1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare Motor DIESEL 2.0 TDI la A4 B8 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdann, 25 Iun 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti s-a spus, mergi la un bun mecanic. Rolele nu se uzeaza asa repede si nici cureaua. Dar nici sa mergi asa luni de zile de acum incolo.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  2. ianis 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    ALBA IULIA blaj
    Masina:
    Audi A 4 B8 2009 CAGA
    Va salut,
    La modelul B8 cod motor CAGA an 2008, sunt probleme cu surubul de la intinzatorul curelei de distributie ca si la modelele B7 ? Se schimba acel surub sau nu este recomandat ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este recomandat sa-l schimbi daca filetul este in regula. Se strange pilulita acelui surub fara dinamometrica (la simtul maini). Dupa cum pui intrebarea te sfatuiesc sa nu umbli tu pe acolo ca poate faci o nefacuta ca nu ai fi nici primul si nici ultimul. Si nu in ultimul rand de ce intrebi, atat timp cat asta este treaba unui bun mecanic.
     
  4. Gabriel Simion

    Gabriel Simion 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A4 B8, CAHA 125kw, 11.2009
    Salutare dragilor, de curând am comandat de pe AutoDoc un kit de transmisie (curea, întinzător și rolă de ghidaj) pt mașina mea. Am mers pe curea Contitech iar întinzătorul și rola de ghidaj Gates. Astăzi mi-a venit pachetul cu toate cutiile sigilate cu sigiliu de garanție dar în interior, SURPRIZA, întinzătorul e Litens made in Romania iar pe rola de ghidaj scrie France. In cutia rolei de ghidaj am găsit și un capac de plastic pe care scrie INA. Nu știu ce să cred, voi ce părere aveți?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Litens este o firma patronata de INA si la randul ei asta apartine celei mai mari firme din lume de componente auto adica Schaeffler - Continental. Citeste aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Schaeffler_Group

    Litens sunt printre cei mai buni fabricanti de piese auto din lume si ei la randul lor monteaza role de la cei mai buni fabricanti de role. Ti-ai cumparat niste piese foarte bune. Nu are importanta unde sunt fabricate piesele daca ele sunt de calitate.

    Invata singur despre piesele care le montezi pe masina ta pentru ca puteai face asta imediat la o simpla cautare pe Google. Nu intrebam pe forum dupa ce facem ceva, ci inainte.
     
  6. Bota daniel

    Bota daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Mioveni arges
    Masina:
    Audi a4 avânt 2014. 1965 cm tdi
    Salut audi66. O rugăminte. Am achiziționat un a4 avant. multitronic 2mi diesel. 150 HP. automat din 2014 cu 196 k km și as vrea sa achiziționez și eu piesele pentru distribuție și vreau sa le iau pe rand pana la schimb. Ce componente tre sa achiziționez?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum adica ce componente ? Chiar nu cititi si voi topicurile astea in care noi scriem ? Mergi la un bun vanzator de piese auto cu seria de sasiu a masinii si va stii el ce piese iti trebuie. Ai pus o intrebare absolut inutila. Ai chiar si poze pe acest forum cu distributia masinii care o ai.
     
  8. Bota daniel

    Bota daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Mioveni arges
    Masina:
    Audi a4 avânt 2014. 1965 cm tdi
    Mulțumesc. Sunt membru nou
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste si tu topicurile despre distributie adica acesta si cel din aria A6 C7 la pagina a 2-a de exemplu (fiind acelasi motor in principiu).
     
  10. Fnt 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    -
    Masina:
    A4 B8,2011 CAGA, 2.0TDI, 143CP
    Sunt programat sa schimb distributia+curea accesorii, intinzator etc, din mai multe discutii cu diversi mecanici, au spus ca pot schimba fara a fi nevoit sa demonteza bara etc. Voi ce parere aveti? Se poate si asa, daca are experinta si indemanare, sau va fi treaba de mantuiala?
     
  11. Bota daniel

    Bota daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Mioveni arges
    Masina:
    Audi a4 avânt 2014. 1965 cm tdi
    Am văzut un filmuleț aici cum schimba distribuția în reprezentanta cred. Au demontat bara cu faruri cu tot și au distanțat radiatoarele pt spațiu. Părerea mea ca trebuie sa aibă mâini de pianist sa le schimbe fără demontarea barii. Zic și eu
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    FNT ca sa faci treaba buna si conform ELSA se demonteaza trager-ul complet. In alt fel fac mecanicii care se grabesc.
     
    Fnt apreciază asta.
  13. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Este loc destul și cu tragerul în poziția de service.

    [​IMG]

    s8
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si daca vrei sa speli pe acolo cum faci ? :) Daca vrei sa speli radiatoarele si intre ele, de mizeria adunata in ani de zile, cum faci ? Ce era asa greu daca mai demonta trager-ul complet ? Graba sa stii ca nu duce nicaieri. O distributie nu se face in 3-4 ore ci in 2-3 zile ca sa faci treaba buna. In fine, fiecare face cum considera el ca e mai bine pentru masina lui.
     
  15. florinmi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A 4
    Salutare,
    Am ajuns si eu la momentul de a schimba distributia pentru masina mea. Poate cineva sa ma ajute cu codurile pentru transmisie si distributie pentru seria de sasiu : WAUZZZ8K9BA110711.
    Multumesc anticipat
     
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Daca furnizezi seria de sasiu unui magazin de piese auto, iti va da cu siguranta ce iti trebuie.
     
  17. A4CAGBLove 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGB 136 CP, 2009
    Salut. As avea o întrebare. Detin un audi a4 2009. Cod motor CAGB si trebuie sa ii fac distribuția.
    Cam astea sunt preturile :
    Kit didtributie 760
    Pompa apa 171
    Antigel 45
    Manopera 450
    Total 1426
    Pompa de apa este skf
    Distributia contitech
    Acestea sunt cele mai de calitate ? Nu ma intereseaza pretul, ma intereseaza calitate lor. Va multumesc!
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Teoretic pompa SKF ar fi buna, insa eu as opta pentru HEPU.

    Sa iti iei si simeringul de la axul cu came (Victor Reinz / Corteco / OEM) si sa-l schimbi.

    La antigel poti lua HEPU G12+ sau HEPU G12++ sau G13 si-l prepari 50/50.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2018
  19. A4CAGBLove 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGB 136 CP, 2009
    Cat ar costa semeringul acela ?
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Iti las codul VR si vezi: 81-34367-00 (aprox 25 lei pe producator, 100 si ceva pe original).

    Eu am pus VR atat pe Audi cat si pe cealalta masina si momentan n-am treaba, iar cu cealalta ma apropii iarasi de schimb.

    Ai avea nevoie de ~8L de lichid pentru racire, iei 3x 1.5L HEPU G12+/++/G13. Il prepari cu inca 4.5L apa distilata si apoi umpli circuitul de racire. Iei antigelul preparat ramas cu tine in portbagaj si dupa cativa km verifici iarasi nivelul (trebuie sa-si faca circuitul), daca e nevoie, mai completezi.
     

Distribuie pagina asta