru lucrare. Ar trebui facut un post complet cu toate si pus si in topicul de frane sa un DIY separat. Apropo de cum iese etrierul si ce probleme sunt cu jantele, exact asta spuneam si eu, ca etrierii astia pun probleme, pe langa faptul ca sunt vechi, si de aia recomandam o varianta mai noua si foarte buna cum sunt cei cu un piston mai mare.
     
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Multumesc Razvan pentru input, atat aici cat si pe topicul dedicat franarii la B5.
    O sa fac un post in acel topic si daca considera Cristi il poate muta ca tutorial. Dar vreau sa strang toate informatiile si sa le pun cap la cap.
    Personal nu ma deranjează ca etrierii ies mult in exteriorul discului, doar sa vad cum se comporta dupa rodaj si sa fiu mulțumit. Deja au inceput sa dispara zgomotele inițiale la franare si urmaresc cat de tare se incalzesc. De exemplu, astazi dupa o tura de oras se simtea caldura degajata in dreptul rotii. Dupa un drum la Claudiu temperatura era normala. Dar asta poate sa fie si normal avand in vedere franarile dese din oras si lipsa vitezei vs condus in exterior. Deocamdata menajez pedalele si nu am vandut etrierii de A6 C6 / A4 B7:)
     
    arazvan2002 și NiX apreciază asta.
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Aseara am facut trecerea la setup-ul de vara, urmand ca BBS-urile pe 17" sa ramana pentru iarna. As mai avea nevoie de un capac central "BBS".
    20180419_182518.jpg 20180420_061358.jpg 20180420_061420.jpg
    O sa merg dupa masa sa le fac o spalare mai in detaliu, au destul de mult praf.
     
    George Stoica, Iasmin90, Gabi_KGT și alți 3 apreciază asta.
  5. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Asa da.foarte faine roatele.si se aseaza perfect pe masina.eu mai vreau sa vad ai o poza doar cu partea din fata.insemnand aripa fata cu roata si franele alea mari
     
    paul14 apreciază asta.
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Arata bine dar neaparat mai trebuie coborata
     
    paul14 apreciază asta.
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Claudiu, tu ai vazut franele live, acum o sa "pară" mai mici fiind janta mai mare.:p
    20180420_155923.jpg 20180420_161055.jpg 20180420_161108.jpg 20180420_161124.jpg

    Ștefan, mai jos de atat nu o sa fie, cel putin nu in viitorul apropiat. Si asa e greu cu parcarea pe langa borduri.
     
    tavicosma, Iasmin90, Claudiu Ziros și alți 4 apreciază asta.
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Si o poza clasica, de sezon :meeting:
     
    tavicosma, Claudiu Ziros, Iasmin90 și alți 3 apreciază asta.
  9. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Arata foarte bine cu franele pe fata,insa trebuie sa faci neaparat ceva upgrade si pe spate.
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    O sa urmeze si spatele, cu putin noroc pana la intalnirea din Bucovina.
     
    bobalex18 și z1daru apreciază asta.
  11. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Paul m-am uitat cu atenție la lucrarea ta,într-adevăr au iesit super franele, e clar ca raspunsul de frânare e mai prompt,cat despre sunet o sa dispară in cativa kilometrii...spor mai departe la partea spate,apropo culoarea prinde bine,de aceea am facut-o si eu la fel [emoji41][emoji106][emoji41]

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Multumesc! Zgomotul a dispărut dupa cateva zile, iar acum ca e rodajul facut si am abuzat putin de pedale am descoperit ca scaunul are joc la sine. Nu stiam de ce se ridica scaunul la franare. Cred ca este ceva kit de reparatie, trebuie sa vad.
    La inceput nu-mi placea asa mult cum a iesit argintiul asta, dar e mai bine ca nu iese tare in evidenta si evit sa dau explicatii la toti.

    Din pacate inca nu am prins 1h sa scriu mini tutorialul pentru modificarea franelor față.
     
  13. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Frumoase jantele, si prind bine pe modelul tau.
    Capace eu am cumparat de pe ebay.de. Ajung cam 40E setul daca tin bine minte.
     
    paul14 apreciază asta.
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am gasit unele pe olx cu 60 lei, China evident. Trebuie doar sa mai iau sublerul sa masor la mine diametrul.
     
  15. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    @Stefan cam așa de jos ar fi bine? Ipotetic vorbind :p
    20180514_185116.jpg 20180514_185439.jpg

    PS: scuzati cadoul de la cioară.
     
    gutza25, Gabi_KGT și Stefan apreciază asta.
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Cam pe acolo trebuie sa ajung si eu :)
     
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Doar cu pneumatică e fezabil setup-ul acesta dpmdv, dar...e bine si cum e de fabrică :)
     
  18. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Începusem sa ajung la limita răbdării cu zgomotul difuzoarelor, asa ca dupa o discuție cu @Ionut BZ am mers pe Hertz Energy, 13cm fata cu adaptor si 16.5cm coaxial spate cu adaptorul de la difuzoarele Bose.
    Ca si modificări: la toate 4 cabluri se înlocuiește papucul firului de plus cu unul mai lat, pe fata nu sunt probleme cu adaptoarele, iar pe spate am decupat adaptoarele Bose, am fixat noile difuzoare si am scos protectia de cauciuc de pe magnet. Fata de usa spate intra foarte greu acum, trebuie forțată puțin.
    Photo0003.jpg Photo0004.jpg
    Merită chinuiala pentru ușile spate, se aude foarte bine și coboară o idee mai mult pe partea de bass. Poze...doar atat a permis telefonul de ieri:blush:
     
    Ionut BZ, Gabi_KGT, Stefan și încă o persoană apreciază asta.
  19. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Din ce am vazut pe net, Hertz sunt pe 4Ohm iar Bose pe 2. Afecteaza in vreun fel sunetul?
    Care ar fi fost diferenta fata de midbass si tweeter pe fata?
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Hertz da, sunt pe 4 ohmi, iar cele Bose o sa le masor cand ajung. Daca e sa fie asa, atunci amplificatorul o sa lucreze mult mai lejer, intensitatea curentului fiind la jumate.
    Hertz au SPL destul de mare, iar in combinație cu coaxiale spate a fost nevoie de o corecție negativă a înaltelor.
    Revin cu mai multe informații cand revin.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta