1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

The father of Allroad - 2.7T C5 Allroad - a new project :)

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mik15, 23 Mar 2018.

  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    azi am schimbat, dupa ce finally cei de la care am comandat piesele au rezolvat eroarea comisa de ei, si valva pe care o rupsesem in timp ce am desfacut pe acolo pentru a schimba garniturile. Din pacate e o problema tipica masinilor mai vechi, cam tot ce e plastic devine casant daca incerci sa-l flexezi putin sa-ti faci loc, dar oricata grija ai avea se mai intampla si doar pe original vin de unde si timpii de asteptare.

    2481_x800.jpg
    Mi-am luat, din nou pentru ca pe cel vechi l-am facut cadou, un aparat de schimbat lichidul de frana, pentru un hobbyst e foarte bun, nu e profi, insa pentru cineva care o face rar aceasta operatiune e foarte ok. Asta pentru ca oricum trebuie schimbat si totodata pentru ca vroiam sa aerisesc franele si daca tot o fac am zis ca e momentul sa si il schimb. Am luat lichid de frana ATE Dot4.

    tk-9535-500x500.jpg
     
    Cata_ADC, gavryus, stefan550 și încă o persoană apreciază asta.
  2. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ...si am schimbat azi si lichidul de frana, nu m-am putut abtine sa nu o fac daca tot mi-a sosit pompa de schimbat lichidul, foarte misto "echipamentul" si de o calitate mult mai buna decat ma asteptam, daca cineva e interesat, i-o recomand. Vechiul lichid arata groaznic, dupa cum se poate vedea, probabil nu a mai fost schimbat de ani de zile. Voi repeta aceasta operatiune mai curand decat ar fi normal, dat fiind felul in care arata lichidul cel vechi, nu am mai avut azi timp sa o iau din nou de la capat.

    IMG_5217.JPG

    Pompa foloseste presiunea dintr-o anvelopa ca sa presurizeze recipientul si astfel sa impinga lichidul, foarte simplu si util. Mai precis sistemul trebuie aerisit pe la fiecare etrier in parte, pompa nu face decat sa impinga lichidul vechi afara, dar asta o poate face doar prin aerisitoarele fiecarui etrier, deci trebuie fiecare roata data jos(daca ai elevator se poate si fara a demonta rotile) si facuta aerisirea.
    In cutia cu pompa mai este un capac de vas de lichid (nu stiu insa la ce vas se potriveste, posibil sa mearga si la servo) plus inca 3 capace de diametru diferit si 2 furtune care se pot folosi pentru recipientele in care se colecteaza lichidul vechi.

    IMG_5218.JPG IMG_5221.JPG
     
    gavryus, Ciprian.Mod, stefan550 și alți 6 apreciază asta.
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    azi a fost si ziua in care am ajuns si la partea de detailing exterior, dupa ceva peste 9 ore de munca am adus-o intr-o conditie mult mai buna fata de ce era, adica o masina care nu a vazut vreodata detailing exterior si spalata probabil mereu pe la tot felul spalatorii, multe cred automate cu perii gen cele de la benzinarii, vopseaua era absolut plina de swirls si zgarieturi si tot ceea nu vrei pe o vopsea. Bineinteles ca in continuare mai sunt zgarieturi dar care pentru a fi inlaturate necesita nevoie de wet sanding, dar voi ajunge si la etapa aceea.

    Am urmat pasii clasici, spalare 2BM, decontaminare si uscare. Apoi am folosit Ultimate Compound de la Meguiars cu treceri de cate doua ori cel putin pe fiecare element, capota a vazut vreo 3-4 treceri intrucat nu a iesit dupa primele doua foarte ok, a si fost revopsita si probabil au ramas imperfectiuni sub lac. Dupa cele doua treceri cu Ulimate Compound a urmat apoi o trecere cu Ulimate Polish si apoi o ceara Auto Soft99 Fusso Coat 12M Black, ceara care mie mi s-a parut foarte dificil de lucrat cu ea, spre deosebire de Ulimate Black Wax, foarte greu de indepartat dupa nici 10min de la aplicare. Cu cea din urma poti face toate masina si apoi sa faci buffing, cu Fusso Coat trebuie facut element cu element, am invatat asta the hard way.

