1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la Audi Q5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de Vanssitoo, 27 Noi 2014.

  1. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Toaderixa timis

    Eu am rezolvat problema aceasta si nu doar aceasta , inclusiv acea problema cu opritul motorului din dreapta 2-1, cu schimbul uleiului în cutie plus filtru. De atunci nu mai am probleme de nici un fel

    yulyans300
    Si eu as fi curios sa stiu cum e cu această resetare .Multumesc
     
  2. Toaderixa timis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi q5
    madalin_m2001
    Ai putea să-mi spui te rog unde și la ce service ai făcut reparația și care au fost costurile ? Mulțumesc
     
  3. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Toaderixa timis
    Nu locuiesc în România. Deci e irelevant service ul unde a fost făcut schimbul, iar ca pret, am făcut mai multe printre care și distribuția si pretul a fost ok zic eu în comparație cu preturile practicate de reprezentanta.
     
  4. Toaderixa timis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi q5
    Am înțeles , mulțumesc oricum !
     
  5. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Trebuie sa schimbi pachetul ambreiaje, implicit uleiul in cutie.Daca schimbi uleiul inainte o sa ti-l innegreasca instant de la arsura discurilor. La reprezentanta te ajunge undeva la 9.000 lei, la un service specializat pe cutii automate, undeva la 1000 euro. Daca masina a rulat 200k km sau peste, e de asteptat sa faci operatiunea asta.
     
  6. Toaderixa timis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi q5
    Ai putea sa îmi recomanzi un service dacă se poate ? Am schimbat uleiul la reprezentanta și am mers cu mașina 1.000 de km după care au început sa apăra problemele despre care am specificat. Mulțumesc pentru răspuns
     
  7. marmureanuweb

    marmureanuweb 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 TDI, 125Kw (170HP), 2009, cod CAH
    Salut! Astazi am fost sa ma interesez pentru masina mea. Probleme comune, trepidatii in trepte, dupa ce se incinge imi da eroare in bord si nu mai pot schimba decat in 2-4-6, eventual mai dezactiveaza si R - revers-ul. Dupa ceva cautari amanuntite am gasit un service foarte ok in Bucuresti - Preciziei care se ocupa doar de cutii automate - https://www.automatico.ro/ - il mai gasiti si sub numele de "Kata Technik" - Am fost acolo si pot sa va spun ca serviceul este foarte ingrijit, si oamenii stiu exact sa identifice problema pe care o aveti. Daca cautati pagina pe facebook gasiti si reviewurile altor oameni - aici gasiti un video - fix cu cutia de pe Q5. Nu fac reclama, doar va spun ce am gasit si eu. Sper ca pe unii din voi sa va ajute.

    Mi-e mi-au spus ca reparatiile ajung undeva la 12.000 lei - printre care 1000 lei demontare cutie de pe masina - 500 lei dezasamblare cutie de viteze - si constatarea exacta, 3.900 lei fara tva - kitul de ambreiaj + ulei si filtru + probabil un reglaj la mecatroni plus curatare. In principiu 12.000l ei costa o reparatie completa la cutie si nu ar trebui sa mai existe nici o problema dupa.
    FOARTE IMPORTANT - dau si garantie 12 luni daca faceti schimbul dupa 5.000 km la uleiul de la cutie
     
    Mihain apreciază asta.
  8. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    salutare
    ai rezolvat problema sau ai gasit cauza ?
     
  9. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Cat se mai poate merge din momentul în care încep problemele cu vibrațiile? Imi vibrează in deal și imi vibrează in special de la 2 la viteza 1
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Bafta.
     
  11. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Salut . Băieții iti curăță mecatronicul sau îl înlocuiesc? Nu prea iese la calcul nu de alta .
    Durează mult până te programează ?
    Si cat durează operațiunea Cu tot ce ai specificat
    Multumesc
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se inlocuieste daca nu exista kit de reparatie
     
    madalin_m2001 apreciază asta.
  13. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    Incep sa cred ca nu a fost o simpla coincidenta sa imi pice mechatronicul la o zi dupa schimbul ulei in cutie, la reprezentanta, la cati apar aici cu aceeasi problema, plus vreo 2 cunostinte de ale mele, fix dupa aceeasi interventie. Asta e politica comerciala a brandului...doar sunt consumabile...:))Daca nu asisti la operatiune, numai mecanicul stie ce si cum a" operat", din pacate.
     
  14. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    BRT
    Eu am pățit la fel. După o lună jumatate de la schimbul de ulei a început să facă figuri: tremurat cand schimba de la 3 la 2 la 1 si in marsarier . Rezultatul ? Ambreiaj schimbat plus mecatronic (necondiționat). Total aproximativ 11.700 lei in service la Bucuresti. Mâine iau masina teoretic si o sa va anunt diferențe
     
  15. razvan.03 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 TDI (CNHA) 190CP, 2015
    @BRT si @madalin_m2001 puteti spune la cati km si al catelea schimb de ulei a fost? Ma gandesc ca doar asa se poate trage o concluzie de catre cititori daca e doar o coincidenta sau un fapt real.
     
    iosifb apreciază asta.
  16. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Am 185k , si cred ca a fost al 3lea schimb de ulei , la aprox 2 luni de la schimb numai probleme , acum dupa reconditionare mecatronic si kit ambreiaj merge ca noua! ;)
     
    razvan.03 apreciază asta.
  17. BRT

    BRT 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q5 2.0 2012
    La mine au inceput problemele la 190.000 km. Am schimbat ambreiaje, uleiul din nou si kit mechatronic. Am 15.000 km parcursi de atunci, merge perfect.
     
    Mihain apreciază asta.
  18. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    @BRT unde ai schimbat toate astea si cat a costat?
     
  19. popgabrielcristian

    popgabrielcristian 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2018
    Locație:
    Viena - Austria / Baia Mare - Romania
    Masina:
    q5 3.0 ccw. 2010
    Am același anunt in bord ca si colegul radudum. Am 190.000 km la un Q5 din 2010, s-tronic 3.0 l cod motor CCW. Mâine am sa merg in reprezentanța sa vad ce zic băieți de la audi din Viena.

    20180815_182540.jpg
     
  20. RealPusky 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q5/8R 2010 - 3.0 TDI CCWA‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏Audi A6/C7 2013 - 3.0 TDI CDUD
    Am schimbat mecatronic, ulei, filtru, rulmenti, ambreiaje si senzorul care ii indica treptele pana sa rezolv problemele. In principiu, exceptand carcasa, cam toata cutia e noua. Scumpa distractia, dar de 20.000 de km merge ca noua. Am inteles ca mai toate problemele ei incep de la acel senzor, facut destul de prost, iar apoi incepe sa afecteze restul de piese.
     
    popgabrielcristian apreciază asta.

Distribuie pagina asta