1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Ultima editare: 3 Apr 2018
  2. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Dinu , actuatorul cu codul 059145725J este ok pentru turbina cu codul 059145715F.
     
  3. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Deci turbina se potrivește? Este garret, daca o pun ar ttebtr sa o resoftez, sau cum? Am citit ceva dar îmi amintesc vag, mulțumesc pentru raspuns


    Mi s a spus că turbina cu codul 059 145 702S a fost scoasă de pe un 3.0 bmk și se potrivesc, îmi poate spune cineva daca se potrivesc Intr adevar?
     
    Ultima editare: 3 Apr 2018
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    @Dinu. uite la mine care sunt. Tot BMK.
     
  5. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Salut, am găsit turbina mea ( 059 145 715F ) și actuatorul îl are cu terminația 725 J , nu ar trebui sa am vreo problema , nu?
    Actuatorul meu are terminatia 725 E.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu chiar nu te-ai uitat pe pozele de mai sus ? Nu, nu ai sa ai probleme.
     
  7. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Salutare, colegi! Vin și eu cu o problema. La motorul 2.0tdi am hotărât să-i fac un ugrade. Am inceput cu o turbina hibrid care după montare a început să scoată fum alb/albastru. Am mers aprox 10km, a dispărut fumul. Astăzi, la rece iar a apărut fumul albastru...
    Credeti ca e normal sa am fum albastru? Sa fie din cauza motorinei nearse complet sau sa fie turbo cu probleme. Sincer nu îndrăznesc să dau vina pe turbo deoarece e făcut la unul dintre cei mai buni in domeniu.
    Soft urmează să fac zilele urmatoare.
    Turbo vechi nu scapa gram de ulei,deci exclus sa fie ulei pe evacuare, fum nu aveam deloc.multumesc!
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorina nearsa are ca rezultat fum negru, si miroase a motorina.
    Fumul albastru indica ulei pe evacuare.
     
  9. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    Merci. S-au remediat după un scurt rodaj
     
  10. patrykedy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Buna. Mi-am dat seama ca masina mea (Audi A6 4F motor 2.0 TDI) nu mai trage ca inainte. Am facut un LOG si in urma testului a reiesit rezultatul atasat. Mentionez ca nu a urcat turatia mai sus de cea din tabel. Intrebarea este de la ce provine aceasta lipsa de putere, sau cu ce ar trebui sa incep pentru a remedia defectul?
    Orice sfat e binevenit. Multumesc anticipat.
     
  11. George cz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Portsmouth / UK - Bacau / Romania
    Masina:
    Audi a6 an 2006 2.0 TDI cod motor BLB
    Salut grup , sunt nou pe grup de 2 luni ma confrunt cu niste probleme la masina audi a6 2006
    Aveam niste sunete ciudate la motor plus putin fum si probleme cu turbo .. am schimbat bujiile setul de reconditionare la injectoare plus curățat turbo (raspunsul mecanicului era variabila blocata)
    Am luat masina de la garaj si dupa reparația facuta de ei masina numai are putere ..sub 2000 rpm nu trage motorul abia se accelerează
    Am mers din nou la garaj am schimbat turbo nou ,aceiasi problemă nu trage
    Am pus clapeta noua de accelerație nimic schimbat tot la fel
    Am cumparat debimetru de aer aftermarket degeaba
    Am cumparat original boch tot nu trage motoru sub 2000 rpm
    Am curat valva EGR
    Te tester nu am nici o eroare nu apare nimic erori pe masina
    A mai întâmpinat cineva problemele astea ..
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Du masina inapoi si las-o pana o fac da mearga cum trebuie
     
  13. George cz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Portsmouth / UK - Bacau / Romania
    Masina:
    Audi a6 an 2006 2.0 TDI cod motor BLB
    De abia ajung in 150 km cu pedala la podea in treapta a 6-a
     
    Lucian-Arad apreciază asta.
  14. Adrianu

    Adrianu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    Altötting, Germania
    Masina:
    Audi A6 Allroad 2006 3.0 TDI ASB
    Am fost la reprezentanta Audi in Germania și mi-au "calibrat" actuatorul nou. Când sa iau mașina dădea o grămadă de erori și nu trăgea deloc mai mult de 1-a, se aprindea și spira. Am pus tester-ul și îmi dădea overboost sau ceva asemanator la turbina, nu vroia sa isi revina de niciun fel.
    De fapt, ce au făcut maimuțele, că altfel nu le pot spune, au potrivit turbina la actuator, nu actuatorul la turbina, și i-au modificat pozitia finală sa ii zic așa, că ziceau că era dereglata inainte cica, că nu dădea voie actuatorului sa meargă mai mult de 60 %. Nu am putut sa plec cu mașina și am pus actuatorul vechi, și acesta la pornire dădea eroare, bineînțeles că a fost dereglata turbina, deoarece el mergea până la 89%., Dar am reușit să regleze la loc turbina, acum deschide pana la 80,9 %.
    Intrebarea mea e, se potrivește actuatorul 059145725J in locul 059145725E sau se poate seta actuatorul sa sa inchida la 60% si să îl programeze sa fie noul 80%,
    Am și o factura de 150 de Euro pe care nu vreau sa o plătesc. Ce ziceți, ce sa le fac ? Actuatorul l-am schimbat eu, ei doar l-au programat, aveau și aparatul necesar.