    Una peste alta, a fost de munca dar a meritat, a schimbat masina mult si nu mai are acel aer ponosit :).
     
    mihaicristian, lucianmarius, Andu333 și alți 13 apreciază asta.
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitări Mihai ! :applaus: A prins viata și noul membru al garajului ! Pe de o parte a fost bine că nu a avut parte de tratament preferențial pentru că a fost precum o pagină alba pe care sa schitezi diferite idei ! :cool:
    Abia aștept să o văd și eu în Bucovina ! :arco:
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ai omis last job :)

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  6. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Daca ai mai avut energie sa scrii inseamna ca nu te-ai chinuit destul .
     
    lowlife apreciază asta.
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    continuam cu epopeea, mai recitificam ce se poate, butoanele modulului de clima sufera de binecunoscuta problema a C5 FL, se zgarie foarte usor si imi irita piticul de pe creier. Cea mai buna solutie, dupa parerea mea, este inlocuirea acestora cu unele de NFL, care nu au acea vopsea cauciucata. Ca atare am cumparat un modul NFL, sunt si foarte ieftine mai ales cele fara butoanele de incalzire, si m-am apucat sa il dezmembrez pentru a-i scoate si curata butoanele. Astazi, sper sa urmeze transplantul si apoi le voi butona fara teama ca se sterg sau zgarie :) .
     
    stefan550, Red_, Ciobanu Cristian și alți 5 apreciază asta.
  8. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    am ajuns sa fac si transplantul azi-noapte, acum arata ceva mai bine modulul, fateta mai are ceva zgarieturi dar sunt invizibile de la nivelul soferului sau al pasagerului, se vad doar de foarte aproape :).

    Before:
    IMG_5377.JPG

    After:
    IMG_5380.JPG
     
    Mariuz, Alex_WeS, Alin03 și alți 8 apreciază asta.
  9. Mariuz

    Mariuz 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    A4 Allroad B8.5 2.0 TDI 2015 CJCD
    Sa o stapanesti sanatos si sa iti duci la bun sfarsit proiectul tau cu masinuta. Drumuri bune si poate si un off road,de ce nu,ca doar e in largul ei. Bafta in continuare.
     
    mik15 apreciază asta.
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    nu pui și tu poze din bucovina cu mașina....aaaaa, am uitat ai venit fără mașină :)))
    avea ștefan (băiatul lui @stefan550 ) mai multe de jucărie, măcar dacă îți dădea și ție una :D
     
    stefan550, Cosmin ZKG, mik15 și încă o persoană apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    A avut Gabriel o mașină cât pentru doi :)
     
    bobalex18 apreciază asta.
  12. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Inca si mai bine @mirceacml. A sosit @mik15 cu ea, si am plecat eu. So, amandoi l-am prezentat pe Turner!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    DonDoneL, stefan550 și mirceacml apreciază asta.
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @bobalex18 - am avut poze fresh cu ea la mine, daca imi cereai iti aratam :). Din pacate timpul nu ne-a permis de data asta si l-am sacrificat pentru Turner, a meritat din plin atat masina cat si experienta avuta de-a lungul calatoriei. Dar chiar si fara masina, m-am simtit foarte bine printre ai mei de acolo, oameni de nota +10 si e mai mult deja la aceste intalniri decat masini, care desi sunt esenta evident si fara ar fi mai trist, insa s-au creat deja niste conexiuni beyond si putem discuta si despre alte subiecte.

    @Gabriel Popa - Sper ca masina sa prinda urmatoarea intalnire, altfel va trebui sa repetam experienta Turner ;).
     
    stefan550 și mirceacml apreciază asta.
  14. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Aye aye, sir! Oricand gata de aventuri cu tine.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Am sa iti dau o pauza de la forum Mik
    Pentru ca ne-ai mințit ca vi cu the father si mai ales pt complotul Turner :))
    Glumesc, dar sa ști ca abia așteptăm să o vedem și sa o punem pe filmare
    Mai ai timp de șurubarit suficient pana la next one

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  16. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ca tot zici de surubarit, ieri i-am schimbat senzorul de temperatura al lichidului de racire, dupa ce m-am intors de la event m-a lasat, semn ca m-a pedepsit pentru ca am abandonat-o dupa ce atata timp ii promisesem ca o scot la plimbare :)
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    The father has got another mother, kind of :), ideea este ca nu mai este la mine, a ajuns tot la un pasionat, de motor in primul rand, fiind infectat de virus de gasca in care se afla si unde au cateva RS4/S4 B5 si apoi si de restul masinii. Este la prima sa aventura in grupul VAG insa nu e strain de microb, asa ca avand promisiunea sa ca va avea grija de the Father si ca va duce proiectul mai departe i-am predat stafeta, cu o oarecare mahnire ce-i drept pentru ca ma atasem de ea. Drumuri bune sa aiba si poate o mai vedem pe aici daca decide si el sa se alature acestui club!
     
    gavryus, Andu333, Cata_ADC și alți 4 apreciază asta.
  18. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Scurt si la subiect ai fost cu aceasta masina! Te ai plictisit de ea?
     
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Incepe el alt proiect mai interesant cu siguranță :) doar că e top secret ! :tapedshut:
     
  20. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    Mai mult ai stat sub capota decat ai condus-o :)
     
    mik15 apreciază asta.

Distribuie pagina asta