1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Salut. Vin cu o intrebare si anume daca gaura din poza este ceva "normal" , si tind sa cred ca nu.. , si daca afecteaza cu ceva. Mentionez ca se lucreaza la masina pt ca scoate fum albastru , o sa se inlocuiasca garnitura de chiulasa, simering , ghid supape.
     
    Ultima editare: 24 Mai 2018
  2. andreyluka

    andreyluka 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 1.9 2006
    Salut, legat de limp! Am avut săptămânile trecute mașina blocată in service din cauza ecu, din întâmplare , înainte pe autostrada și deseori in sarcina îmi murea mașina, intra in limp mode! Am zis ca e de la egr turbo...toate funcționau normal! E, acum in căutarea de a rezolva problema mea cu mașina ca nu pornea, mecanicul a schimbat și pompa tandem, pe care venea ulei cică înapoi! Crezând ca poate nu se face alimentarea cu combustibil cum trebuie! Pana la urma a fost tot din ecu problema la mine, dar de când mi-a schimbat pompa tandem numai am probleme cu limp mode...am testat-o zdravăn pe autostrada...! Poți verifica și tu poate e de la asta
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    E spre galeria de evacuare, deci ar trebui sa ai fum negru pe acolo daca era "gaura" pana in turbo. Nu cred ca e o problema.
     
    spriteftw16 apreciază asta.
  4. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Legat de fum alb...ce iese tot timpul....eu am gasit jumate de litru de ulei in intercooler.
    Cica turbina... nu are joc, absolut nimic.. Eroare de overboost pe tester.
    Simteam ca nu mai are acel zvand cam de un an, din iarna luam ocazional limp can eram agresiv.
    Turbina reconditionata in 2012 la Cipos... cam ciudat sa cedeze asa repede.
     
    Ultima editare: 27 Mai 2018
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e obligatoriu sa aibe joc ca sa scape ulei. Si eu am fost in aceeasi situatie cu turbina reconditionata la Marvis.
     
  6. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Buna seara,

    Ma puteti ajuta va rog cu citirea log-urilor din atasament, in ture mici masina este cam lenesa :).

    Multumesc,
     
  7. Andrei_Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2005
    Buna ziua,
    Am si eu o problema. Acu ceva vreme a inceput sa intre masina in limp mode. Am fost la service si am schimbat electrovalva, apoi dupa cateva luni am schimbat si turbina pentru ca problema persista.

    Acuma dupa 4 luni masina a inceput sa aiba aceleasi simptome. Nu cred ca ar fi turbina de vina pt ca e noua. A mai patit cineva asa ceva? Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?

    Multunesc
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa schimbi mecanicul si sa faci niste teste si obligatoriu LOG in mers (exista topic dedicat ca sa inveti cum faci LOG in mers). Despre problma ta exista zeci de topicuri. Citeste-le ca sa iti faci o idee si sa vezi cauzele care pot fi cu zecile pentru problema care o ai. Bafta.
     
  9. Mihai Valentin Silviu

    Mihai Valentin Silviu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2017
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 automat , 2007
    Salut,
    Am si eu o problema cu un PBW! nu mai trage !
    Simtome :
    -la relanti ok
    - urca in turatii si viteza foarte greu pana pe la 3000RPM /80Km
    Schimbat la reprezentanta Ploiesti dupa prima verificare:
    -pompa vacum tandem
    -furtun intercooler
    -furtun turbo
    - pret piese orifinale si manopera 3400RON
    Ciudat ca 4 zile a mers perfect si acum am aceeasi problema , cand o calc apare intermitent martorul bujie/elicoidal si apoi ramane aprins continuu +check engine

    Am schimbat service si mi-a comentat urmatoarele dupa tester :
    - sa schimb toate furtunasele de la vacum turbo +supapa de sens si electovalva care se pare ca nu face servici!

    La Tester : cod eroare P0243 pe motor /cred ca e legat ceva de turbo (pare o eletrovalva pe circuit asa vad pe goagle, nu am mai multe cunostinte in cauza) . Din tester reiese ca nu functioneaza turbina ! I-a dat play din tester si a luat-o´ ce si cum a facut nu stiu dar zice ca turbina functioneaza si ca nu are probleme.


    Ceva sfaturi ? Cine a mai avut acceasi problema ? Sa nu fiu gasca sa schimb si turbina ca inebunesc :)))

    Multumesc anticipat!
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifica/curata/reconditioneaza turbina
     
  11. iulian1227

    iulian1227 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 b7 3.0 2005
    Salutare grup,
    Am o mica problema la masina mea un A4 b7 3.0 cod motor BKN si pe diagnoza îmi da eroarea asta P3348. Am șters-o dar dgeaba ca ramane. Am căutat puțin pe net și cred ca e actuatorul. Dacă a mai avut cineva aceasta problema sau știe ceva ma poate ajuta ca sa nu cumpăr piese aiurea ii multumesc.

    Mersi 8D5BCC5F-FBDE-40DC-AD29-93CC7FEB514E.jpeg
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De acolo e problema. Daca ai cablajul ok, inlocuieste actuatorul. Vezi sa il calibrezi dupa montaj.
     
  13. iulian1227

    iulian1227 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 b7 3.0 2005
    Ok mersi mult,am sa stau pe mecanic sa îl calibreze bine
     
  14. Mihai Valentin Silviu

    Mihai Valentin Silviu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2017
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 automat , 2007
    Rezolvat cu agregatul! Final Reconditionat turbina! Cauza pompa vacum defecta, actuator blocat, cucu geometrie turbina. Total paguba: pompa vacum noua, înlocuit furtune turbo și intercooler, demontat turbina trimis la Cluj recondiționat, montat pe mașină 4200 RON +schimbat ulei cutie automata (făcea fițe la raport 3-4-5).Mașina funcționează perfect !:) Mulțumesc pentru sfaturi!
     
  15. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Am avut și eu aceeași problema era din electrovalva care e în fata la distribuție.
     
  16. Emi07

    Emi07 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005
    Ce cod are S de la turbo? A4 wauzzz8e75a417244
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te referi la furtun ?
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    probabil ca da
     
  19. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Nu are o valva în care întra 2 vacumuri....langa silențiosul de la turbo.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    "silentiosul de la turbo"?:idea:
     
    Scorpyon și iondarie apreciază asta.

Distribuie pagina asta