1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierderi / Scurgeri de Ulei pe la capacul motor sau motor la A4 B8 - motor Diesel - cauze

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de elbogdan, 23 Mar 2014.

  1. elbogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 - 143CP, 2010
    Salut,

    M-am trezit cu urmatoarea problema:

    uleiul de motor s-a scurs undeva intre motor si zona habitaclului. Ca si localizare este undeva la mijlocul motorului deci baia de ulei ar iesi din discutie.

    Are idee cineva ce ar putea fi?

    Mi-au curs cel putin 2 lt de ulei si cand am pornit motorul am fost nevoit sa-l opresc deoarece facea un zgomot ciudat...

    Masina nu a fost atinsa pe dedesupt.

    Multumesc.
     
  2. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    Pata ulei langa roata

    Buna seara. Astazi dupa ce am oprit motorul am observat pata de ulei langa roata fata din stanga, adica pe la coltul scutului cum te uiti din fata masini. Dupa ce sa uscat pata sa facut maronie asa. Mentionez ca nu a mai curs niciodata.Aveti idee ce ar putea fii? Saptamana viitoare era progamata la sch de ulei si toate filtrele. Multumesc. Masina este 2010 motor 2.0 diesel.
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    andrey_alex vezi sa nu fie de la caseta de directie. Verifica ce nivel de lichid ai in rezervorul pentru directie.
     
  4. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    O sa verific cand ajung acasa. Si daca sunt la nivel, alta buba care ar fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Oct 2015
  5. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Sa nu fie de la suportul de motor ca ala parca avea lichid maro
     
  6. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    Deci pe carpa e ca uleiul de motor. Cand se usuca pe ciment are culoarea maronie. Kul poti fii putin mai explicit ce e cu suportul motor? Dar nu inteleg asa dintr.o data sa curga? Nu a fost atinsa dedesubt nu nimic.
     
  7. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pai suportii de motor au ulei in ei, e unul pe fiecare parte. Nici nu e nevoie sa ii atingi, cand le vine vremea sa pice, pica. Eu doar mi-am dat cu parerea, pana nu dai scutul jos sa vezi de unde vine nu avem cum sa ne dam seama.
     
  8. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    Saptamana viitoare o sa va anunț. Asa ca idee la ce pret ar ajunge suportii, banuiesc ca amandoi trebuie schimbati ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Oct 2015
  9. midsummer

    midsummer 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2011, 2.0TDI CAGA, Multitronic
    Suportii sunt in jur de 1300 lei.
     
  10. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Salut. Am observat astazi o pata de ulei sub alternator (exact ca in poza). In partea dreapta a alternatorului este la fel, scurs ulei pe niste furtunase. Am observat problema dupa ce am constatat ca se aude un scartait in zona alternatorului cand este foarte frig. Nivelul uleiului este la maxim (verificat din masina), nicio eroare prin bord. Aveti idee de la ce ar putea fi ? Multam.
     
  11. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Am rezolvat. Problema uleiului era de la garnitura - clapeta acceleratie. Scartaitul la rece este de la intinzator (cand am facut distributia am cerut kit complet+ accesorii si se pare ca intinzatorul nu a prezentat interes).
     
  12. cornel 73 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    bacau
    Masina:
    A4,B8,2011
    Acum mai ai scurgeri de ulei?ai schimbat garnitura sau toată clapeta?
     
  13. k1dd1n

    k1dd1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Heidelberg, Germania
    Masina:
    A4 B8 Avant 2010, WAUZZZ8K29A241179
    Eu am in continuare acele mici scurgeri de ulei desi am schimbat garnitura si am curatat clapeta. Mecanicul imi tot spune sa nu pun atata seama pe scurgeri respective fiind foarte mici. Mai obisnuiesc sa curat uleiul de acolo odata sau de 2 ori pe an cand imi aduc aminte - din cate stiu uleiul ataca furtunele de cauciuc daca-l lasi mult plus caldura de la motor.
    Nu stiu daca solutia e schimbarea clapetei dar stiu ca nu e tocmai ieftina.
     
  14. roberttinta 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2018
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    audi a 4, B8, 2.0 tdi, 2009
    si eu am scurgeri pe la clapeta? e vreun chit de reparatii?
     
  15. Alex.b8tdi

    Alex.b8tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2014
    Am observat ca am ceva ulei pe radiator.
    Ce ar putea fi?
    20180612_195203.jpg
     
    sorinaciu apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi de unde sa stim din fata tastaturii ?
     
  17. Iulian321

    Iulian321 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 1.8TFSI CJEB 2013
    Poate nu e ulei. Verifica sa n ai scurgeri de antigel
     

Distribuie pagina asta