    Actuatorul vechi e Siemens-VDO, cel nou e Contintetal, dar cel nou are cursa mai lungă

    Motor 3.0 tdi ASB, turbina kkk 059 145 715F
     
  15. Silviu1206 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a6 c6 4f
    Salutare,
    Am si eu o problema cu audi A6 C6 3.0 tdi Quatro, mi s-a auzit un zgomot asemănător cu cel cand se rupe cureaua de la accesorii, din acel moment motorul nu se mai tureaza mai mult de 2.800-2.900 rtm si se aude un zgomot metalic cand o accelerez
    M-am uitat pe la motor si cand am desfăcut tubulatura care leagă debitmetrul de turbo si am atins miezul tubinei am vazut ca are un joc miezul iar elicea are urma de frecare cam pe jumătate din diametrul ei. Sa fie ea problema ? Actuatorul deschide si închide în momentul când scot mufa cu motorul pornit. Imi poate zice cineva care este solutia ? Va multumesc. In bord nu am aprins nimic.
    As vrea sa demontez turbo dar nu stiu ce chei am nevoie. Am inteles ca este o cheie mai speciala, imi puteti spune ce chei as avea nevoie si cat de usor, greu, se demonteaza ? Multumesc !
     
  16. Dudy1000 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.00 2005
    Salut,
    Ma confrunt si eu cu o problema la turbo: dupa 130 -140 km/h intra in limp mode si imi arata eroarea 16683 control presiune turbo - P0299 - limita reglaj admisa depasita in jos. Am observat ca au mai fost colegi de aici cu aceeasi problema si eroare. Va rog sa-mi spuneti cum s-a rezolvat. Mulțumesc.
     
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Dudy1000, verifica tubulatura/furtunele admisiei, sistemul vacuumatic, electovalva care comanda geometria variabila a turbinei...
     
  18. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI 313CP, CGQB, 2014
    Salutari! Atasez un log facut in mers de pe canalele 003, 010 si 011. Turbina dupa parerea mea are un lag imens, masina incepand sa traga bine abia de la 2600~ rpm. Turbo a fost reconditionat recent, actuatorul fiind schimbat si el cu unul nou. ( Acum 2-3 saptamani. ) Se poate face vreun reglaj la turbo sa intre mai devreme sau ceva de genul ? Masina e 90% moarta incepand cu a 2-a viteza de la 1200rpm pana la 2600-2700.
    https://ufile.io/zjrrm
     
  19. Sebaa95 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 tdi 2007 BRF
    Salutare ,am și eu o problema ,recent mi s-a aprins becul Check Engine,am dat o scanare cu VagCom și îmi apare o problema la turbo.Atasez o poza pentru cine m-a poate ajuta cu o părere.Precizez ca becul se stinge uneori și după iar se aprinde ,am avut și o problema întâmpinată in mers ,mașina pur și simplu nu mai trăgea peste 2800 ture ,orice treapta ii dădeam.Dupa oprirea motorului și repornire totul a revenit la normal.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand vi se spune sa cititi forumul va suparati. Cand vi se sterg mesajele pentru ca nu citit forumul va suparati.

    A doua eroare nu are nici o legatura cu acest topic si in consecinta va fi stearsa orice mentionare din acest topic. E greu sa citesti pe forum si sa afli ca trebuie sa inlocuiesti clapeta Shut-Off cu una noua si obligatoriu originala ? Ti-am explicat ce trebuie sa faci si este scris pe forum ce trebuie sa faci.


    Despre turbina deja trebuia sa stii asta adica ce am mai repetat:

    Citez:

    Positive deviation = turbina murdara / geometria blocata-intepenita.

    Inseamna ca presiunea masurata este mai mare decat cea pe care urmareste ECU sa o primeasca. Adica vanele turbinei sunt deplasate spre pozitia "boost mare" fata de cat ar fi cazul.

    Cauze:

    - Excess de vacuum inspre membrana actuatorului. (decupleaza furtunul de vacuum si astupa-l apoi vezi daca mai reapare eroarea)
    - Membrana actuatorului ruginita/murdara/gripata intr-o pozitie diferita de cea de repaos
    - Depuneri in mecanismul vanelor iar acestea sunt agatate intr-o pozitie de "boost crescut"
    - Senzorul de presiune defect (compara presiunea indicata cu motorul oprit fata de presiunea atmosferica), deci DA poti lua limp.


    Negative deviation
    sau control deviation = pierderi de vacuum

    1 Fault Found:

    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

    In traducere Actuator Turbo cu membrana sparta sau lipsa vacuum

    sau

    1. Ori membrana actuatorului este sparta, dar sistemul de vacuum este bun si comanda actuatorul degeaba, caci avand membrana sparta acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui inlocuit actuatorul.

    2. Ori actuatorul este bun, nu este spart, dar din lipsa de vacuum, acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui sa verifici eventuale neetanseitati ale sistemului de vacuum, sau poate nu mai produce vacuum pompa tandem. Mai sigur ai neetanseitati, caci daca nu aveai vacuum deloc observai ca si pedala de frana era mai rigida.

    Controlezi tot sistemul de vacuum si N18 cu N75

    De ce nu cititi, inainte sa intrebati ceva, nu pot sa inteleg. Degeaba va cumparati marca asta de masina.
     

Distribuie pagina asta